TTT deeltje 118

Beppie: een nieuwe bril!! Kleur???

@Beps: Een nieuwe bril? Heb je 'm nou wel of niet bij je vriend H.A. gekocht? Wilde er ook eens naar informeren. Ik vind deze van mij ook niet zo goed meer. Ligt natuurlijk ook aan mijn ogen, maar wil ook graag een andere.

ellow ladies…

wat een rust in de tent… kreeg al tuutende oren van al dat gekwebbel…

nou… lekker dan… weet niet eens waarom ik het telkens weer probeer… 1e winkel hadden ze welgeteld 3 paar in mijn maat, waarvan de ene flash bling bling was, de andere te klein en de andere te groot! (en zwart, dus min of meer hetzelfde)
andere weekend hadden ze niet eens iets wat ik leuk vond en de derde weekend keek ze me aan zo van :eek: je bent geeeekkkkkk as if!

dus… ik ben lekker weer thuis. ff eten gehaald. wilde aardappelkrokketjes doen die ik nog had, kan ook in de oven of koekepan… nou niet dus, niet te vre***… dus maar wat meer sla gemaakt…

bleghhh ik voel een lange avond bankhangen aankomen :wink:

@Bloem: Dus nu nog niets? Sund hoor! Maargoed, ff goed opletten bij een andere winkel wellicht. Je hebt nog even.

Ook zonde van die aardappeltjes dan, maarja sla ie wel net zo gezond. Hi, hi.

Ik krijg zo weer visite, dus kom laters nog wel weer eens ff kieken hier.

:dag:

Kleur rood, met opengewerkte stukken
Niet bij HA, daar heb ik verleden jaar een bril gekocht en … nu blijkt dat die helemaal fout is, leesdeel is giga klein en verder kan ik daardoor 75% van de bril niet gebruiken… Nu bij De Paarl… en een zonnebril erbij… wel duur maar iig zie ik weer redelijk(als ik m heb)

@ roanna ja sla is gezond, en die stond sowieso al op het menu, maar nu maar de hele zak gedaan… en guess what… de sla heeft allemaal bittere stukken erin… bah

@ beps owhhh een mooi rood brilleke!! nice! ben benieuwd als je em hebt!

ik ga verkassen richting de bank

Bloem kijk anders even op www.schoenweb.nl ik heb daar mijn slippers gekocht, gewoon gemakkelijk betalen met ideal, en de volgende dag in huis.

Beps, mijn hubbie zaterdag ook een nieuwe bril en zonnebril gekocht…groen/blauw…trendy, leuk dus. Maar afwachten of het goed is.

Zo moest heel wat bijlezen zeg,dat is lang geleden.

Viva,paps eerste date gehad,zie ze al rijden in de scootmobiel,maar kan begrijpen dat je eraan wennen moet.

Bloem,balen dat je niet geslaagd bent voor schoenen,volgende keer beter.

Beps,een nieuwe bril,kan je straks alles in de goed in de gaten houden in adr.

Mk,was geen foto van C,maar een filmpje,zal tzt ook wel op me hyves komen.

Marion,ben je geslaagd voor een fiets voor J?

Tlr. C. al een beetje rustiger geworden, na het grote avontuur van vandaag.

Viva,hij was in zijn slaap bij me ouders nog wel aan het nasnikken,me mams dacht als hij er maar niet in blijft,maar gelukkig is het de rest van de dag goed gegaan bij me ouders,volgende week mag hij weer 2 uurtjes en daarna is het voor het echie…

Ach dat is wel zielig, maar ja ook hij zal er wel aan wennen.

Ja,is natuurlijk ook wennen voor hem,en misschien is het ritme daar net iets anders,bij me ouders krijgt hij natuurlijk alle aandacht en daar niet natuurlijk

@ Dames, zo ik moest nog even weg voor het werk, wat hebben jullie gezelli zitten kletsen zeg
Viva : paps een date, snap dat je moet wennen hoor meis
Roanna : als ik naar de Veluwe kom krijg jij ook Tena’s hoor
Beps : nieuwe bril
Bloem : geen nieuwe schoenen
Toos : wollen onderbroek gebreid, en nog wel vanaf patroon, goed zo meisje, Jouw muziek is ook klaar, zal het weekend vanaf Nederland opsturen want vanuit Bdlgie durf ik echt niet meer hoor
Trl : toen ik de url opende kreeg ik foto van C in buggie
Cyn : morgen in je uppie veel langskomen
Zo en toen was ik denk ik weer bij

raak nu nog aan het werk??? Doe je een beetje rustig schat.

Raak,vreemd moest een filmpje van C zijn in de wipstoel.
Ga je naar de Veluwe dan?

@Raak: Hubbie zal ook wel Tena’s willen(denk ik hahahah…ik poets niet tenslotte hahahaha!!!) Nee hoor, geintje haha!!!

nou ben benieuwd of die bril me gaat helpen, krijg een ingeslepen leesdeel, omdat ik gewoon niets heb aan multivocaal glas(te veel niet bruikbaar in mn bril!)
En nu,… nu lekker nietsen!!!

Goedenavond luitjes.

@TRL: Nou, dat begrijp ik dan ook niet. Normaal kan ik bij wijze van spreken nog geen ticker op deze site krijgen, maar heb het filmpje van C, helemaal kunnen zien en horen. Daarom zei ik al, hij lacht echt zoals toen mijn jongste kleinzoon. Zo heerlijk luid schateren. Ik vond het ook een heel leuk filmpje hoor!

@Viva: Ja, kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor. Je vader met een andere vrouw, maarja, ergens ook wel weer… als hij zich daar goed bij voelt. En ach… het is nog maar zo pril, dus wie weet, wordt het wel niks.

@Beps: Oh, dus nu een keer van Pea*l. Heb ik ook weleens een bril van gehad incl. zonnebril op sterkte. Nou, moet binnenkort ook maar eens even gaan kijken. Een collega van mij heeft net 2 brillen van Specca**s en vond ze ook heel mooi van vorm. De zijkant breed en dan ook opengewerkt. Ze heeft een rode en een bruine.

@Raak: Is goed hoor! :kus:

@Bloem: Bah, van die bittere stukken erin. Vind ik ook niet lekker. :finger:

misschien zag Raak alleen de afbeelding van het filmpje? ik zag helaas helemaal geen filmpje…

maar goed, ik ga lekker televee kijken

ik ga bankhangen…iedereen een fijne avond.

Dan ga ik ff strijken en boven stofzuigen. . :dag: