ff heb een stukje van ‘lekker slim’ zitten kijken, nieuw programma… OMG is echt erg!! niet normaal… ik weet ook echt niet alles maar dit slaat toch wel echt alles…
Zo weer wakker!! Nog 20 min dus zo eerst ff alles klaar zetten!!!
@Bloem: Hij is zoo gaaf(Australia) en mooie beelden van het land!!!(en mooie types!) Ik heb m vannacht gezien(gehuurd) Heeerlijke uurtjes gezeten in de baas zn tijd!!!
Nu alles klaar zetten
(Roanna: het slaat niet op jullie denk ik eigenlijk hahahaha!)
@ beps ja ik had de film in stockholm in de bios gezien… heb er toen 3 dg mee in mn hoofd gelopen. erg imponerend op het witte doek…
en hugh jackman blijkt mooi… hubbahubbahubba… :wub: :drool: maar goed… alweer half 3, ga maar eens slaapie doen denk ik
werk ze!
@Bloemmie: ondertussen op 1 oor, dromend over hugh jackman(ja inderdaad…errug lekker :drool:)
Ik het meeste klaar, zo maar eens ffies onderuit… Ik heb nog de ‘nieuwe’ james bond. niet dat ik daar erg warm voor loop, maar ik heb weer 1,5 uur iets te doen haha(tegen een lekker salaris haha)
Het is 5 uur, en ik zie gewoon MK online…(of de kinderen spoken, of de compie staat nog aan haha)
Ik dus aan de james bond…kan me niet boeien.
Straks naar Leeuwarden, daar is een hondeshow(nee we doen niet mee, we zijn toeschouwers…) Dus nu proberen te tukken(wil niet lukken, klaar wakker)
@beps
Heb je goed gezien.
Ik heb last van een galaanval, dus ik heb al uren liggen draaien in bed.
Nu maar even eruit voor een beetje afleiding. Gelukkig voel ik nu dat het minder wordt, ga zo maar weer naar boven. Ben echt bekaf.
Jemmig MK, das goed vervelend!! Hopelijk slaap je nog een paar uurtjes!!
Bij mij zit het er voor vannacht bijna op! Gelukkig/Jammer genoeg erg rustig, dus veel spelletjes gespeeld, niet in slaap gekomen(en ik ben ook bang dat ik dan zo diep ga slapen da tik niet meer hoor dat er een telefoontje binnen komt, er gaat nl geen bel alleen iemand die 1 zin zegt…)
Nog een half uurtje dan zijn de collega’s op kantoor, tot nu toe aldoor telefonisch contact geweest… Dus ik ben benieuwd
Ik ga daarna naar bed, en meteen door naar de show, dus tot vanaaf…(ffies)
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Hello Ladies!!!
Even snel een bericht van mij… Ben sinds zaterdag-ochtend weer thuis… maar ben nog niet echt over mijn jetlag heen… Morgen weer werken dus dan reageer ik wel ff meer!!!
Ben eigenlijk heel erg blij om thuis te zijn… het is namelijk echt een zooitje in Bangkok… Wij hebben er vanaf woensdag ook al wat van gemerkt, al veel demonstraties met veel kabaal, maar toen was het nog redelijk rustig wat het vechten etc betreft…
Mijn “ongelukje”; ik ben in een spagaat gegleden in de rivier en daardoor meteen meegesleurd door de stroming…het ging zo snel… Gelukkig kon ik na 15-20 meter gaan staan en er zo uit weten te komen met behulp van een man in de groep… (verder was alleen mijn mams erbij) de rest van de groep was aan de andere kant van het water… Had 2 krassen en 1 blauwe plek… ben er dus goed vanaf gekomen… Wil er ook niet aan denken wat er gebeurd was als ik bij de waterval was uitgekomen… :crybaby:
Ik zeiknat, tas helemaal zeiknat… en na mijn mp3 heeft dus ook mijn telefoon het begeven… maar ja dat is verzekeringswerk… Materiaal is niet belangrijk, dat is te vervangen!!!
Verder was Thailand echt GEWELDIG!!!
Ik heb verder niet echt bijgelezen… dus als iemand een “kleine” update heeft zou dat top zijn!!!
:kus:
Een goede morgen …
@Bloem&Beps
Een filmnacht gehad vannacht en nu wss allebei op 1 oor.
@MK
Een galaanval en ook niet veel geslapen! Beterschap meis en hoop dat het snel weg trekt want het schijnt erg pijnlijk te zijn. Kus voor jou!
@TRL
Mooi wedstrijd gehad gisteren en weer punten erbij voor het cluppie.
Wat zijn de plannen voor vandaag? Iedereen er op uit of lekker relaxen?
Wij hebben een verjaardag van deen neefje, ik denk dat ik er rond een uur of 11 maar even met J heen fiets. Dan is het nog niet zo druk.
Een fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen meiden.
Beps weer een nacht doorgekomen, het lijkt me heerlijk om zo je geld te verdienen.
Mk galaanval, dat is vreselijk pijnlijk, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.
Bloem vandaag aan het bakken, wat zal het lekker ruiken bij jou in huis.
Roanna vandaag nog wat op de planning??
Cynnie welkom thuis meis, en slaap lekker je jetlag eruit. Een engeltje op je schouder gehad tijdens je avontuur in de rivier, het had allemaal veel erger af kunnen lopen.
Tlr kijk dat zijn de goede tijden die C. nu maakt, kom je zelf ook tot rust.
Marion al een beetje over de schrik heen van het bericht van je buurvrouw?
Zo hier nu een heerlijk zonnetje beter dan gisteren.
Ik zo onder de douche en dan maar genieten, ben niet vooruit te branden.
Viva: haha ja ik had een kleine boeddha op mijn schouder ![]()
Zo net meteen een nieuwe tel besteld… Dezelfde die ik had maar dan een andere kleur… Goud met zwart… ![]()
Ook een goede morgen vanaf een zonnige Veluwe.
Inderdaad… Beps en Bloem heerlijk aan de filmnachten geweest en als je er dan in Beps geval ook nog geld voor krijgt, is dat weer mooi meegenomen voor de pot.
Loopt tie al over?
@Cynthia: Wat een verhaal zeg. We hadden al het een en ander van Beps gehoord en nu het zelf verteld, zie ik het weer voor me. Wat moet dat angstig zijn geweest. Maar gelukkig ben je nog en inderdaad, die spullen zijn wel te vervangen. Fijn dat he het zo mooi hebt gehad en de rest horen we nog wel. Jullie zijn inderdaad wel op tijd terug hier, want er heerst weer een grote chaos daar en met name in Bangkok. Nu weer ff in het ritme zien te komen. :nod:
@MK: Oh meid, daar kan ik helaas ook over meepraten Heb dat in het verleden ook weleens gehad en met name in de nacht. Iemand gaf mij de tip mij toen, dat ik voor het naar bed gaan geen kaas moest eten, want dat deed ik nog weleens, omdat ik dan het brood voor kokkie aan het klaar maken was voor naar zijn werk en dan zelf ook nog weleens een broodje kaas nam. Maarja, als het echt doorzet, zul je andere maatregelen moeten nemen. Onze buurman is een tijdje terug met de ambulance opgehaald na zo’n (hele erge) aanval en gelijk geopereerd en nu is hij weer helemaal de oude.
@TRL. Dan heb jij wel een mooie wedstrijd gezien en heel veel doelpunten.
En wel fijn dat die vrienden al op C. hadden gerekend. Laat je hem toch ook weer met een gerust gevoel achter en kon jij toch even naar je cluppie.
@Marion: Jij ook weer naar een feestje vandaag en ook lekker op de fiets.
Wij krijgen vanmiddag bezoek uit Zoetermeer. Daar heeft kokkie een neef wonen en die zijn broer uit Noorwegen is over en willen even de familie langs. Als ze een beetje op tijd weggaan, wilen we ook nog een eindje fietsen vandaag.
Zo, een heel verhaal weer, maar denk dat ik vandaag ook niet zo vaak langs zal komen. Laat 'm wel ff op de meeleesstand staan. :paranoid: :nod: Hi, hi.
Fijne dag allen.
@Viva: :dag:
:zon02:![]()
@Cyn
Gelukkig weer heelhuids thuis! Een ongeluk zit in een klein hoekje he? En gelukkig liep het ook bji jou goed af. Ik heb zo aan jullie moeten denken toen ik het las. Want meteen gingen mijn gedachten terug naar Dimcay vorig jaar en ik werd er helemaal akelig van. Ik zag jou in paniek, hoorde het geschreeuw van de mensen die machteloos aan de kant staan. Ik kreeg het gewoon koud. Wat een impact heeft het he?
Nu eerst maar eens bijkomen van je jetlag en dan zijn wij erg benieuwd naar jou verhalen!
@Viva
Ja de 1e schrik is er af nu, al vind ik het nog steeds heel onwerkelijk. Weet je, ik kan het gewoon niet rijmen. Een aantal weken geleden was ik 's avonds even daar om J op te halen en dan zie je gewoon een gelukkig gezin. De kids doen een spelletje, paps en mams knus tegen elkaar aan op de bank. En dan denk je ‘zo kan het dus ook’. Zo zie je maar weer hoe schijn kan bedriegen.
Jij niet vooruit te branden vandaag. Hoeft ook niet want het is ‘zondag’ vandaag. Rustig aan dus!!
@Roanna
Visite uit het buitenland vandaag. Wel leuk meestal, de verhalen van vroeger die naar boven komen. En dan ook nog de fiets op als er nog tijd over is. Rondje langs de mac weer?
Cyn,welkom thuis en gelukkig heb je er niet veel aan over gehouden,had idd veel erger kunnen aflopen.En al een nieuwe phoon besteld.
Roanna,is een vriend van mij en helemaal gek van kinderen,dus hij doet het graag.
Mk,sterkte lijkt me geen pretje.
C en ik straks naar het voetbalveld hier is een toernooi van de jeugd en gaan daar kijken met vrienden.
Bloem lukt het allemaal in de bakkerij??
mogguh ladies… de zon en de buren heeft me wakker gemaakt!
@ cyn welcome back meid! kunnen we samen gaan aftellen
viva en hubs en damber komen ook een paar daagjes
en sprak gisteren crazymar en die gaat de 16e weer naar huis, maar wilde toch kijken/ proberen langs te komen…
misschien wil filiz de reis ook nog wel maken… :unibrow:
ikke net wakker dus, lekker geslapen, ga zo de hondjes uitlaten
@ viva ga bij mn ouders bakken… kan alles meteen bij hen in de vaatwasser ![]()
maar mag wel opschieten… hahaha. altijd dat geklets!!
@ MK jeg midden in de nacht eruit… hopelijk trekt het gauw weg en anders idd naar de dokter!