hoihoi, Mijn vader is weer thuis. Na 2 en halve week op en neer rijden. Mocht hij vrijdag naar huis.
Nu moet ik afwachten tot 6 mei.
Groetjes en de volgende keer kom ik weer wat langer.
Iedereen geniet lekker van het weer!!
hoihoi, Mijn vader is weer thuis. Na 2 en halve week op en neer rijden. Mocht hij vrijdag naar huis.
Nu moet ik afwachten tot 6 mei.
Groetjes en de volgende keer kom ik weer wat langer.
Iedereen geniet lekker van het weer!!
@Cyn: mail ff de site please!!!
Beps: van het fotoboek??? www.kruidvat.nl Ik heb de XL Fotoboek met eigen voorkant… En dan niet die met fotopapier… Dat boek is 30cm x 30cm… ik vind het echt top!!
k zal morgen wel eens kijken dan !
ola ik ben ook weer thuis
ga zo eerst koken want ik rammel van de honger!!
kreeg de agenda binnen van het schaatsseizoen…
weet niet hoe ik het met geld moet redden, vooral het feit dat ik na mn vakantie nog 6 vrije dagen heb is nogal lastig…
maar… begin nov 3 dagen berlijn, dan heerveen 3 dagen. begin dec 3 dagen calgary canada, en het weekend erop 3 dg salt lake city…
vliegticket is in verhouding echt goedkoop… maar ja…:retard: hahahhaa
de zomer moet nog beginnen…
Ik ben weer thuis, nu even koken en hubbie naar t werk helpen
Tot latersss
en ik heb het eten op en ben wel ff uitgespeurd… ![]()
ga dus lekker bankhangen denk ik…
Soort van crime night vanaaf… dus ik ga maar stoelhangen denk ik
Nu op naar de macaronischotel(kijk in de supermarkt maar eens naar: ovenpaste van eeehhhh Kn*rr geloof ik) ERRUG lekker, doe er wel wat groente in enzo…
TOedelsss allen
zo ben ik dan ook eindelijk.
Vandaag weer een rare dag, bij paps pc gecrashed, die belde gisteravond al mijn zoon, die moest naar duitsland, dus kon niet, vanochtend paps mij bellen, ik en mijn collega er heen, de hele boel opnieuw geinstalleerd, dus paps kan weer verder met zijn relatieplanet.
Gisteravond zoonlief op mijn pc servicepack installeren, de hele boel vast gelopen, lag ik vannacht pas om 2 uur in bed, om bij mezelf de boel weer op de rails te krijgen. Maar zie ik ben er weer. Is echt iets voor mij, al dat installeren heb ik echt geduld voor (NOT). …
En dan ook nog mega druk op het werk, dus was een enerverend dagje zeg maar, met een heel kort nachtje.
Bloem waardeloos zeg pijn in je been, en niet echt kunnen zien of zeggen waar het nu zit. Toch niet in de pyhton gestoten ofzo?
Beps aan de macaroni…eet smakelijk en dan stoelhangen…
Roanna dat is mooi k*t zeg, vind het geen goede service van de dealer, maar goed de volgende winter haal jij mooi je accu eruit, of zet hem aan de lading. Dit gebeurd je maar een keer.
Zodan Cyn dat kost nog al wat zo’n fotoboek, maar ik vind ze altijd wel heel erg mooi.
Net telefoontje van mijn schoondochter…haar opa…geopereerd aan een nieuwe hartklep, hij knapte van de week wat op, ligt nu in een coma, met koorts en aan de beademing. Het lichaam geeft het op…precies zo rond de tijd dat verleden jaar mijn moeder in hetzelfde ziekenhuis lag met alle ellende van dien, dus zij heeft echt een dejavu…dus daar gaan we weer. Ikzelf ken de goede man wel, maar voor hun is het echt alsof de film opnieuw wordt gedraaid.
Toos en Raak, en MK niet gespot vandaag.
Goedenavond.
Voor hen die nog moeten eten… eet smakelijk.
Wij waren even naar de Karwe* geweest en even wat schapjes gedaan en toen meteen maar eten van de chinees meegenomen. Lekker makkeli en meestal krijg je zoveel… dat we er morgen nog een keer van kunnen eten. Hoezo lekker en makkelijk? ![]()
Verder ook weinig te melden, dan dat ik die meneer van de Peuge** nog even bedankt heb via een mail, voor zijn snelle reactie en heb er even bijgezet, hoe ik erover dacht. Maargoed, zal wel niet veel meer uitmaken. Als tie het nu maar goed blijft doen.
@Beps: Ik weet het. Je had het mij al gezegd, maar dat wist ik toen nog niet, dus hadden hun ( de dealer) dat ook wel even erbij kunnen zeggen. Maargoed, ik spreek je toch eerdaags:vak02: ,dus leg me maar even uit, wat ze met zo’n “druppelaar” bedoelen.
@Viva: Oh nou, dat was me wel een dagje dan he? :hihi: Gelukkig maar dat jij er zelf verstand van hebt en alles weer op de rails krijgt. Vind ik knap van je! En dan nu weer dat met de Opa van je schoondochter. Pffff… je blijft zo wel bezig he? Meid, sterkte ook daar weer mee. :kus:
Ja dat kan je wel zeggen Roanna, een hele vreemde dag…
Hier trouwens heel rustig allemaal geweest zeg. Weinig om bij te lezen… Iedereen lekker van het zonnetje genoten?? Hier was het wel zonnig maar wel een hele koude harde wind.
Hier was het juist heerlijk warm vandaag. Een stuk beter dan gister toen hadden wij juist hier zo’n koude wind en veel bewolking.
Nou, ik ga ff de foldertjes doornemen. Misschien zit er nog wat leuks tussen, alhoewel ik eigenlijk niets nodig heb. Hi, hi.
Kreeg daarstraks ook nog een sms van mijn dochter die momenteel voor 2 dagen in Brabant zit, voor revalidatie en ze zei, dat ze vonden dat ze al zo snel en zo veel kon horen en verstaan. Nou, hopenlijk blijft het zo en maakt ze daar vorderingen.
Nou Roanna ik hoop met je mee, zou toch heel erg fijn zijn als je dochter er goed baat bij zou hebben.
ja hier in brabant klinkt alles anders
hahahah misschien kan ze je binnenkort gewoon eens bellen… of lukt dat niet?!
ik heb het wel weer gehad voor vandaag. beetje moe, dus denk dat ik maar lekker ga slapen, zometeen dan he…
owh was snel bijgelezen… dus ga lekker slapen…
@ raak :biggrin: hahahaa denk t eigenlijk niet
:biggrin:
truste!! :dag:
@Bloem: Tja… wie weet he? Als alles goed gaat met de revalidatie en het gehoor, is het zelfs mogelijk om dat apparaatje op MP3 speler af te stellen. Legio mogelijkheden met zo’n ding, als je het maar horen kunt.
Ze begon haar sms met: het leven is goed in het brabantse land enz.
Nou, ik denk dat ik ook de boel maar op slot ga doen.
Jij in ieder geval weltrusten en beterschap met alles hoor. :dag: :kus:
@all, ben bijgelezen, heb hier en daar gereageerd en toen visite gekregen van zoon. Is er nu nog dus reageer morgen wel weer, hoop overdag wel ff tijd te hebben enne ben idd bezig met extra reisje hihi
:slapen: lekker allemaal en tot morgen :dag:
morning!!
sowwww wat heb ik lekker geslapen zeg… jammer dat het niet wat langer was maar was wel erg aangenaam… af en toe wel een pijnscheut bij het omdraaien omdat dan mn been iets te hard met iets in aanraking kwam maar okey.
heb het gisteren even goed gemasseerd en kon goed voelen dat de ergste pijn bij de aanhechting van mijn knie zat. dan denk ik, dat door het vele lopen van zaterdag ik die spier overbelast heb ofzo… lijkt me een beetje gek maar okey…
neem mn sportspullen wel gewoon mee vandaag, ik kijk wel of het lukt. lopen endergelijken doet geen pijn, alleen als iets er tegenaan komt :retard:
ik kijk het nog ff een dagje aan
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej