TTT deeltje 118

Een soort van spinazie, maar dan in steeltjes en zoutig…

Nog nooit van gehoord/gegeten/gezien…

Douchen 1x per 6 maanden, wat een waterverspilling zeg.

Vraagje :

Kun je die Tena Ladies, dus die vochtopnemende doekjes, ook gebruiken als handdoek ???

misschien wel, maar dan wel kijken waar je de plakstrip houd anders wordt het harsen hihihihi

Goedemiddag.

Zo, heb net ouderwets tig bladzijden terug zitten lezen. :dag:

@Toos: Je moet er nog wel even bijzetten dat jij thans 38 jaar :stuck_out_tongue: bent. De rest staat er al wel.

Ik ben inderdaad 1 van die DDD, maar wel de meest alerte. :slapen:

Meiden… wij gaan allemaal naar Schiphol en we gaan ook met z’n allen naar een hotel in Turkije. Weet even alleen niet meer hoe het daar heet.

Ze hebben daar ook tv waar je s,avonds P & W kunt kijken, alleen moet je niet vergeten de tv uit te zeten en daar helpt Toos mij altijd aan herinneren. Maarja, zij laat altijd haar schuifje van d’r I-pod open staan en heeft ze weer eens geen energie. Dus moet ik iedere keer tegen haar zeggen, of ze d’r schuifje op off heeft staan.

Enneh… wat zie ik nu toch hier allemaal? Iedereen ineens een ander ticker en zit ik hier met mijn fraaie dutch ticker. Wat zijn jullie overlopers zeg!!! :stuck_out_tongue: Ha, ha.

Nou, ik ga ff koffie maken en dan ook ff schapjes doen.

>>> Werkse allen.

Oh ja Carla, ik werk een paar uurtjes per dag in de catering bij even A’doorn bellen. Daarom ben ik ook zo gastvrij. :stuck_out_tongue: Ik kan heel goed schenken en geef geregeld rondjes in … hoe heet dat hotel nu ook weer?

:dag:

hahahahahaha…2 vliegen in 1 klap

O ja Cynthia… ik kan voor jou ( de jongelui) wel innliners meenemen hoor, als jullie de TL’s niets vinden!!!

:unibrow:

roanna je houd geen plek over in je tas, tena’s, inliners, wwzakjes…

@Roanna:
was een taak voor mij…iedereen voorzien van nieuwe tickers :smile: Heb ze allemaal heel subtiel een hint gegeven !

Waren er ook (bij)rollen voor jou weggelegd in de reclamefilmpjes van Apeldoorn ??? Zo niet…dan weten ze vast niet wat ze hebben laten lopen. Lijkt me leuk om alle leden van TTT te laten figureren in zo’n filmpje :idea::idea: Moet alleen nog even brainstormen over het “onderwerp” :slywink:

Wat hebben jullie weer slap gebept, kom niet meer bij. Ben de TLLen van Raak bezig geweest, geweldig.
@Raak: Mijn dank is heeel groot hoor. Heb er de ramen mee gepoetst. Amai, jij een belgisch accent, tuurrlijk.
@Viva: Wie had een camera vergeten en de strijk in de vakantiekoffer gedaan? Ben het even vergeten:p
@Beps: Douchen, wat is dat?? Zonnebank? Hier schijnt de :zon02: en het is heerlijk
@Roanna: Nou wat knap jij weet nog wat we gaan doen in juni. Ik nog steeds niet, een hotel, waar?

hahahaha…gesponsort door (even apeldoorn bellen) mega meeting in turgutreis Turkije…

Roanna heeft een nieuwe koffer, dus de oude kan ze vullen met vochtvangers

Toos, Raak heeft een belgisch accent met een rotterdamse/schiedamse tongval…

O meiden ik heb er zo’n zin in…maar moet eerst nog ff naar portugal he:vak01::so:

@Viva: Zin in, waarin??? Ohhh klinkt lekker Portugal

hahahaha net of het erg is om naar portugal te gaan, (ik weet het niet, wat ik daar kan verwachten, ) en dan naar ADR als slagroom op het toetje.

Portugal is echt leuk. Zijn jaren geleden aan de algarve geweest, willen er graag ook nog een keer naar terug

Toos, tja het is er warm, het ruikt er zo lekker:wub:, het is er volgens mensen die daar al geweest zijn helemaal geweldig, ik weet het niet ik ben er nog nooit geweest. Moet wel vroeg mijn bedje uit voordat ik daar naar toe kan, hoop maar niet dat er vervelende mensen in het >>> zitten die daar ook heen moeten:p

Geen zin meer, moet eigenlijk nog stofzwiepen en zorgen dat we iets te eten krijgen.

Klinkt heeeeeeeeeeeeeeeel akelig allemaal :tssk::tssk:

Nee werkelijk waar Toos ik heb geen flauw idee wat ik in portugal kan verwachten, ik ben dus blanco.
Wel een vreemd idee hoor 2 weken op vakantie, en dan 3 dagen thuis en dan weer weg.