zonder dat je door zo’n lekkere Turk
naar binnen wordt getrokken
sh*t jammer zeg.
zonder dat je door zo’n lekkere Turk
naar binnen wordt getrokken
sh*t jammer zeg.
Carla hahahahaha…ze hadden daar toch wel volop boxers…of wilde hij perse een string.
Toos haar hubbie en die van mij hebben een gebreide string nietwaar Toos
Zo is dat Viva, met slurf he, hub heeft een rood met gele en die van jou?
@Bloem: Dat had ik wel willen zien
@Roanna: Ik naar ADR, heb geen idee, zou zomaar kunnen
@Cyn: Naar turkije, 13 juni, leukkkk. Toch niet vrijdag de 13de he.
@Carla: Nou welkom in dit kippenhok
Heb die string zelf gebreid, was me daar een klus. Hij heeft er maar een, moet hij het hele jaar aan
hubs heeft er een in het rood/wit/blauw…(fries he) met een geel/groene slurf (fc den haag)
vooral die kleine knoopjes leggen he:unibrow:
@Carla: Viva vond mijn gebreide string zo leuk dat ze het patroon gevraagd heeft en er dus een friese string van heeft gemaakt. Mocht je er nou ook een willen maken stuur ik je het patroon ook wel hoor, is geen moeite
Carla moet je wel even goed de maat nemen…vooral voor de slurf want hij mag niet knellen, maar mag ook niet te wijd zijn, anders verliest hij de boel
Roanna wilde er ook een maken voor haar kokkie, maar ze liet steken vallen. Dat werkt dus niet he van die gaten aan de voorkant
:lol: hahahahaha daar gaan we weer.
Niet de achterkant vergeten op te meten, want een te brede flosveter is ook niet fijn
nou, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag. Maak ik er een Spaanse string van :zon02: Denk dat ik hem ga punniken of vingerhaken !!!
Ik heb het ook geprobeerd om er een te breien, maar ik laat steeds steken vallen, dus heb de moed maar opgegeven. Tja, want ik moet dan ook nog zo’n hele lange breien he, anders pas tie niet. :arrow:
@Raak: Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar je doekjes nu ik Toos en Viva er over hoor. Dusse… :chin:
Ik heb inderdaad een nieuwe koffer. Weet alleen nog niet wanneer ik 'm ga gebruiken.>>>
hahahahaha Toos, we zijn weer lekker los…lang geleden trouwens.
Ik heb alleen een patroon om te breien, maar wie weet kun je er ook een vingeren
Roanna…die koffer was toch te klein…???
:D:crybaby::lol:Ja is echt lang geleden Viva. Lig trouwens onder tafel
@Toos: Jij kunt gedachten lezen. :lol: