TTT deeltje 118

Iedereen de hele dag lekkere dingen aan t doen… ik mag ze weer gaan verdienen…
Tot vanavond of morgen dan maar…

@Beps: Leuk foto weer van Aiji. Kun je weer opgeven, als we weer een fotowedstrijd hier hebben. :smile: Hij ligt er lekker bij zo.

Nou, zo’n zonnetje was hier eerst ook, maar later ging die steeds achter de wolken en vond ik de wind wel koud, dus ben toch maar weer naar binnen gegaan en heb me weer even nuttig gemaakt. Was weggevouwen en het een en ander weggestreken. Hoeft kokkie dat niet meer te doen. :stuck_out_tongue:

Hoefde vandaag maar tot 1 uur te werken en heeft ondertussen de carpoort afgeschilderd. Kan ook maar weer klaar zijn. Had zijn eerste geld gekregen van de boer en raad eens…??? Hij trakteerd straks op de Ma*. :stuck_out_tongue:

Beps… werkse weer hoor!! :dag:

:dag:

Nou werken…werken…TE STIL!!!

Niets te doen dus…

arme beps zo duurt de avond wel errug lang!

@ roanna, kokkie had cker geen zin meer om te koken :wink: hahgaa lekker maccen

ik heb walgelijk liggen luieren vandaag. maar voelde wel goed, dus dan was het nodig he :wink: ahhaha

Ohhhh lekker luieren!!! wil ik ook!!!

Nu even iets te doen, maar niet echt. Zit te gamen hier

Ben ook weer thuis, met mn moeder naar de bloembollen geweest en terrasje gedaan, ze heeft weer genoten.
Daarna lekker in Hank op terras gegeten en nu luieren
Hier niet druk geweest vandaag, iedereen van de lentezon genoten hoop ik

Goedenavond.

D’r was ik ook weer. :dag: Net terug van de Ma* en dat was weer ff smakelijk hoor. Gewoon zo’n happy meal ( + sunday ijsje) en kokkie een kipburgermenu, en zijn wij weer verzadigd. :smile:

@Beps: Ja, dan lijkt het me ook wel lang duren als je zo niets te doen hebt he? Gelukkig dat je nog kan en mag gamen daar.

@Bloem: Ik had al zo’n idee, dat jij je roes aan het uitslapen was en gelijk heb je. Heerlijk zo een dag alleen maar slapen of rusten. Dan had je het zeker nodig!!!

@Raak: Oh, wat fijn te lezen, dat het met je moeder ook weer goed gaat en dat ze weer genoten heeft.

Nou,ik vond het vandaag een beetje tegen vallen. Vond het helemaal niet zo warm. Ik heb zelfs net ff de kachel weer aangedaan. :smoke:

Good evening ladies … me is back again.
Mijn dagje vandaag: na het werk kwam mams op de koffie. Daarna met J, N en haar moeder naar de braderie geweest. En al viel de braderie wat tegen, het was toch leuk er even uit te zijn.

@Cyn
Jammer … geen handel op MP voor jou.

@Raak
Met moeders op pad geweest en samen lekker gegeten.

@Bloem
Geluierd vandaag, ben je weer wat bijgekomen van je dagje Efteling nu?

@Beps
Rustig op het werk en aan het gamen. Maar het zijn weer uren he.

@Roanna
Uit eten bij de M*c en kokkie trakteert. Das nooit weg he!

@de zon
Liet het hier vandaag ook een beetje afweten. Jammer … hopelijk doet ie morgen weer beter zijn best.

En nu even in de ruststand!

@Marion: Oh, jij je dag dus ook gezellig doorgekomen. Fijn ook om te lezen dat N.s moeder ook mee was. Hoe gaat het met haar?

Enneh… Ajax pak slaag gehad vandaag he!! :frowning: AZ kampioen. :wereld:

Balen van Ajax… Maar goed… het is AZ gegunt!!!

Nu nog 30 min!!!

@Jill: :dag: :dag: :vak01:Alles goed daar?

@Beps: Zekers wel. Een keer wat anders dan altijd maar Ajax, Feyenoord of PSV. Ik vind het ook hardstikke leuk voor hun.

Bijna naar huis Beps.

Hier dus aan de aansturing van monteurs…MAAR als er geen storingen zijn, omdat er niemand belt…En dan belt er iemand neemt de monteur zn telefoon niet op!!!

En weer thuis!!!
nu even nietsen en dan naar bed

Goeieavond,
Kom nog even een afzakkertje halen. Vrijdagavond rondgecrock. Het was een k*tavond, het was druk en iemand overleden. Normaal heb er geen last van, nu kon ik het moeilijk van me afzetten. Gisteren even bij de garage geweest, wil mn 500 een beetje pimpen, dus stootstrips op de deuren met rode badges met 500 en badge van de italiaanse vlag besteld. Kan niet wachten:wub:. Vandaag hier tot een uur of 3 de :zon02:, lekker buiten gezeten. Daarna werd het koud. Vanavond geen zin om te koken, dus ergens met hub wat gegeten.

Hey Toos :dag: Al even niet meer gezien maar druk met crocken en je auto geweest dus. Oh, dus hij wordt nog mooie dan die al is. Te gek joh!!!

Kan me er best wat bij voorstellen hoor Toos, dat het je weer even raakte. Je hebt zelf pas het nodige achter de rug en dan dit weer. Nou, doe kallum an en geniet van de leuke dingen nu als het kan. :kus:

@Beps: Truste weer en tot morgen. :dag: :slapen:

zo ikke ook weer lekker ff zinloos televisie zitten kijken…

ik vind het echt te erg, nieuwe spelshow: lekker slim… echt TE erg!

@ toos, he vervelend gewerkt. maar aan de andere kant, je bent een mens en het wegvallen van een ander mens doet je veel… je bent nu eenmaal geen robot. ik denk dat de familie het goed zou doen als ze zouden weten dat de verpleegster het er moeilijk mee heeft :kus: niet zo leuk voor jou natuurlijk

@ roanna, lekker gemac’t… mmhh heb ik ook wel zin an… :tssk:
@ beps das nie zo mooi, moet ie wel de phoon opnemen he?!
ik hoor mn telefoon echt nooit als ie in mn tas zit… hihi maar goed, ik ben dan ook niet ‘on call’

@ marion lekker naar de braderie geweest? gewoon er ff uit, ook lekker
@ raak, naar de bloemmetjes en de bijtjes wezen kijken en in Hank op het terras gezeten, lekker aan het water?! wat is Brabant toch mooi he?

@Roanna: Zo was het ook, maar was het gister weer kwijt hoor. Hoe is het met kokkie? Heeft hij het naar zn zin in de asperges? En genieten dat is wel de bedoeling, heb zooo’nnn zin in ADR

@Bloem: Voel je je wat beter na een dag luieren?

Oh meiden… ik ben doodmoe…

@Toos: Logisch dat je er ff niet naast kan gaan staan. Je hebt van alles te verstouwen gekregen en dit kan er niet bij, dus denk maar 500…500 gepimpt!!! Dan is je gedachten toch even om!!!

Ikke ga zo laapielaap doen