TTT deeltje 118

dan moet je zeker de strijk meenemen anders dan gaan alle bijen zomaar dooddd!!!

Geen zin meer, moet eigenlijk nog stofzwiepen en zorgen dat we iets te eten krijgen.

Hier hetzelfde liedje, ben niet vooruit te branden, wip van de tuin weer naar binnen achter de pc, heb tussen door een was aangezet, de benedenvloer gedweild, en de pot gesopt. Maar het 0,0 zin.

@Carla: Het is echt vreselijk. En dat ADR zou annuleren als ik jou was. Echt daar wil je niet zijn. Voor mij wordt het de 9de keer, maar dat komt dat het er zooo slecht is dat we blijven proberen of het beter wordt daarzo

Bloem ik wilde ze eigenlijk naar jou toe sturen, wil jij niet voor ze zorgen???:wub:

Kan me goed voorstellen hoor dat je van de kluts bent…wat een zelfopoffering !!!

@Bloem: Wie moet zn strijk meenemen:D

Die bijen liggen bij mij inmiddels voor pampus geloof ik, neem eerst nog maar eens een bakkie koffie

Carla, zal even uitleggen wat betreft die strijk.

Toos ging naar ADR met een zware koffer…bleek dat ze in alle DDD mood dr gestreken kleding gewoon erbij had gestopt…hihihihi

Ja lekker Toos, voor mij een cappu, zonder suiker graag.

Ja het is schandelijk he.:tear:

http://christophruedt.com/joomla/images/stories/cappucino.jpg

En mn camera in de auto laten liggen:vak01:

http://www.zierikzee-monumentenstad.nl/uploads/KO/bh/KObhhiOLKbZPGqx1mueXtA/zeekraal1.jpg

Dit is trouwens zeekraal. Ik vind het niet lekker.

thanx voor de koffie Toos,

ziet er vreemd uit, heeft wel iets van cactus weg zo te zien.

viva zal d’r strijk mee moeten nemen als ze tussendoor maar 3 dg thuis is

enneuihm die bijen naar mij sturen heeft weinig zin…

gisteren in de sportschool zag ik een joekel van een wesp. we waren in de kleedruimte en hij vloog toevallig een locker in. ik dus tegen mn moeder, gauw dichtdien.
dus ff gezegd en ze kwamen aanzetten met wc-spuit en krant…
maar ze durfden niet (dezelfde su**el…) dus mn mams kastje open, ikke die wasp helemaal vergast en mn mams meppen… hahahaa en dat beest begaf het echt niet!! uiteindelijk is ze erop gaan stampen en na 4x flink stampen en draaien met dr voet was ie eindelijk gus… wat een joekel…

dus viva :smiley: je bijtjes zijn gewaarschuwd :smiley:

Meiden ik mag weer in het lijstje!! 13 juni naar Turkije… Of wisten jullie dat al???

Haha net even bij de Exp*rt een nieuwe mp3 gekocht… Een roze!!! Wieeeeeeh want met al die kakelende kippen in ADR heb ik soms even muziek nodig :wink:

Bloem: had je er niet ff een filmpje van kunnen maken… Had dat wel willen zien :smiley: :biggrin:

Bloem, die strijk komt wel goed hoor, 3 dagen is genoeg…de boel in de machine, de droger in onder de turbostrijkbout door, en ik pletter het zo de koffer weer in.

@Toos: Lijken net kleine asperges. Maarre… ga jij al voor de 9e keer? Naar ADR? Gaan jullie er dit jaar ook weer heen dan?

@Viva; Maak je geen zorgen over Portugal. Het is er heel mooi en wat ook wel fijn is… je kunt er heerlijk shoppen, zonder dat je door zo’n lekkere Turk :stuck_out_tongue: naar binnen wordt getrokken. :unibrow::unibrow:

Wieeeeeeh want met al die kakelende kippen in ADR heb ik soms even muziek nodig :wink:

een zak met toffee’s werkt ook hoor cynnie, gewoon kaken op elkaar geplakt.

Bloem en mams…op wespenjacht, nou ik heb het ook niet op die dingen, ze prikken mij altijd.

Woooooooooooooooehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lig in een deuk hier…wordt dweilen want heb geen TL’s in huis !!

Maar, sssssssttttttttttttttt…vorig jaar het volgende gebeurd:
mijn man moet met alle geweld ZELF zijn koffer(s) inpakken, dus ok…ik ben de beroerdste niet en geef hem zijn zin.
Eenmaal aangekomen in ons hotel in Turkije… ---->>> koffers uitpakken. En jawel…heeft hij vergeten zijn onderbroeken in te pakken :teeth::teeth:
Is nog een hele opgave geweest om in Antalya voor hem geschikt ondergoed te vinden. Uiteindelijk gelukt in een LINGERIE-zaak, hahahahahahahahaha. Maar dat verhaal horen jullie nog wel !