TTT deeltje 118

Jemmig!!! Wat een ellende eigenlijk!!! Hebben ze iets gezegd over hoelaat ongeveer???

Nou de laatste dingen even pakken, dan ga ik korter werken dan ik geshopt heb vandaag(heb ook niets gekocht haha)

Wat een drama Bloem, kunnen ze niet zeggen wanneer hij klaar is.

Beps werkse…of ja het is eigenlijk meer je neus laten zien he, bijna net zolang onderweg, als daar aanwezig, maar goed het betaald nietwaar.

Bloem: jeetje dat is lang!!! Mm dan heeft het werken ook niet zoveel zin meer denk ik :frowning:
Beps: werkse… :wink:

@bloem
Kun je ze niet bellen hoever ze zijn?

@cyn
Heb je al iets gehoord over je studiereisje?

Nou hier ook niets te doen, ik wil wel in de tuin zitten!!!
Dus ik zit nu hier, warm zweten enzo…

Mk: ja kreeg een afwijziging… Helaas tot op heden dus geen studiereizen voor mij… :frowning:

Kreeg wel een leuke aanbieding… 11 mei voor 9 dagen Brazilie voor €250.-… :smiley:

Hi Dames, ben weer thuis en zag dat mijn lange post van gisteravond helemaal niet geplaatst was:tear:ik ging er dus van uit dat jullie wisten dat ik 2 dagen constant in vergadering was.gisteravond laptop opgestart, ging ff nieuws kijken enne ben weer in slaap gevallen:pdaarna dus hier een post geplaatst met de bekende resultaat, belangrijkste was :
Jill : heel fijne vakantie (nu dus te laat)
Bloem : suc6 met de auto (weet nu dus al dat het niet meevalt)
Roanna : Suc6 met dochter in ziekenhuis (denk ik nog niet terug)
Nieuw vandaag :
Viva : he wat een heerlijke tickers heb jij
Beps : aan het werken maar wil liever in de tuin, lang geshopt en nix gekocht
Bloem: geen centjes voor de Efteling, tip voor morgen : Tilburg 200 jaar bestaan heel de dag feest en 's avond bandjes en dj,:zon02: kan ik niet beloven
Toos : heeft het nu wel gehad met snuffelen in andermans papieren
Marion : valt niet mee he, weet er alles van:kus:
Cyn : kunnen we je album al bekijken ?
MK : ook weer klaar voor het weekend, kids volgende week vakantie ?
Trl : fijn dat je weet dat er iig iemand is met wie je plezier kunt maken als je strakkies in Kusadasi bent :kus:
Ik heb net ff mail gestuurd naar Antalya met paar voorstellen, of volgende week, of rond de 30e of toch 10/11 mei rondreis Cappadocie, dat zou ik eigenlijk het liefste gaan doen. Kijken wanneer F ook vrij kan krijgen enne als ik niet in slaap val ben ik vanaaf ook van de partij hahaha

Raak: album welke ik gemaakt heb is niet digitaal… Dus nee dat gaat niet :wink:

Roanna: duim al de hele dag voor jullie!! :kus:

Zo ik zo naar huis… Weekend!!! :smiley:

Tot maandag!! (Denk ik) :kus: :dag:

ha dde garage vandaag zelf al 3x gebeld… maar goed, om 5 h belden ze dus dat ie klaar was, baas gebeld dat ik er om half 6 kon zijn, maar ja, dat hoefde van em niet meer… beetje jammer om zo je vrije dag te vergooien… maar goed, gedane zaken nemen geen keer

hoop geld lichter en merk geen verschil, maar goed, volgens de keurmeesters is ie weer veilig.

ga morgen wel lekker naar de efteling! bekijk t allemaal maar :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Bedankt nog en een heel goed weekend en tot ziens weer. :dag: :kus:

Hallo dames.

Ik ben al eventjes thuis en heb net gegeten , maar wilde nu eerst jullie ff op de hoogte brengen.

Iedereen bedankt weer voor het duimen en meeleven… maar zoals het er nu uit ziet… geslaagd. Ze heeft weer zoals ze het zelf noemt, geluid.

Natuurlijk is het nog niet optimaal, maar dat hadden we ook niet verwacht, maar ze kan weer geluiden opvangen en de rest is dan een kwestie van oefenen, luisteren en revalideren. Die implantaatoperatie was dus niet voor niets geweest.

We zaten op terugweg in de trein en ze hoorde weer dat er omgeroepen werd, alleen verstond ze niet precies wat er gezegd werd, maar dat kan natuurlijk ook nog komen door alle bijgeluiden die je in een volle trein hebt. Nog een voorbeeld. Doordat ze de laatste tijd zo doof was, hoorde ze haar eigen stem niet en dan moest ik vaak, wel op een subtiele manier hoor, haar er even op attent maken, dat ze niet zo hard moest praten, daar iedereen mee kan genieten en nu net in de trein, sprak ze op een normale, zeg maar fluisterende manier met me.

Toen vroeg ik aan haar of ze dat nu zelf ook in de gaten had, dat ze niet meer zo hard praatte en ze had het inderdaad zelf ook door. Hoe het zich verder gaat ontwikkelen is toch nog even afwachten, maar voor zover was ze er heel erg blij mee en zelfs een beetje emo van, zag ik vanmiddag. Het is natuurlijk ook niet niks. De techniek staat voor niets in dit geval. Echt, hoe is het mogelijk, vraag je je soms af. Een implantaat in het oor en een apparaatje achter het oor en voila. Knap hoor!!!

Tot zover mijn verslag hierover.

Verder alles bijgelezen hoor en sluit me gemakshalve, deze keer ff bij de update van Raak aan.

Trouwens ik weet niet hoe het weer bij jullie was, maar wij hebben de hele dag droog en zonnig weer gehad vanaf hier tot Nijmegen en weer terug.

Roanna: WAT GOED!!! Fijn voor haar…

(moest ff snel reageren nu eten!!)

Het eten weer naar binnen en nu ga ik met terug werkende kracht maar even reageren …

@Roanna
Dat is goed nieuws zeg!!! Ze heeft geluid dus de operatie is niet voor niets geweest. Bijzonder toch he … dat dat zo maar kan!!! En fantastisch voor haar want haar wereld wordt weer een stukje groter nu.
Hier ook de hele dag best zonnig geweest. Maar we zitten dan ook niet zo ver van Nijmegen he.

@Bloem
De bankrekening geplunderd en je vrije dag foetsie maar je kan weer veilig de weg op. En als 1e morgen naar de Efteling … veel plezier!!

@Cyn
Geen studiereisje maar wel een mooi aanbod naar Brazilie.
Nu op weg naar huis. Een fijn weekend meissie!!

@Raak
Druk geweest met vergaderen en wil richting Antalya. Ik ben benieuwd wanneer je die kant uit gaat. En natuurlijk of je voor de rondreis gaat.

@Beps
Geshopt en aan het werk. Of misschien al klaar inmiddels.

@Viva
Herkenbaar, waren jou kids ook zo? Je wil niet weten wat je allemaal tegen komt. Hij verzamelt van alles en niets mag er weg. De appel valt niet ver van de boom he. Ik ga er maar meteen met de harde hand doorheen, heb al een hoop gezien waar hij totaal niets (meer) mee doet en dat ga ik maar eens links en rechts uit delen.

Beps is al weer klaar!!!
EN…gewoon ook al gegeten. Dus…das zo lekker.

Nu even nietsen en dan X-Factor!!!
Tot straks!!

Meiden… bedankt voor jullie support.

@Marion: Hier ook zo hoor. Vroeger met de kids en dan nu nog mien kokkie. Zelfs die kan er echt wat van. Ik zeg wel eens, mocht hij eerder gaan dan mij, bel ik zo de kringloop en mogen ze alles meenemen. Ha, ha.

@Beps: Lekker genieten nu. Keep it cool girl. :zon02:

@Bloem: Gelijk heb je. Jij houd in iedere geval de economie staande. Eerst je karretje en nu lekker naar de Efteling. Gewoon doen!!! Het blijft mooi weer, dus wat wil je nog meer! Geniet ervan.

@Bloemmie: Ik had je reaktie niet gezien: WAT EEN F-DINGENSSSSSS!!! gewoon je dag weg met wachten enzo… GRRRR Morgen in ieder geval lekker pirhanajen en door het sprookjesbos haha!!!

Nu dus ff onderuit, bakkie koffie en dan niet te laat naar bed, morgen om 6,25 de deur uit

Roanna wat fijn voor je dochter, en voor jullie, dan is alle stress en opvang toch niet voor niets geweest. Dat vind ik gewoon een felicitatie waard.

Beps al klaar met werken??

Bloem morgen in droomvlucht door de efteling, snel maar vergeten dat je de hele dag voor jan met de korte achternaam hebt zitten wachten, en dan ook nog je bankrekening moest plunderen daarvoor.

Raak gewoon in slaap gevallen, doodmoe van alle vergaderingen, en toch misschien de rondreis, daar waar het andere topic vol mee staat.

Marion hier had ik dat ook hoor, Damber verzamelde ook vanalles tot bevruchte duiveneieren aan toe, omdat hij zo mooi blauw was, wist ik veel, op een gegeven moment in haar kamer een muffe lucht, ik alles overal uit getrokken, en toen kwam ik dus dat ei tegen, een dood kuiken erin en misschien al weken in een tasje in de kast…blehhhh… En dan nog een tasje in een tasje met daarin van die kogeltjes van de vullingen van haar vulpen, de hele zooi onder de inkt hiihhihihihi.

Cyn een fijn weekend. En toch de aanbieding maar niet geboekt??

@Roanna
Erg is dat he, hier hetzelfde hoor. Je wil niet weten hoeveel half- of helemaal kapotte scheerapparaten er alleen liggen. Je zou er nog maar eens iets van kunnen gebruiken. Weg met die rotzooi zou ik zeggen, op die manier groei je toch een keer je huis uit.

@Beps
Weer vroeg op pad morgen. Wat een tijd zeg. Ben echt errug slecht in vroeg op staan.

@Viva
Gelukkig heb ik zoiets boven nog niet gevonden. Het enige wat ik aan dood vee vind in huis is zo af en toe een uitgedroogde pad in de kelder. En dan griezel je al bij het idee dat dat dier daar rond heeft lopen springen.
J heeft meer met die kaartjes, flippo’s, knikkers en zo, die dingen die je krijgt in de winkel. Hele stapels in de kast, en het ligt er maar, hij doet er verder niets mee. Ook dingen die hij maakt op school mogen niet weg. Want hij heeft er zo zijn best op gedaan. Nu bewaar ik wel wat want dat is wel leuk voor later. Maar alles daar is geen beginnen aan.

Roanna : wat ben ik blij voor jullie:kus: alle stress en spanningen gelukkig niet voor nix geweest, wat zullen jullie opgelucht zijn
Beps : lekker relaxen en vroeg je bedje in, morgen weer werken
Bloem : dat is mooi balen he maar je rijdt hoop ik nu weer een lange tijd zonder problemen rond. Enne morgen tatatatatata tatata, heeeeeel veel plezier, je weet het he geld moet rollen
Viva : ja joh, zit hier al een tijd over te dubben, wil het zooooo graag gaan zien en voor die prijs kun je echt zelf geen auto huren, hotels daar boeken en nog eten ook. Die rondreis is toch een kleine 2.500 km. Moet je nagaan wat dat alleen al aan benzine kost in Turkije en Nederlandse reisleiding en neem mijn eigen Turkse reisleiders mee:p Moet ie alleen wel vakantie kunnen opnemen, dat is het grootste probleem. Zou zo graag willen en Hubs geeft daar nix om

hahahah ja op een gegeven moment heb je vanalles door elkaar, die van mij hadden wel toen der tijd flippo’s wat een rage was dat zeg, net als een paar maanden geleden van die voetbalplaatjes van ah.