@Raak: Laten we hopen dat je gaat doen waar ik nog steeds over nadenk, EN dat je dat snel gaat doen…kunnen we nog in mei hahahahah(never dat dat gaat lukken haha)
Ohhhh ik ga kijken naar (T)hyves…(ik vind er zooo weinig aan aan dat medium haha)
Bloem beterschap met je been.
Raak ik zal ff hyves erbij pakken…
meiden GENIET van de zon, het is zo lekker, heb net een peukie gedaan op het balkon Heerlijk gewoon…maar nu weer snel aan het werk.
tis echt belachelijk lekker…
alleen beetje jammer dat de knoop (alweer) van mijn broek is… durf dus niet zo goed rond te lopen
hahahaa ben blij als ik zo waar weg mag…
Beps ::slywink:
@ All : kan ik aub weer in het lijstje ???
>>> 9 mei naar Antalya voor rondreis Cappadocie :vak02:
net bevestiging binnen, moest wachten of er 3 plaatsen vrij waren om in Turkije mee op te stappen enne… is gelukt ! me very happy:D
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Hahahaha Precies de datum waar hubbie en ik ook naar hebben zitten kijken…maar t gaat m niet worden(voor ons dan haha)
Beps : bedankt voor aanpassen van het lijstje. Dat zou pas een mop geweest zijn dan als we daar samen stonden he:p
Raak: lekker zeg!!! :biggrin:
Zo ik vandaag vrij…vanavond maar even langs oma ofzo… Moet ook gebeuren he… ![]()
:dag: tot morgen!
Hier nu aan de pizza(bakken) en dan naar de training met de hond. Daarna komen de ouders hier op de koffie… en weer naar bedje…en weer een dag om
Goedenavond all.
Zo, zeg… dan had ik toch wel gelijk he dat Raak een reisje zat te bevroeden.
@Raak: Meid… heerlijk en fijn dat het je gelukt is om die reis met je Turkse vrienden te boeken. Ik ben best wel een beetje jalo hoor!!!
Alhoewel??? Als je maar wel voor de…ehhhh… vakantie terug bent. :vak01: Hi, hi.
Het is inderdaad belachelijk mooi weer. Net gewoon in een t-shirt de schapjes gedaan. Iedereen loopt er zo heerlijk zomers bij en dat maakt me vrolijk. Oja, alle controles van vandaag van mij waren gelukkig weer goed. Weer een zorg minder.
En kokkie net weer weggegaan om asperges te steken. Door het mooie weer groeit het als kool uit de grond.:zon02: Ha, ha. Of ze dus een paar uurtjes extra wilden komen vanavond. Nou, hij wel dus!!!
Ook hier kan de pot niet vol genoeg zijn.
Yehhhhh!!!:dag:
@Beps: Lekker genieten van je vrije dagen hoor.
Doe je ouders even vast de groeten van mij. Hebben hun er ook nog steeds zin an? >>>
Oh ja zoveel zin in die 2, het duurt ze nog veel t elang…Ze kijken ook uit naar de 23ste!!!
En wij moeten gewoon ook deze week al betalen he,…hahahaha ouders hebben het al overgemaakt naar mij, ik ga het morgen/overmorgen even betalen…
@Beps: Oh, heerlijk om te horen dat zij er ook nog steeds zo’n zin in hebben. Tja…als jij deze week moet betalen, dan moet ik de week erop alles betalen. Zal straks eens even mijn papieren erbij pakken.
Nou, een fijne avond nog met de hondjes en straks je ouders. :dag:
Roanna gelukkig goed door de apk gekomen…
Beps jij de pot afromen voor de vakantie…ik moest er ook al 1 betalen…moet de bevestiging van de andere nog binnen krijgen, maar dat duurt 10 werkdagen, ik denk dat ik hem donderdag of vrijdag in de bus krijg…zal hem dan ook maar in 1x betalen, anders zit er 2 weken tussen de aanbetaling en het restant bedrag, dat schiet ook niet op.
ola ladies!
@ raak, gaaaf!! ik ben zeeeer benieuwd hoe je het gaat vinden en wat je ervaringen zijn. natuurlijk is het helemaal gaaf, maar gaat mij vooral om de groep, vervoer, gidsen, eet gelegenheden die bezocht worden etc.etc… jippiee
@ roanna, ook weer goedgekeurd…
mooi zo!
ikke weer moe, rustig aangedaan in de sportschool. deed niet meer zoveel pijn als vanochtend dus kon wel (heb meer staan kletsen hoor dan werken, maar goed ;))
Ok meiden… ik ben er vandoor(over 10 min dan)
tot heel laat of morgen
:dag:
Beps: :dag: Laters en anders tot morgen :dag:
@Bloem: Oh, gelukkig is je pijn weer een beetje minder. Lekker toch nog even kunnen sporten ( ahum) ![]()
Viva: Ben je er nog? :dag:
Zo, ik pak ff de fiets en ga ff de plastic flesjes in de maler gooien hier op het WC. Heb al een hele tas vol, dus ff wegbrengen.
Laterssssss :dag:
:dag: allemaal
ik ga ff wat huishoudelijke taken volbrengen en dan richting bank ![]()