Bloem,vindt die 2de erg leuk.
Bloem: ook ik vind de 2e echt leuk!! En Birkenstocks de teenslippers he… Niet diegene met kleurtjes en bloempjes enzo ![]()
vind de 2e ook leuk, lijken me lekker lopen.
Birkenstock, ik heb veel te brede voeten, zit voor geen meter
Marion, de hut aan kant en nu naar kantoor.
cynnie lekker druk dus aan het werk
Tlr…vreemd he om je kind bij zo’n dag verblijf te brengen.
Viva: mm valt nog wel mee met de drukte helaas…
Maar het is nog vroeg ![]()
@Bloem: Laatste tijd de nieuwe Pappilo gezien, en ik zeg toch ook niet dat je voor l*l loopt in de 1ste of 2de die je laat zien… Iets kan je stijl niet zijn, of je kan het niet leuk vinden, maar IK ben er erg blij mee…
http://www.omoda.nl/foto.php?src=8c8329b3ef6b&x=365&y=300&x_method=max&y_method=max
(deze zijn het niet, maar dan in glanzend zilver met zwart)
Ik zelf vind de 2de erg leuk, maar kan daar niet op lopen omdat er voor mij geen goed (genoeg) voetbed inzit…
Dan moet je de brede hebben. Ik heb breedte G of soms zelfs H(Gabor is te smal!!!) en ik kan die dus wel aan!!
Viva,ja zeker vreemd,maar went vanzelf en voor C ook wel leuk om andere kinderen om hem heen te hebben.
Goedemorgen all, ben bijgelezen maar moet eerst beetje werken en zal dan ff reageren
Oma Carla : welkom hier
ja die 2e zijn wel leuk maar wil wel iets hebben wat ik met zwart kan dragen en ik denk dat er niet genoeg steun inzet. maar goed, eerst maar eens van dichtbij zien en voelen en dan zien we wel weer verder…
gosh wat ben ik moe…val bijna in slaap man!
owh beps, die site kende ik nog niet.
zitten leuke shoenen bij… als ik vandaag niet terecht kan, ga ik maar eens kijken…
werkt dat? online bestellen bij deze site?
Beps: die zijn ook leuk!!! Echt ik vind die slippers heerlijk!!! ![]()
Kan ik je niet zeggen, want ik zoek ze op deze site en mn winkel hier kan de meeste wel bestellen(hihi!) In ieder geval heb je dan merken en types die je kan zeggen aan de winkel waar je komt!
Goedemorgen.
Moest ook even eerst het een en ander strak trekken hier en heb de scoot even voor het huis gezet… Nu ff aan de koffie en hier lezen.
Ik vind die 2e ook leuk, als ik zou mogen kiezen, maar helaas ik kan op zulke schoenen/ slippers heel niet lopen, omdat ik altijd last heb met dat ding tussen mijn tenen. Heel irri, vind ik dan he!!! Neem die plastikke/rubberen van de VB beurs wel mee en zien of het daarmee lukt, want zijn ook teenslippers. Hi, hi.
En voor wandelen doe ik wel mijn Nik*s-air aan. ![]()
En voor uitgaan, heb ik nog wel leuke dichte uitgaanschoentjes staan. Met of zonder hakje. Ik heb gelukkig niet zo’n moeilijke voet, dus dan is het wat makkelijker kopen bij de grotere schoenenketens.
@TRL: Oh, zal mij benieuwen hoe het gegaan is met C. vandaag op het KDV.
Het gaat vast prima met C op het KDV. Hij is al ‘een grote jongen’!!! Mama’s (en oma’s hihi) Maken zich vaak veel zorgjes…hihi…zo hoort het ook ![]()
Helemaal mee eens Beps. En ach… die kleintjes wennen snel hoor.
>>>
tja schoenen
volgens mij komt deze discussie elke 3 maanden wel weer langs hahahaha
Iedereen >>>???
Bij elke seizoenwissel denk ik… Al is het bij mij niet moeilijk: De zon is er (en die gaat voor mij nu niet meer weg) DUS: SLIPPERSSSSS
Haha ik vind slippers ook heerlijk… alleen in de winter loop ik thuis altijd op crocs met zo’n bontje… Hihi spuuglelijk maar zoo lekker warm!! ![]()
Hihi Hubbie wilde nog niet dood gevonden worden met crocks…ik mocht ze dan ook ECHT NIET kopen…(dus meteen 2 paar meegenomen, weten jullie nog in b’wijk?) Wie loopt er op de zwarte??? Ja pcies HUBS!!!
ik loop dus altijd op slippers, behalve als ik in de winter de deur uitmoet…
al heb ik nu wel een beetje kille voeten… nog niet koud, maar wel kill… ach… komt goed… beter dan die vreselijke sokken en dichte schoenen… denk soms wel dat mn voeten claustrofobisch zijn ofzo ![]()