Zo hubs aan het stofzuigen, ik zo dweilen en dan paps ophalen…
@ viva ga bij mn ouders bakken… kan alles meteen bij hen in de vaatwasser
groot gelijk, gemak diene de mens. Veel suc6 .
Bloem: jaaaaa spannend!!! Nog “maar” 9 weekjes… dan zijn we er al… Ik las inderdaad dat Viva ook nog eventjes langskomt… Haha wordt lachen daarzo!!! :biggrin:
Zo allen ik weer thuis en heerlijk gekroeld met de mooie toekomstige mama(hoop ik)
Dat vind de keurmeester ook, zij heeft haar beste van het ras gemaakt vandaag(en niet alleen vandaag, ze wordt het wel vaker. Ze is nationaal jeugdkampioen, luxemburgs jeugd, en heeft haar nederlands kampioenschap ook al…)
Nu een btje dood(heb maar 1 uurtje geslapen) dus ik ga nu naar bed
Nog 2 nachten(nee de pot loopt niet over, maar lekker is t wel haha)
ellow ladies…
wat een rust zeg!! jeetje he…
ikke lekker de meisjes uitgelaten, gebakken, in het zonnetje gezeten en nog een keer meisjes uitgelaten… lekkere brownies, muffins en 2 crumbles gemaakt… alles bij paps en mams en broer achtergelaten, is niet goed als ik het zelf opeet…
ben ook een beetje dood, maar moet toch echt een keer stofzuigen… denk ik… vind ik… uhmm…
Zo dan je kunt een kanon hier afschieten, iedereen lekker genieten van het lekkere weer.
Zo paps weer onderweg naar huis … en ik nog ff aan de was. Morgen weer werken he.
Iedereen van het mooie weer genoten of nog steeds aan het genieten.
Beps,hoe was het in Friesland?
Bloem,zijn de baksels allemaal gelukt?
Viva,paps op visite gehad,was hij een beetje te spreken? Hoe gaat het met zijn datingsite
Wij ook weer thuis,kreeg op het toernooi telefoontje van vriendin uit Friesland,haar vader is onverwachts overleden,nog 5 keer gereanimeerd,maar mocht niet meer baten.Stond ff te trillen op me benen.
@ trl he bah wat een vervelend nieuws op zo’n mooie dag… sterkte voor je vriendin
baksels wel goed gelukt, alleen was ik de muffinvormpjes, het bakpoeder en de vanillesuiker voor de muffins vergeten… dus zonder en was niet zo geweldig… ach, broer eet het allemaal wel op ![]()
Paps was stil, heb maar over zijn jeugd zitten praten, je moet toch wat.
Tlr…jeetje meis wat een schok zeg…gecondoleerd en sterkte
Bloem…het zal bro vast allemaal wel smaken
Beps…a.s. mamma gezien…en nog niet zulke lullige papieren ook.
Hallo dames !
Even een vluggertje ! Proficiat met alweer een nieuw deeltje !!
Moet nog van alles bijlezen, sorry hoor !
Spring gewoon af en toe eens binnen om te zien voor de foto.
Voor de rest druk, druk druk …
Met ventje al iets beter, maar heeft nog altijd hulp nodig bij alles wat hij moet doen.
Ziet er momenteel uit als een regenboog !! Ziet volledig bont en blauw.
's Nachts lukt het moeilijk om te slapen ondanks de pijnstillers. Vrijdag op controle, dus ik ben ook nog gans de week thuis. De stakkerd moet gewassen, gekleed en gevoed toch ?..
Lees nog wel eens bij (als ik eens een uurtje heb of zo …).
Iedereen nog een leuke avond !!
Zo, is idd rustig hier
Cyn : welkom terug meissie, ben benieuwd naar al je verhalen
Bloem : bakken allemaal gelukt
Beps : leuke dag gehad in Friesland en nu aan het slapen
Trl : zal wel geschokken zijn idd, dat is geen leuk nieuws he
Viva : Paps op bezoek gehad, over zijn jeugd zitten kletsen.valt ook niet altijd mee he voor die ouwetjes
Kaylo : nou dan ben jij daar ook nog wel een poosje zoet mee he, zit je weer thuis
raak : ja, speciaal verlof genomen + extra dagen voor de spuiten in de knieën. Vrijdag weten we meer hoe het zit met de breuk en de ribben. Denk dat ventje nog voor een paar weekjes zoet zal zijn. We zien wel.
Kaylo : nou dat is niet zo mooi dan he, hoop dat ie voor de vakantie weer wat opgeknapt is
en raak hoe was het bij jou?! de rust weer een beetje teruggekeerd?
Bloem : kids zijn weer alle 4 terug naar de ouders dus hadden vandaag een redelijk rustige dag
Met mij gaat het nu weer goed, als de aanval over is dan voel ik niets meer. De vorige keer had ik het 2 nachten achter elkaar… ik hoop niet dat ik vannacht weer wakker word.
@cyn
Dat was wel schrikken zo’n val, gelukkig is het goed afgelopen.
@raak
De rust weer wedergekeerd.
@bep
De vermoedelijk moeder gezien, spannend hoor, ik hoop dat het wat wordt.
@bloem
Lekker gebakt en alles voor broer en ouders achtergelaten.
@roanna
Ik heb gisteravond wel kaas gehad, schoonzus had een kaasplankje na het eten.
@viva
Een stille pa, over vroeger praten. Wel beter dan een lastige pa.
@trl
Naar de voetbal geweest met C, lekker weertje om buiten te zijn.
@toos
Mooie auto hoor, wanneer komt hij?
Wij vandaag naar mijn tante geweest, naar de lammetjes en geitjes, leuk hoor!
Goedenavond ladies.
Zo, gelukkig niet zo heel veel bij te lezen dan wat heerlijke gebakken caakjes, over Paps zijn jeugd gehad, mooie hondjes gezien waar men trots op mag zijn, nadat de kleinkids weer weg zijn, rust weer terug gekeerd in de tent, ventje verzorgen omdat hij nog hulpbehoevend is, iemand nog 9 weken wachten op de volgende vakantie, terwijl ze net terug is :unibrow: en wat een naar bericht bij jou TRL. Schrok echt even. Kan me jou reactie dus ook voorstellen. Sterkte ermee en ook voor je vriendin.
Nou, hier is van het fietsen niets gekomen. Ik ben vandaag met de 3 kerels op stap geweest naar de achterhoek, omdat de neef uit Noorwegen ook daar even de familie wilde ontmoeten. Wel lekker buiten in de tuin gezeten bij mijn schoonzus en heerlijk zitten kletsen over van alles en nog wat. Toen nog met de neven naar mijn schoonzus hier in de straat geweest en toen hier weer eten en toen zijn ze naar huis op aan gegaan en was de dag alweer bijna om. Zo, zag het er hier zo ongeveer uit. ![]()
Er schiet me steeds weer iets te binnen.
@trl
Schrikken van zo’n telefoontje, sterkte voor je vriendin.
@kaylo
Jullie zitten wel in de ziekenboeg, hopelijk is je hubs voor de vakantie weer helemaal top.
@roanna
Drukke familiedag, maar wel leuk hoop ik.
@MK: Tja… mij werd die tip toen gegeven met het verhaal erbij dat er in kaas strebsel zit, wat na het eten ervan de kans moet krijgen te verteren en meestal overdag heb je je bezigheden waardoor het vanzelf verteerd, maar als je gaat slapen niet, omdat je dan geen energie meer verbruikt.
Ik had die tip dus aangenomen en geen last meer van gehad… een hele tijd… todat ik het toch weer een keer deed… en er weer last mee kreeg. Ben toen naar de huisarts geweest en bleken het galkolieken te zijn, wat inderdaad te maken kon hebben met vooral zuivel waar strebsel inzit, wat je dus niet vlak voor het naar bed gaan moet nuttigen. Durf nu ook bijna nooit s,avond meer een stukje kaas te eten. Ik waag het er niet meer op.
Het is maar een tip hoor! ![]()