TTT deeltje 118

Nou, ik ben zeker hard aan het werk…lees me een slag in de rondte hier. Heb doekjes nodig die vocht opnemen voor alle zweetdruppels die het me kost :p:p

Haha ach ja hard werken,…dat doet hubbie hier ook terwijl ik me bezig houd met de site en de meiden hahahaha

Nee niet waar Beps, jij doet de was en kookt…en ook nog lekkere dingen ook… Zoals die schotel met mon cou…jammie

Carla, heb je dit deel al uit dan???

:smiley: Haha weet ik dat ook weer!!! Ja Tena is nou niet echt mijn vakgebied :wink: hahaha

t gaat zoals altijd weer eens NERGENS over :biggrin: hahhah

Jaaaaaaaa…zit dus met de pen in de aanslag om te antwoorden op elk nieuw bericht, :vak02::vak02:

BTW: De voorgaande 117 deeltjes laat ik even aan me voorbijgaan :dag:

@ Bloem:
Dat zijn nou juist de leukste onderwerpen, hahahahahaha

Kijk en dat valt me dan weer tegen, minpuntjes heb je snel(verdient) :smile:

Nou goed, ik ga zo ffies shoppen, meteen ff de schapjes(ik denk vanavond zalm met ui knoflook en zeekraal met pasta ofzo…(ohh klinkt zo lekker als je van vis houd)
en dan… onder de zonnebank en douchen, dat ben ik ook al dagen van plan,maar kan de rust niet vinden

Zeekraal what is dat???

En al dagen aan het bedenken dat je moet douchen, maar geen rust hebt??? Of lees ik dat nu verkeerd hihihihihii…o zonnebank bedoel je

:crybaby::crybaby:

Nou Carla van mij krijg je gelijk hoor!! Zou ook geen 117 delen gaan lezen… Al zijn het er eigenlijk 115… Want nummer 13 en 113 zijn er niet :wink:

Nee hoor, ze bedoelt echt het douchen volgens mij. Zeekraal gebruikt ze voor het scrubben !

Hoezo bijgelovig…

Daarom, en 115 vooral over niets gelul…kan best…ben je met een uurtje of 115 best doorheen, en omdat Carla toch niet werkt, heeft ze tijd genoeg MOEWAHAHAHAHAHA

:smile::vak02:

Een soort van spinazie, maar dan in steeltjes en zoutig…

ik bedoel douchen NA de zonnebank…en nee ik heb al in geen maanden gedouched…dat is toch alleen met kerst…nodig of niet nodig???:smoke:

Beps: vandaar dat het in Iskandil altijd zo raar rook :wink: Toen had je jezelf dus al een half jaar niet gedouched… haha

Oooooh, dan eet ik ook zeekraal vanavond…dacht dat het spinazie was