TTT deeltje 118

En ook geen wol die uitlubbert, anders is het ook een beetje raar gezicht. WIl toch niet op mn geweten hebben dat opa voor l*l staat hoor

@MK::dag:, kan volgende week vrijdag mn autootje ophalen

Nou, als er dan toch iemand een voor kokkie wil breien, doe dan maar een van mohair wol Dat kriebeld zo lekker en kom ik ook nog aan mijn trekken wellicht. :stuck_out_tongue:

Meiden… ik moet nu echt even de schapjes halen.

Tot laters. :dag: Niet teveel l*llen hoor! :dag:

Ohhhhhhhhh…jullie zijn te erg! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Toos lekker hoor, volgende week lekker touren …kom een bakkie doen, heb je een ritje

Ik ga ook maar eens boodschappen doen, anders heeft hub niks te eten, wordt hij te mager en past hij zn string niet meer

Jij zeg het , hihihihi

Trouwens alle gekheid op een stokkie…

Paps heeft gisteren zijn eerste date gehad, een vrouw 69 jaar, 2x getrouwd geweest. 4 kinderen en al 23 jaar alleen…paps helemaal in zijn nopjes. Was heel gezellig zei hij.
Ze is ook slecht ter been, heeft net als hij een scootmobiel en is ook diabeet. En raad eens
ze heet net als mijn moeder Wil. Paps helemaal happy. Ik moet er nog even aan wennen.

@Viva: Kom ik doen, heb 4 en 6 mei vrij

@viva
Oooh spannend voor pa, jij straks nog een stiefmoeder…

@Viva:
niet zo raar hoor dat je daar aan moet wennen…lijkt me best wel moeilijk. Zal ook best raar zijn als je haar de 1e keer gaat ontmoeten denk ik.

@Viva: Kan me voorstellen dat je er aan moet wennen. Ik vond het vreselijk toen mn vader weer aan de scharrel ging en er ook nog mee trouwde. Het was trouwens een takkentrol ook, ging hem af staan te lebberen waar wij bij waren en vond het vreemd toen wij zeiden dat we dat niet leuk vonden. Aan de andere kant hadden we mijn vader nog gelukkige jaren gegunt

zo dames…
ik ga ook er weer vandoor… ff kijken voor schoenen/slippers en dan richting huis…
koken enzo…

Nog een weekje wachten en dan kun je lekker toeren.

ik heb 5 mei vrij, maar 6 mei ben ik om 1 uur thuis…dus alle tijd, en anders hebben we zeker nog kontakt.

Bloem hoop dat je kunt slagen voor je schoenen/slippers

Bloem: succes!!! :dag:

Zo nog 1 uurtje… morgen ook weer… Zit ik alleen van 9 tot 18 dus zal wel veel langskomen :smiley:

@Bloem: Succes, hoop dat je slaagt:dag:
@Viva: We hebben nog wel contact tegen die tijd
En nou ga ik echt even wat te eten scoren, kom geen steek verder zo.

ik ga ook even wat doen…

ZOOT!!! Ben ik ff schapjes doen hebben jullie gewoon 10 pagina’s vol gelult…HEERLIJK!!!

Ik een nieuwe bril gekocht… dus… ikke kan over 2 weken weer terug om m op te halen. Deze is neit goed, nooit goed geweest, en ik snapte er al neits van. Gelukkig hebben ze mn vriendschap met Hans A nooit afgeschreven, dus hoef ik daar ook niets mee…pfffff… Tjonge jonge…

Nu aan de asperge’s, geen zeekraal(niet te krijgen) wel zalm… laterzz