Goede morgen …
Vanaf hier niet veel te melden. Straks even naar de pedicure, zijn mijn voeten in ieder geval al klaar voor de reis.
@Roanna
Het gaat een beetje beter met de moeder van N, ze kan met steun een paar stappen zetten nu. Een paar weken geleden hebben ze een zenuwblokkade gezet en de pijn is daardoor ook een stuk minder nu. Ze heeft zelf goede hoop over een poos in huis weer kleine stukjes te kunnen lopen. Ik hoop voor haar dat het gaat lukken.
Vandaag op de scooter naar het werk. En … het is er prima weer voor denk ik zo.
@Beps
Is me ook wat dat de monteur zijn telefoon niet op neemt.
Vandaag flink ingeslagen, hubs is er weer goed mee.
@Toos
Een vervelende dienst gehad, het is nog erg vers allemaal en dan komen er op zulke momenten toch emoties los he.
De F**t pimpen, gaat ie nog mooier worden.
@Bloem
Lekker slim gekeken. Geloof toch dat ik dat ik het ook eens moet kijken als het zoooo erg is.
Ben ik dan gelukkig de enige niet die de telefoon niet hoort als ie in de tas zit.
@Viva
Gisteren ge-BBQ-d. Jammer dat het niet wat warmer was. Ik vond het trouwens toch erg wisselend hier. En zo tegen een uur of 4 wat wind erbij. Dan kon je een vest goed aan hebben.
Ik ook weer heelhuids thuis gekomen. Twas echt lekker nu zo op de scoot. Warmer dan gister.
@Marion: Oh, gelukkig alweer wat betere berichten over N.'s moeder. Hopenlijk blijft het voorlopig zo.
@Beps: Oh, dan moeten wij daar ook maar eens ff gaan kieken.
@Cynthia: Toch gefeliciteerd nog hoor! :o Zo komt Alkmaar tenminste ook nog eens op de kaart, dan alleen maar met zijn kaasmarkt. Hi, hi.
@Bloem: Weer een beetje bijgkomen van je drukke weekend? Gaat het nu weer een beetje?
Zie Raak ook weer ff niet. Zou ze dan toch een reisje aan het voorbereiden zijn? Ik heb zo’n voorgevoel. :vak01:Zag haar gisteravond wel een tijdje online, maarja zal wel druk met uitpuzzelen zijn en je kunt nu eenmaal niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Ha, ha.
Zo, als kokkie zo thuis komt, ff de schapjes doen en dan gaan ik nog heerlijk ff in het :zon02:.
@ roanna, lekker gescootert? lekker is het buiten, goed van genieten! doet je scoot het nu weer helemaal goed? nog wat gehoord van die brief?
ik niet zo geweldig. echt alles doet pijn en vooral mn been… snap er nix van., het voelt als een blauwe plek (binnenkant been, ter hoogte van mijn knie) maar ik zie nix… denk dat die spier op de een of andere manier een optater heeft gehad…
@Bloem: Toevallig net een mail binnen van de Peuge**. Ze vroegen vorige week om welke dealer het ging en daar hebben ze vandaag kontakt meegehad en die heeft alles bevestigd wat eraan gerepareerd is en dat daar ook de ophaalkosten bij zaten. Nouja, om een lang verhaal kort te maken… dit is mijn eigen fout, volgens hen. Ik had er meer op moeten rijden, om de acuu te laden en ze zijn het dus met de dealer eens, dat die onkosten voor mij zelf zijn. Tevens raden ze me aan om een “accudruppelaar” aan te schaffen, als ik hem weer voor een lange tijd niet zou gaan gebruiken. Dus… eigen schuld, dikke bult, daar komt het dus op neer. Nouja ,ik ga er verder maar niet moeilijk over doen.
Dat lijkt er inderdaad op, dat er inwendig een spier geraakt is dan. Nou, weer even afwachten maar.
Zo, ga nu even naar Karw** en dan even de schapjes doen.
Roanna: wat lullig van je scooter!!! Dan hadden ze je dat toch moeten vertellen??? En Alkmaar weer op de kaart? hahahaha
Bloem: bah wat rot dat je je zo ellendig voelt!!!
Ja het fotoboek is super gaaf!!! ben er echt blij mee… ben benieuwd wat mams ervan vind!!!
@ roanna, lekker dan, ben je mooi klaar mee…
misschien de verzekering nog even aanschrijven!? je weet het nooit he?
mn mams had half jaar geleden een parkeerbon voor verkeerd parkeren. de grenzen van het parkeervak zaten in de staattegeltjes gemetselt. ikzelf had niet kunnen zien waar het vak zat, maar goed, dikke vette bon dus. bezwaar aangetekend, en het is geseponeerd omdat er niet voldoende bewijs was dat ze WEL verkeerd geparkeerd had. dan had de dienstdoende beambte meteen moeten reageren en das niet gebeurd… dus… solved! haahhahaha
@ cyn heb je er nu 2 besteld, 1 voor jou en 1 voor mams of gewoon alleen voor mams??
Zo ikke weer aan de compie. Hubbie moet ineens vannacht werken… heerlijk!!!
Verder eigenlijk geen bijzonderheden
@Cyn: JAAA boekkie klaar(ik moet m nog maken haha) @Bloemmie: Jemmig…auwwie in been en niet duidelijk waar t zit @Roanna: ja dat was te verwachten met die accu. Wij moeten dat ook doen, of loskoppelen of aan de druppellader…