TTT deeltje 118

goedemorgen dames…

Ik weer achter mijn bureau…en ja hoor lekker druk al weer.
Iedereen werkse, ik ga op meeleesstand
Raak ik duim voor jou, dat je reisje doorgaat.

toch ff de dokter gebeld… kan amper normaal zitten
kan om half 11 terecht…

Goede morgen …

@Cyn
Het fotoboek is klaar, niet goedkoop maar dan heb je ook wat moois he! Mams helemaal happy!

@Bloem
Toch maar even de dokter gebeld voor je knie, dat heb je goed gedaan. Nu maar hopen dat het van het wandelen komt. Trouwens … onze buurman kon gisteravond ook naar het ziekenhuis. Ze hadden een voetbalwedstrijd geregeld, de vaders tegen de zonen. Hij viel en kwam verkeerd op zijn arm terecht, schouder uit de kom.
De agenda van het schaatsseizoen al weer bekend, zitten leuke reisjes bij he?

@Beps
Aan het kokkerellen geweest, ovenpasta, ik zal het ook eens een keer proberen als het zo lekker is.

@Roanna
Krijgt niets terug bij P**geot, ik vind ook dat de dealer je dat had moeten vertellen maar daar schiet je niets mee op als hij er niets mee doet.
Maar wel een heel goed bericht van je dochter, super dat het revalideren zo goed gaat!

@Raak
Bezig met een reisje, ik ben benieuwd welke optie het gaat worden. Antalya, Cappadocie of toch iets heel anders?

@Jac
Goed nieuws dat je vader weer thuis is.

@Viva
Druk dagje gisteren voor jou. Paps zijn computer weer aan het werk gekregen en daarna de jouwe. En dan het nare bericht van je schoondochters opa, het houdt niet op he :kus:.

En nu even aan het werk …

en Marion de koffers al weer uit de mottenballen getrokken voor volgende week???

Goedemorgen all.

@Bloem: Ja, wilde ik ook al zeggen, dat het beter is om er even naar te laten kijken. Je weet het maar niet toch? En je wilt ook nog sporten, kun je gelijk even vragen, of dat nu even verantwooord is.

Zo, die kalender ziet er mooi , maar druk uit, maar wel weer iets om naar toe te leven he!!! :wereld:

@Viva: Nou, weer lekker veel werk te doen. Ook beter zo toch?

@Marion: Ben het met je eens dat ze wel wat meer service hadden mogen bieden, maarja weet je, als ze je iets verkopen hebben ze altijd alle aandacht en tijd voor je, maar zodra je problemen hebt, heb ik het gevoel, dat ze je een zeur vinden en is de service ver te zoeken. Maargoed, hij doet het weer en ik zal tegen de winter maar mijn maatregelen moeten nemen.

@TRL: :kus:

@Jac: Ik wou Jac ook sterkte wensen, maar weet zo weinig hoe het nu met haar vader is momenteel. Ze komt hier en zegt mijn vader ligt in het ziekenhuis met het hart, dan hij wordt geopereerd, vraag je hoe en wat en hoor je een tijd niks en nu is hij gelukkig weer thuis. Niet wetende of hij al geopereerd is…, of heb ik daar nu werklijk over heen gelezen?

Maargoed Jac, wat er ook gebeurd is met je vader… heel veel beterschap voor je vader en voor jezelf natuurlijk ook hoor!

De rest nog niet wakker? :dag:

Ik ga voor het werk even weer naar het ZH op controle bij de huidarts en vanmiddag weer terug bij de tandarts voor dat tandvleesprobleem, wat dacht ik, nu wel over is. Mijn dag al weer gevuld.

Iedereen nog een fijne dag. Weer zo’n heerlijk :zon02:Blij, blij.

Gaap gaap
Goedemorgen all…of middag…
Ik lag er om 22 in, en nu er echt pas uit…gaap

@Roanna: Ik laat het hubbie je wel uitleggen haha!!! Maar het is een acculader die steeds ‘druppels gewijs’ je accu volhoud, en zorgt dat de kwaliteit niet wegvalt…
En ik hoop echt dat het goed gaat met de vorderingen van het gehoor!!! Ohhh wat zal ze blij zijn…toch resultaat(al meer dan waar jullie op gehoopt hadden tenslotte!!)

@Marion: voor makkelijk eten is de schotel ZALIG!!! EN… we halen de mixen tegenwoordig in duitsland, die hebben het voor halve porties wat meer dan genoeg is voor 2!!!

@Bloemmie: Verstandig en ik hoop dat het meevalt bij de dokter. Ik duim voor je

EN NU 2 DAGEN VRIJ!!!

Beps een gat in de dag geslapen en nu lekker vrij, geniet van het mooie weer zou ik zeggen, want het is heerlijk buiten…

deur hier open, zo even t bos in denk ik…

Bloem : lekker geslapen maar toch last en ff naar de dokter, ik ben benieuwd
Viva : druk op het werk, dank je voor duimen
Marion : jij mag noooooit meer raden:vak02:
laat jullie zsm weten

pfffff druk hier, maar dan gaat de tijd wel lekker snel.

Roanna : Wat een goed nieuws weer he van je dochter, bij Peuge.t zullen ze best weer een excuus hebben maar een accu die lang stilstaat moet je of afkoppelen of idd aan een druppelaar zetten. Je dag weer lekker gevuld met huid- en tandarts. Enne bedankt voor de teller he, maakt voor ons echt het aftellen een stuk makkelijker hihi
Beps : nu lekker 2 daagjes vrij en met wat voor een weertje, ga maar lekker in het bos wandelen hoor
Trl : een hele dikke :kus: voor jou, hou vol he meisje

Goeiemorgen,
@Bloem: Goed dat je er even naar laat kijken, succes bij de ha
@Viva: Druk op het werk. Hoe is het met je rug/schouder?
@Raak: Bezig met een reisje, dat is niet verkeerd. Wil je al snel weg?
@Roanna: Wat fijn voor je dochter en jullie dat de operatie zin heeft. Er zal een wereld voor haar open gaan denk ik. Succes bij de huidarts en kiezenprutser.
@Beps: Lekker vrij, straks het bos in
@Marion: Vast aan het aftellen. Nog even en dan mag je weer

Hier weinig nieuws te melden. Hub gaat zoals het er uitziet deze week naar de notaris. Gisteren heeft hij de laatste dingen uit het huis meegenomen. Zoon van de mensen die er gaan wonen kwam ook nog even langs en heeft geholpen. Ze willen er vaart achter zetten omdat zijn vader erg ziek is en heel graag nog wil genieten van hun nieuwe huis. Vanmiddag weer aan de crock, ga straks nog even van het :zon02: genieten

Viva: Druk op het werk. Hoe is het met je rug/schouder?

Toos ik mag op het moment niet mopperen, voel dat ik wat beter in mijn vel kom te zitten.

ola ikke weer terug
de engelse taalcursus afgerond (9.5 :stuck_out_tongue: )
en tussendoor naar de dokter geweest… tis echt schandalijk mooi weer… ongelooflijK!
maar goed, de dokter wist het niet, zoals verwacht. ze dacht aan een ontstoken spieraanhechting of een overbelastte spier. dat zou kunnen na het vele lange lopen in de efteling. ik moet belasting voorkomen dus ik denk dat ik vandaag alleen ff ga zonnebanken in de sportschool hahaha…
ik kijk het ff aan… t doet echt nog pijn, maar goed, ff aankijken dus…

@Viva
Nee hoor, de koffers staan nog mooi op zolder. Als ik ze maandag naar beneden haal is dat nog tijd genoeg. Ik ga toch niet eerder pakken.

@Roanna
Klopt … alle tijd als ze iets verkopen kunnen maar de service laat meestal te wensen over als er iets kapot is. Maar het gaat goed komen volgende winter na de accules van Beps d’r hubs.
En niet te vergeten … succes met je rondje langs de dokters vandaag!!

@Beps
Nu een paar dagen vrij. En je hebt geluk, het is prachtig weer!!

@Raak
We wachten vol spanning af :unibrow:

Bloem : wel uitkijken he met je knie, klinkt hetzelfde als bij mij, als je het stoot of iemand je aanraakt doet het megazeer en ik heb er ook 's nachts last van
Toos : zit nu ff lekker van het :zon02: te genieten, groot gelijk, werkse voor strakjes. Ja, ik wil snellllllllll weg :stuck_out_tongue:

Marion : anders ik wel :vak02:

@Toos
Jazekers ben ik aan het aftellen!!
Het huis leeg nu en snel naar de notaris. Triest eigenlijk als je dat leest van de nieuwe bewoners. Een nieuw huis en weten dat je er niet heel lang van kan genieten.
En jij maar snel de zon in voordat je aan de crock gaat!

@Bloem
Mooi punt voor je engels!
He toch … was je zo fanatiek met sporten en nu mag je je knie niet belasten. Hopelijk is het snel weer over. :kus: erop, misschien helpt het een beetje.

@TRL
Dikke dikke :kus: voor jou!

Oh ja, oproep voor de ADR ladies er is een ADR hyves site met nog errug weinig leden, moeten we ff wat aan doen:smile: