Trl : kon net nog wel foto openen hoor, wat een lieverd he. Kdv ook goed gegaan.als ie een beetje gehuild heeft vertellen ze dat niet hoor, hoort erbij eerste daagje he
MK : druk aan het werk
Marion : laatste daagje werken achter de rug en nu proberen een fiets te scoren voor J suc6 he. Ja leuk he ikke snel weg
Toos : kan de 4daagse op crocks lopen maar weet niet meer wanneer dat is want is lid van ons DDD-team
Cyn : langs oma geweest enne je hebt vanaaf een verjaardag he, is ook lid van DDD team
Beps : ouders hebben er zin an, ikke heb gisteren maar meteen alletwee de vakanties betaald, weet ik weer waarom ik met dit lekkere zonnetje zit te werken he
Roanna : tuurlijk ben ik op tijd terug, als jij er dan maar bent he want ook jij bent lid van het DDD-team hahaha heb ze nu allemaal denk ik gehad
Viva : vindt zere voeten niet zo prettig, nou laat je dan maar lekker masseren he in ADR
Bloem : tuurlijk laat ik je allessssssss weten. Mooi takenlijstje gemaakt zunne
Jac : poeh dat is idd schrikken, gelukkig alles nu weer ok. voor jezelf suc6 he met het onderzoek
Carla : ik ben 39 jaar getrouwd, hebben 1 dochter en een tweeling, jongen en meisje en 4 kleinkids, tweeling allebei 2 ik werk in Belgie sinds 1980 vandaar mijn zwaar Belgisch accent.Ik verkoop dus kuisgerief zoals je misschien van Toos al begreep. Mijn bouwjaar is 1951
Zo Dames, flink gel.ld, is maar goed dat ik het niet te druk heb
Hahahahaha ik blijf erin echt!!! :D:teeth::so::slywink::evil::):beef::dope::unibrow::nod::hihi::lol:
(ik geloofT niet dat er meerT lachende smilys zijnT hahahahahaha)
Ben er nog lang niet achter wie wie is hier !!! Probeer alles een beetje te volgen, maar dat zal nog wel even duren denk ik…hahahahaha. Jullie zijn zo snel.
Ga zo eerst maar eens even wat hier in het huis doen, kom vandaag helemaal nergens aan toe. Had gehoopt lekker in de tuin te kunnen zitten vandaag, maar het is gewoon KOUDDDDDDDDDD gggggggggrrrrrrrrrrrrrrr.
Ben ook een beetje van de leg omdat ik 1 week geleden gestopt ben met roken. Over het algemeen valt het reuze mee, maar er zijn van die momenten !!!
Nou, ik ga ff aan de poets, laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gewoon doorgaan met stoppen Carla. Ik ben nu bijna 4 jr gestopt…en nog heb ik van die momenten dat ik denk…PEUK!!!
Gewoon lekker bezig blijven…en poetsen…NEEE niet nog een Viva erbij hahahaha
Oma Carla : goed poetsen he, is prima voor mijn omzet, wil nl best nog een vakantiereisje boeken zunne
Beps : zie je nou wel dat het begint, gooien we Cyn er gewoon uit, die is toch eigenlijk nog veels te jong ook he. Awel ik moet toch mijzelf
een accentje aanpraten want geloof dat ik de enige Belg nog ben hier
Nou daar zijn we weer op het punt beland hoor 20 pagina’s voll*llen over niets hihihihihi…
DDD’s weet wel dat er mensen zijn die fotocamera’s vergeten en de strijk meenemen in de koffer naar ADR…maar hoe het nu precies ontstaan is weet ik niet meer.
En idd 1 Viva werkbij is genoeg toch hihihihi…(je weet het he Beps…ff een berichtje straks en there she is).
Carla het komt vanzelf hoor, gewoon meekletsen en op een gegeven moment weet je wie wie is.
en iedereen heeft het er over, weggaan via schiphol wat is daar dan te doen???
Beps : moet niet alles verklappen he MK kent mij ook nog niet
Cyn : demente dozen vind ik ook wel een goeie hoor, kunnen er nog heel wat bij aansluiten. Antwoord Tena ladies, zie je nou wel, toch nog te jong hahaha
Bloem : daarna worden we vanzelf T(ena)ladies
Viva : zie Kaylo wel posten op wat andere plekjes