@Toos:Ja zekers heeft kokkie het naar zijn zin bij de boer. Het gaat hem nog altijd goed af, zegt ie zelf, dus laat hem maar lekker nog een poosje gaan . Kunnen we de pot weer een bietje vullen.
@Bloem: Is ook zo af en toe lekker toch? Aan het eind van zijn werk, ( zo net voor onze vakantie) gaan we naar de Mediteriaan. Hebben ze ook Turks buffet, dus kan ik alvast voorproeven, voordat we op vakantie gaan.
@Beps: :slapen: :dag: :kus: Ha, ha. Truste weer. :dag:
ikke voel me nu wel weer wat beter, maar moet eigenlijk wel richting bed…
altijd de eeuwige strijd dus uitslapen/doorslapen of verstandig mezelf heel de dag in de weg zitten
@Bloem: Om de hoeveel tijd ga jij om je viezemienen? Wel vervelend als je jezelf in de weg zit, zeker als je een dagje weg op die manier moet bezuren. Gelukkig dat je jezelf wat beter voelt na een dagje bijtanken.
tja toos ik heb geen keus daarin… ik wist dat dit zou gebeuren en het geeft niet… ik heb tot 18h geslapen en ik ga nu weer lekker in bed liggen, zal wel niet meteen in slaap vallen maar ach…
en ik ‘mag’ maar elke 3 mnd… volgens de doktoren is alles okey met mij… dus…
@Toos: Daar heb ik het ook voor gedaan en dan kan Raak zich daar ook een beetje aan vast houden. Hoef zij er geen aan te maken, kan ze gewoon op die van mij kijken. smkiek Hi, hi. Ben hier toch elke dag!!!
@Bloem: Ja, zo’n dilemma heb ik dan ook. Zal ik al naar bed gaan, of zal ik toch nog even hier en daar enzo. Pffff…
Maar ik zie dat het al best weer laat is, dus ga de boel dicht doen hier.
Vandaag nog wel werken, maar 3 uurtjes(incl een uurtje meeting) dus…goed te doen, ik eet thuis warm.
@Bloemmie: Ik las al ergens eerder en ook mn collega op t werk(met een zusje van crohn) dat ze eigenlijk moeten beginnen met de viezelemientjes om de 3 dan om de 2-1-weken tot jij je er goed bij gaat voelen, en dan weer uitbouwen tot blijkt dat het zo goed is. Maar ja artsen he, zij zijn opermachtig en hebben de wijsheid in pacht…
nu zo eerst even naar de C1001 nacht hahaa… die hebben partijenaanbiedingen SOOOWWWWW das interssant!!
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Toos,:kus:,lijkt me niet makkelijk als een bewoner wegvalt.Ben ook heel nieuwsgierig naar je 500tje,nu je hem gepimpt hebt.
Roanna,lekker wezen maccen.
Beps,uitgewerkt nu de nacht van C1000,goedkoop inslaan.
Bloem,:kus:.
Cyn,helaas geen handel voor je op marktplaats,ga je nu zelf naar de wedstrijd? Gun het az wel,alleen jammer dat ze die dirk scheringa zo vaak laten zien.
Marion,:kus:
Viva,hoe gaat het bij jouw?
Raak,lekker met mams op pad geweest en nog terrasjes gepakt ook.Hier was het nog best wel fris.
JAAAAA ik zie net trouwens dat we over 7 wkn en 2 dgn gewoon al in t vliegtuig zitten HAHAHAHAHAHAHAHAHA(nee hoor, ik heb er ABSOLUUT geen zin in, en kijk er HELEMAAAAAAAL niet naar uit!)
Hier alles goed, druk weekendje gehad, zouden gisteren bbqen, hebben we ook wel gedaan maar het weer was nou niet echt denderend.
Toos…gepimpte 500 gaaf hoor, de blits uithangen met zo’n mooie auto
Bloem een beetje uitgerust?
Beps aan het inslaan bij de palletverkoop…hiihihi…niet stiekum in de kast gaan zitten he.
Roanna het rijk alleen met kokkie in de asperges
Zo ik weer thuis, gewoon 8 t-shirts voor hubbie(gewone witte hoor) voor 10 euro… Ja daar wil ik wel voor in die kast gaan zitten hoor(als ik er maar weer uit mag haha)!
Nu even nietsen, dan naar t bos, douchen en werken
Hier ook weer een stralend zonnetje, weet alleen niet hoe het voelt buiten. Moet straks weer op de scoot.
@Beps: Wat sla je dan zoal in vandaag? Moet ik er ook maar eens gaan kijken.
@TRL: Oh, heb jij dat ook? Mag die man van DS* ook niet zo, terwijl wij niet eens de hypo of verzekeringen van hun hebben. (Gelukkig niet zeg.) Maar voor de supporters vond ik het heel gaaf.
@Viva: Ja, ik dacht ze/we moeten wel even weten wanneer, hoelang enz. nog.:vak01:
Verder iederen weer zo’n beetje aan het werk, behalve Beps, maar die moet nog, dacht ik. Dus werkse allen :dag:
Nou, heb er ook ZIN AN hoor!!! Ga nu me eigen ff opknappen.
@Roanna: Keukenrol, flesjes drinken(cristal clear 500 ml voor naar t werk, kan er niet eens een ltr fles voor kopen) kauwgom, t-shirts…verder hadden we de aanbiedingen nog