@roanna
Maar wel eentje om te onthouden, want tijdens zo’n aanval weet je echt niet waar je het zoeken moet. Ik ga zo naar boven, ik moet na vannacht nog wat inhalen.
MK :ik hoop dat je vannacht wat meer rust zal krijgen en anders misschien toch de tip van Roanna eens uitproberen
Roanna : jij dus een uitje met een mannenharem, klinkt wel gezellig hoor en je had idd het weer mee om heerlijk in de tuin te bivakkeren
@MK: Ja, ga maar lekker slapen, want je hebt wat in te halen.
Weltrusten.
@Raak: Ja, dat kun je wel zeggen. Echt een heerlijk dag gehad en de hele familie (van kokkie dan) weer gezien.
Roanna : en zo is Pasen ook weer voorbij en komt de vakantie steeds dichterbij he …![]()
@Raak: Ja en dan Hemelvaatsdag en de Pinksteren nog en dan… schiet het echt op. :zon02: Mmmm… heerlijk.
Oh, heb helemaal Toos vergeten een fijne avond te wensen. Ze zouden toch vanaaf naar Lionel Ritchie? Shame on me! :redface:
@Raak: En… oh ja… en ik mag ook nog eerst betalen en dan nog maar 6 weken. ![]()
:zon02: Zin an! :zon02:
Betalen…ja dat moet ik ook tussen nu en 2 wkn(hihi woensdag nog 8 wkn!!!)
Mogelijk mams van onze 2de pup: Is de 1ste shiba die we in het eggie gezien en geaaid hebben. Ze woont ook bij onze fokker!! Ohh zo een kroellie!!!
Nu even nietsen en zo weer van mn ontspanplek mn werkplek maken haha
gaap… wou dat ik dat kon zeggen… ben een bietje moe
morgen eerst de hele dag werken en daarna aansluitend teambuilding… kijk er echt zoooo naar uit ![]()
iedereen een fijne pasen gehad, al dan niet met mindere berichten…
we zijn denk ik allemaal toos vergeten een fijne avond te wensen :redface: sorry!!!
gaap… luikjes…zz…zz. vallen… dicht… gaappp
@Beps: Nou, leuk hoor. Nog iets, dan alleen de vakantie, om naar uit te kijken.
Als ik je zin zo lees van dat je van je ontspanplek je werkplek gaat maken, doet me dat ergens aan denken. Je doet toch wel de gordijnen dicht he? :unibrow: Werkse in ieder geval weer en hopenlijk een rustige nacht.
Ik ga ook zo naar boven. Morgen alweer dinsdag, dus weer werken en vanaaf denk ik ook nog even P en W.
Dus dames… hierbij, alvast weltrusten allen en tot morgen en werkse weer.
@Roanna: HHAHAHAHAAAHAAA :redface:
Nog 2 nachten
@TRL: Jemmig. Dat is inderdaad schrikken van je vriendin!!!
Toos naar LR… Mooi weer gehad, heerlijk genoten waarschijnlijk…
@Bloemmie: die morgen een ‘fijne dag’ verwacht…
ik ga mn spullen pakken en ‘onderweg’ :slywink: :biggrin:
Goeieavond,
Kom nog even binnen waaien. Iedereen wel genoten van de mooie pasen. Wij vandaag naar een tuincentrum geweest, daar 2 palmen gekocht. Vanavond naar Lionel Richie. Eerst gegeten bij Nazar. Ik weet niet hoe Hans het voor elkaar had gekregen, maar wij hadden een andere kaart als toen en het was heel weinig. Geen iskender kebab enzo. Had sis kebab, waren 6 stukjes vlees, paar schijfjes aardappel en beetje rijst. Hadden er wat van gezegd, kregen een lullig antwoord. Maar goed dat was dus eens maar niet weer. Maaaaaarrr Lionel was weer geweldig,prima plaatsen goeie show, wat nieuwe nummers, veel oud, maar toch weer genieten. Sfeer in Arnhem was beter, kwam omdat we daar stonden en hier op je plaats moest blijven. Pas op het eind aan het podium gestaan. Het was weer een topavond.
@Trl: Wat een naar bericht, sterkte voor je vriendin
@Kaylo: Sterkte met je ventje en met je knie
@Bloem: Aan de bak geweest en goed gelukt
@MK: Slecht geslapen door een opspelende gal. Hoop maar dat je vannacht beter slaapt
@Beps: Startklaar voor de nachtdienst, wel lekker om dat thuis te doen, kun je af en toe een beetje indutten
@Raak: Gefeliciteerd met je kleindochter
@Cyn: Ook weer thuis, goed gehad en goed weggekomen na een uitglijer. Ben benieuwd naar je verhalen en foto’s
@Roanna: Naar de achterhoek geweest en gezellig gehad met kokkie’s familie
@Marion: J. gevoeltbalt en gewonnen. Heeft hij weer even goed gedaan
@Viva: Paps op bezoek gehad en was wel goed gegaan toch? Morgen weer aan het werk. Hoe is het met je rug?
Ben een aardig eind gekomen, ddd slaat toe dus ben het even kwijt.
Ik ga naar mn mandje. Denk dat iedereen al slaapt, maar toch welterusten.
@Beps: Werk ze vannacht
Jammer Toos net gemist…nu aan de gang…
@Beps:Ben er nog, had net afgesloten toe ik je zag komen. Lekker geknuffelt met de a.s moederhond. Moet ze nog wel even goed haar best doen
Ik ben nog een beetje doof en zit nog na te genieten
Haha mooi dat je genoten hebt. Ik vind het altijd zo ‘leeg’ na een goed concert!
Ja de moederhond is zoo mooi(www.yorokobi-shiba.nl en dan Hana) en lief. Hubbie zat op de grond met haar te kroelen, op dr ruggetje, lekker buikkie haha!!!
Nu dus wachten tot de dekking, stap voor stap
Nachtdienst mega rustig gister 1 telefoontje. Ik heb nog een filmpje hihi
Vind ik ook, zou zo zijn muziek hard aan willen zetten. Vind mn gezin geen succes, hub moet er om 5 uur uit. Spannend of het wat wordt met moederhond.
Dus jij hebt ook in een 500 gereden, gaaf he. Kan eigenlijk niet wachten maar moet nog even geduld hebben. Het wordt trouwens een roomwitte, ben er helemaal :wub: op. Ben blij dat hub dit gedaan heeft,hij heeft een auto van de zaak en daarvoor een diesel. Ik rijdt niet veel, dus zonde om er zo’n dure auto op na te houden
Wel een mooie hond trouwens, daar moet wel een mooie pup uitkomen
Ik ga toch maar richting mandje, ben wel moe eigenlijk. En morgenochtend er weer bijtijds uit om een shot viezeminen te halen. Beps werk ze vannacht, hou het rustig
Had even iets te doen!!
Ja ik ben ook nog steeds weg van de 500!! Alleen is hij voor ons als auto helaas gewoon te klein!!!(echt balen!!!) Maar jij mag m dus gewoon binnenkort ophalen!!! HEERLIJK!!!
Nou trusten enzo…
Ik ga wat doen!!!
:dag:
Nou ondertussen bijna 5.45
Gelukkig wel wat te doen gehad, maar niet druk ofzo
(te veel niets te doen gehad zeg maar…)
Nu nog iets meer dan 2uur. Ik hoop nog even een klein half uurtje te slapen voor iknaar de nagelmuts moet. Mn nagels zijn nu aan de beurt om opgeknaptte worden…geen zin, en gepland voor ik achtdiensten kreeg…:retard: