Ach het zou wat…slippers, schoenen en crocks hihhihihi…lelijk of niet als ze maar lekker lopen, en je geen zere voeten krijgt…want dat HAAT ik.
Bloem ik heb ook mijn slippers nu aan hoor en een capri broek, dus blote benen…en ik heb geen last van kille voeten. Heb ook een t shirt aan met korte mouwen, en geen jas. Oke ik ga met de auto naar mijn werk. En de wind is koud, maar ik zie ze hier lopen op laarzen en een dikke winterjas aan. hihihihihi
en sokken en panty’s walgelijk, heb de hele winter mijn laarzen aangehad ZONDER!!! sokken. Dus gewoon blote voeten, ik haat die dingen.
Goeiemorgen,
@Schoenen: Heb moeilijke voeten, kaboutermaat, breed en als het warm is dik. Is altijd moeilijk wat te vinden. Heb vorige zomer tena’s gekocht en die lopen heerlijk. Vind birkenstack leuk, maar het voetbed zit voor mij verkeerd. Heb er ooit een peesontsteking onder mn voet van gehad en duurde meer dan een jaar voor ik eraf was. Loop thuis en op mn werk op paarse crocks, oerlelijk maar zou er de 4 daagse op kunnen lopen
@Oma Carla: Ook namens mij welkom. Volgens Marion help ik Roanna onthouden maar heb zelf ook alzheimer light, zeker tegen de tijd dat we op vakantie gaan. Is zoiets als de manke helpt de blinde:p
@Trl: C. voor het eerst naar het KDV, spannend voor jou, hij zal het vast wel wat vinden
@Bloem: Beterschap met je knie
@Raak: Een reisje geboekt en ook al snel ook. Je hebt groot gelijk
Het betreft hier de bende van 3(Roanna, Toos en Cyn…) de DDD’s(De Demente Drieling)!!!
Weer op het werk.Was redelijk goed gegaan met C,hij wilde alleen niet slapen en was behoorlijk aan het trappelen,uiteindelijk hebben ze een stukje gelopen in de wandelwagen en is hij in slaap gevallen,toen ik hem op kwam slapen sliep hij net
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
.Hij heeft wel flink gehuild denk,want in zijn slaapt hikte hij nog.
Schoenen,kan op alles wel lopen,vindt alleen open tenen niet zo prettig,maar heb ze wel.
ja zat dus gisteren te denken dat ik zaterdag heel de dag op mn teenslippers gelopen. die had ik vorig jaar ook, dus zijn goed ingelopen, maar misschien loop ik er verkeerd op waardoor er een zere plek is onstaan rond mn kniespier ofzo…
anyways, het gaat gelukkig al een stukje beter, al is het nog wel pijnlijk… maar trekt wel weg (denk ik)
En het slaat altijd in de zomer toe>>>, Anderen hebben last van een winterdip, wij van zomerdementie
Beps: ja dat weet ik nog wel in B’wijk… Ik laatst in Haarlem die “winter”-crocks voor de helft… Nou doet u mij nog maar een paar dan ![]()
En DDD’s… haha ja wanneer gaan we ook alweer??? :biggrin:
@Cyn: Gaan we weg dan:D???
Haha Meteen weer een taak voor “oma” Carla toegelicht: Beps met haar geheugen(een van de mensen van het eerste uur, dus weet het meeste nog of kan het snel vinden haha)
Moet je even kijken wanneer die opgericht zijn(hahaha ik heb toen zo zitten lachen hier in mn eentje…die kreet kwam er zomaar uitrollen hier hahahaha Bloemmie heeft volgens mij de ‘group’ opgericht)
Toos: ehm ja volgens mij wel… Misschien weet Roanna het nog??? Of iemand anders???
HELP!!!
Ik weet wel dat ik in juni een afspraak heb, maar met wie en waar:drugged:
. Roanna weet het vast wel
Geen idee…echt niet…alleen weet ik wel dat ik…ehhhh…49 daagjes nog moet wachten en dan ga ik vliegen…(vandaag echt over 7 weken!!!)
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke en lieve welkomstberichtjes ! Voel me al helemaal thuis hier :zon02:
Sorry dat ik nu pas reageer, maar lag gisterenavond bijtijds in de koffer, en vanochtend vroeg stond dochterlief met mijn jongste moppie onverwacht voor de deur ![]()
Zijn nu weer weg, dus ben gelijk achter mijn lappie gedoken !
Zal om te beginnen ook mezelf even hier voorstellen :
Ik ben dus Carla, van de band gerold in 1952 in Amsterdam. Ben inmiddels 35 jaar getrouwd met Jordi (Spanjaard van origine) en we wonen in Maarssen.
1 Dochter (Nuria) van 33 jaar, 1 zoon (Eric) van 29 jaar.
Onze dochter is getrouwd (fijne schoonzoon) en heeft 2 kinderen,…onze moppies Carlos (5 jaar) en Diego (16 maanden).
Zoonlief woont samen met een schat van een meid, nog geen kids.
We wonen allemaal in Maarssen, dus hebben lekker veel en gezellig contact.
Op dit moment ben ik “werkloos” sinds februari jl. en druk aan het solliciteren.
Werk al bijna 35 jaar als medisch secretaresse, voor het laatst in het Militair Hospitaal te Utrecht (daar weg ivm bezuinigingen Defensie.
Sinds vorig jaar geen huisdieren meer. Wij hadden 2 golden retrievers (2 zusjes uit 1 nest), maar zijn beide vorig jaar overleden. Gezien de slechte fysieke conditie van manlief komen er ook geen huisdieren meer.
Mocht je nog meer willen weten…kom maar op. Of ik ook antwoord geef is nog de vraag natuurlijk ![]()
Goh Beps wat leuk, over 49 dagen al enne waar vlieg je heen dan?
@Carla: Gezellig dat je mee komt kletsen. Weten we ook een beetje wie je bent
@Toos: GEEN IDEEEEEEEEEEE
Echt niet… Ik weet alleen dat ik mn ouders moet ophalen…en dan naar schiphol. Gelukkig is hubbie bij de tijd hahaha
@Carla: Heerlijk weten we ook alles over jou hahaha(maar jij nog steeds niet over mij!!)
@Beps: Je weet tenminste nog dat je naar schiphol moet. Ik heb echt geen idee wat en hoe:tear:
Ook jij hebt je hubje…die helpt je wel, ook om te zorgen dat je de juiste dingen inpakt of juist NIET inpakt hahahaha