@Jac: Oh heftig zeg!, Bedankt voor je verslag en nu is het zeker al wat duidelijker wat er met je Pa gebeurd was. Vind het heel wat hoor en geen wonder dat hij nu nog niet zoveel kan, maar echt… dat komt vanzelf wel weer met de tijd. Kijk, de oude word je nooit meer, maar je kunt er wel verder mee leven. Heel veel sterkte in ieder geval en nogmaals ook veel sterkte voor jezelf, die ook nog het een en ander te wachten staat. :kus:
@Carla: Ik ben dus Roanna. Echte naam is ANKY. Al 42 jaar getrouwd met kokkie en ik ben van het bouwjaar 1949. Pfffff… volgens mij de oudste hier. Maar niet in ADR, want dat zijn de ouders van Beps, maarja… je bent zou oud als je je voelt. :zon02: Ennehhh… dan erbij… de duvel is oud.
Oh ja en ik heb 2 kinderen. Een dochter van bijna 42 en een zoon van bijna 33 die getrouwd is. Heb van onze dochter 2 kleinzonen van 12 en 10, die ik door omstandigheden, niet zoveel zie. Maargoed…dat was het wel zo’n bietje.
Helaas C. gemist.
Ik wens iedereen een fijne nacht toe, voor iedereen welterusten…ik meld me morgen weer.
zo ladies, ik klaar met tv kijken… heerlijk 3 van die flauwe meidenseries achtermekaar…
nu dus lekker slapen
@ TRL ik kan het filmpje ook niet zien
maar binnenkort naar het KdV… goed zo hoor. lekker met de andere babies spelen, contacten opdoen… het komt allemaal goed! weet t cker
truste all!
ps… taken
@ beps : licht aandoen
@ trl: lijstje
@ moi: licht uitdoen
@ jill: tussendoor lichtsensor testen
@ toos: roanna helpen herinneren dat ze het schijfje uit moet zetten
@ marion: mega updates plaatsen
@ viva, de werkbij langssturen
@ raak: belgisch accentje geven
@ kaylo: receptjes plaatsen
@ roanna: rondjes inschenken/ rondbrengen
@ mk: altijd lekker weer meekletsen
@ cyn: onze reisburo insider
dus… zoek hetgeen het beste bij jou past
en dan komt het goed :biggrin:
@Viva: :dag: Truste hoor!
Ik ga de koffer ook inpakken. Vind het ook wel weer mooi voor vandaag.
Iedereen… weltrusten en tot morgen weer.
Bonne nuit! :dag: :slapen:
@Bloem: :lol::lol::lol:
Ook weltrusten. :dag:
en natuurlijk Bloem, onze geweldige schrijfster…zie haar verhalen maar hier op het forum.
@ beps : licht aandoen
@ trl: lijstje
@ moi: licht uitdoen
@ jill: tussendoor lichtsensor testen
@ toos: roanna helpen herinneren dat ze het schijfje uit moet zetten
@ marion: mega updates plaatsen
@ viva, de werkbij langssturen
@ raak: belgisch accentje geven
@ kaylo: receptjes plaatsen
@ roanna: rondjes inschenken/ rondbrengen
@ mk: altijd lekker weer meekletsen
@ cyn: onze reisburo insider
tot morgen…
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Ik vrij genomen deze ochtend,anders blijf ik heen en weer rijden,dus pas rond half 12 beginnen.
goeienmorgen!!
@ TRL lekker ff wat tijd voor jezelf vandaag
is C al naar het KdV? en sta je helemaal paraat of denk je dat het wel los zal lopen. Hij is natuurlijk al wel gewend om af en toe niet bij mama te zijn…
ik ben wat later…
wilde eigenlijk vroeg opstaan zodat ik nog even langs de schoenenwinkel kan. mams had gisteren krantje meegenomen met leuke schoenen erin… dus nog ff kijken of het lukt om vandaag binnen te wippen…
hier breekt het zonnetje voorzichtig door maar het is niet zo mooi als gisteren.
allemaal een fijne dag
Goedemorgen.
Hier wel een lekker zonnetje al, maar wel een koude wind.
Tlr lekker op het gemakkie
Bloem welke leuke schoenen, ik ben nieuwsgierig zei de schoenen freak.
Goede morgen …
Gisteren druk bezig geweest in huis, het moet er wel netjes bij liggen als ik weg ben he. Je weet maar nooit wat er over de vloer komt.
@Raak
Het reisje geboekt … JE GAAT NAAR CAPPADOCIE!!!
@Cyn
Op bezoek geweest bij oma.
@Roanna
Bij de controles alle goed gelukkig en kokkie extra de asperges in gisteren.
@Beps
Naar de training geweest en pizza gegeten. Is al een eeuwigheid geleden dat ik dat op heb.
@Viva
Druk met vakanties betalen.
@Bloem
Toch nog wat kunnen sporten gisteren.
@OmaCarla
Welkom … gezellig dat je mee komt babbelen. Is wel errug verslavend hoor!
@Jac
Dat is niet niks met je vader. Gelukkig waren jullie er op tijd bij en is hij nu weer lekker thuis. Nu jij nog opknappen he?
@TRL
C oefenen op het kinderdagverblijf. Gaat hij vast leuk vinden hoor.
En ik ben van de mega updates zag ik net. Nou … moet ik beter mijn best doen om mijn naam hoog te houden. Schiet niet echt op de laatste tijd.
En nu hurry up want ik moet naar kantoor. Ik heb er echt geen zin in maar wat moet dat moet. Laatste keer en dan vakantie. En dan vanmiddag even met J op pad voor een nieuwe fiets, of ja … een 2e handse. Deze is echt geen gezicht meer, veel te klein.
Tot straks!!
succes met fiets-shoppen marion!
@ viva, mn mams kwam met een folder aanzetten van een locale schoenenwinkel die had hele mooie schoenen en slippers tot maat 44. das dus voor mij cker de moeite waard. en een aangenaam prijsje (60 euro ipv 120 ofzo) dus ik ga kijken of ik het red om even langs te gaan en of ze in t echt net zo leuk zijn als in t boekje…
En ik ben dus te laat om het licht aan te doen!!!
Zo heb ik lekker geslapen!
@Bloemmie: doen hoor, slippers. Ik heb maar weer mn vertrouwde wolken gekocht in t zwart en iets van een ‘franse vlinder’ met zilver… Kan ik er weer tegen deze zomer.
En vandaag…ben ik VRIJ!!!
Beps, ik zag ook van die wolken slippers, een soort van teenmuil…geen idee hoe die dingen lopen. Ik ben van de gab… slippers.
Beps…heerlijk vrij…
Hello Ladies!!
OmaCarla: Welkom!!! Leuk dat je gezellig komt meekletsen!!!
Bloem: slippers!!! In Thailand hadden ze slippers tot maatje 47… €4.- echte nep-birkenstocks… ![]()
BepS:Vandaag lekker vrij!! Geniet van je dag!
Trl: Ja het gaat wel ok tussen oma en mij… Het zal nooit een “band” worden maar het gaat prima zo… Niet te vaak heen gaan en dan lukt het wel!
Verder weet ik het ff niet meer… Vandaag weer werken, hopelijk weer lekker druk… Vanavond een verjaardag van mijn vriendje die 1 geworden is… Is ook zo’n lekker jochie!! ![]()
Dus voor nu even genoeg!
Tot straks!! :dag:
birkenstocks??? as if!!! hahaha iekkkkk
hahaha
nee ik heb juist dichte, lage schoenen op het oog, aangezien ik nog wel even door kan met deze slippers die ik nu heb. heb alleen mn hoge dichte(wollen) wolkies voor de winter of slippers, dus zoek iets ertussen in… eens ff zien of ik een plaatje kan vinden van wat ik op het oog heb (moet nog kijken in de winkel maar in de folder ziet het er wel ok uit)
Bloem,C heeft vandaag en volgende week wen uurtjes van 9 tot 11,het wegbrengen ging goed,keek zijn ogen uit,zit in een groep van 0 tot 4 jaar.vanaf mei 1 dag per week en vanaf juni 2 dagen per week,voorlopig dan 2 verschillende groepen,maar zodra er plek is in dezelfde groep gaat hij daarheen.
Zal voor je duimen,dat ze nog een paar mooie slippers/schoenen voor je hebben.Ik laatst schoenen besteld op schoemx.nl rplay gympen zitten heerlijk.
Cyn,fijn dat het contact nu beter gaat met je oma,en net wat je zegt niet te vaak heen gaan,kan ze ook niet veel zeuren.
Beps,lekker dagje vrij,met mooi weer.
Zit nu bij ouders,maar er is niemand thuis,en over uurtje C al weer ophalen en dan werken
Marion,op zoek naar een nieuwe fiets voor J,al op marktplaats gekeken?