TTT deeltje 118

mogguh, ikke ook weer wakker

@ beps moet je niet in je nachtpon met aiji onder je arm naar het werk gaan he!?! hahaha helemaal anders!

zo, ga zo maar eens wat doen, ik hoop wel dat ze snel bellen van de auto, want dan kan ik weer naar het werk. heb wel echt zalig geslapen zeg… echt een groot zwart gat na het sporten… ben dan ook iets langer blijven liggen…
zou eigenlijk morgen naar de efteling gaan maar met dit weer en die financieen van mij lijkt het me niet zo slim… ik zie wel…

@ raak, vandaag nog mail gehad van moi???

@Bloem
Zekers gaat N mee in augustus, deze vakantie ook hoor, alleen komt ze weer wat later en mag ze ook wat langer blijven.
Goed gewerkt op de sportschool! Bij J op school krijgen ze een ‘dikke duim’ als ze knap gewerkt hebben dus ook een ‘dikke duim’ voor jou van mij :thumbsup:
De Efteling, altijd wel leuk om naar toe te gaan. Alleen de financien he, heb je nog geen kaart vol van Appie? Scheelt toch weer 8 euries.

@Kaylo
Zo kom je er wel achter hoeveel spieren je hebt he?

@Jill
Ik hoop dat ik nog op tijd ben … voor jou een hele fijne vakantie. Geniet van je maandje in de zon. En laad je batterij maar goed op!

@TRL
Toch omgeboekt naar een appartement. Een goede keuze denk ik, wat meer ruimte is wel zo prettig met zo’n kleintje.

@Roanna
De posts aan het versieren met de nieuwe smkiek
Vandaag naar het ziekenhuis met je dochter. Ik hoop zo dat de operatie geslaagd is.

@Viva
Tja … hoe is het. De ene dag gaat het en de andere dag k**. Het verloopt niet altijd even soepel zullen we maar zeggen. Daarom ben ik heel blij dat ook augustus geboekt is, weer even wat afstand en dan kunnen de gemoederen weer tot rust komen.

@Cyn
Nog gefeliciteerd met je moeder en veel plezier vanavond. Smakelijk!!

:kus:Marion voor jou een hele dikke:kus::kus: het is ook allemaal niet gemakkelijk, zeker als je een beslissing hebt genomen, maar eigenlijk geen kant nog op kunt.
Maar nog anderhalve week en dan kunnen ook jou zenuwen weer wat tot rust komen…lekker >>> naar Side…

@ roanna, spannend vandaag de plaatsing en dan kijken of het allemaal niet voor nix is geweest!

@ marion, ja kan wel ff boodschappen doen bij de appie, maar dan nog… veel geld, parkeren, broodjes, wat drinken en heb ook wel zin in een weekendje rust…

@Viva
:kus: terug!

@Bloem
Klopt, met die kortingskaart ben je nog 20 euro kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen. Je wil ook wat te drinken en wat eten tussendoor en met de prijzen daar loopt dat er ook nog aardig in.

Goeiemiddag,
Kom nog even aanwaaien voor ik weer aan de crock moet. Heb eigenlijk niet zoveel te melden vandaag. Zijn nog druk met afhandelen van het huis, vanmorgen alle papieren bij elkaar gezocht die de notaris nodig heeft voor de overdracht. Pffff heb er inmiddels behoorlijk genoeg van om in andermans administratie te spitten.
@Bloem: Balen dat je auto het een en ander mankeert, aan de andere kant wel weer veilige kilometers als het in orde is gemaakt.
@Roanna: Succes in het ZH, hoop voor je dochter dat de operatie gelukt is. Kokkie ook weer van de straat, druk met de asperges
@Marion: Moeilijk hoor als je in zo’n situatie zit, je wilt wel verder, maar kan nog niet. Dikke :kus: voor jou en J. Ennnn weer geboekt voor augustus>>>, lekker idee weer
@Jill: Ben te laat, maar toch een hele fijne vakantie in alanya. Heerlijk een maand lang genieten van de :zon02:
@Trl: Ook voor jou :kus:. C. nog last van de inenting?
@Viva: Makkelijk die ticker, kan ik met je meetellen:biggrin:
@Cyn: Gefeliciteerd met mams! Krijg een witte 500 , is niet spierwit, meer roomwit. En ja weer Jamaica, nu voor 16 dagen, dus mochten we vertraging hebben dan is het minder erg zullen we maar denken

en zoals gezegd, heb niet zo’n zin als het zulk weer is als vandaag… ff rust… heb het idee dat ik nu alweer 4 wk aan het rondrennen ben…

@ toos, nog heel ff en alle rompslomp is voorbij… kan me voorstellen dat je er schoon genoeg van hebt…

ik zit nog steeds te wachten tot ze bellen van de garage… wil toch nog wel naar het werk, nog een paar uurtjes maken…

heb al wel gestofzogen en boodschappen gedaan… hoeft het morgen niet!

Bloem, balen is dat he, dat wachten…maar je hebt nu lekker thuis al wel wat gedaan, daar waar je van de week zo tegenaan zat te hikken…

Toos, ja makkelijk he…zo’n ticker.
En ik kan hem me voorstellen dat gezoek in andermans spullen, dat het je de neus uitkomt.

Raak al een paar dagen niet gespot, druk druk druk of sores…??? in ieder geval kop op meis.

Toos moet je het hele weekend weer crocken??

Toos: gaaf hoor een roomwitte!!! Ik heb meteen ook ff zitten kijken voor een Fiat 500… maar die zijn er nog niet 2e hands bij mijn dealer… Maar vind ze zoooo gaaf!!! En jamaica… mijn broer had daar een optie op voor 2 weekjes… maar heeft voor hetzelfde geld 3 weken Dom Rep geboekt…

@Viva: Ben het weekend vrij. Wordt er sch**tziek van iedere keer weer dat gespit. Hub heeft alles in een doos gemikt en laat het liever aan mij over om te gaan spitten. Snap het ook wel, het is niet niks, zal daarom blij zijn als het voorbij is
@Bloem: Vervelend dat je nou moet gaan wachten tot ze bellen. Huis in ieder geval weer spic en span
@Cyn: Mijn 500 is een demo van net een paar maanden oud met iets van 2800 km op de tellen. Is net het koppie eraf. Weet het dat de domincaanse goedkoper is, maar wilden toch heel graag terug naar jamaica. En met die vlaai weet je het maar nooit, wie weet extra dagen dominicaanse?

Zo ik ben weer thuis, schapjes in huis, admin gedaan…

@Bloemmie: Hier al 7 kortingskaarten… moet ik er een aantal opsturen dat je kan wanneer je zinhebt???(hihi…iemand wilde de zegels niet,…gewoon 20 zegels ofzo haha)

Nu eens naar boven de was vouwen.

Oh zo heerlijk weer eens gewoon 2 uurtjes op kantoor gewerkt. Lekker gekletst enzo…
Vandaag ook weer morgen de hele dag…ja gewoon lekker

@Toos
De papieren bij elkaar zoeken voor de overdracht. De laatste loodjes weer … en die zijn altijd het zwaarst.
Crock ze voor straks!

@Bloem
De auto nog niet klaar maar wel het huis gedaan. Hoef je dat iig morgen niet meer. Dan is die dag alleen voor de leuke dingen.

@Beps
Weer bij gekletst op het werk. Heeft ook zijn nadelen dat je van huis uit werkt he? Nu aan de was.

En ik ga ook maar weer even verder. Ben boven aan de slag en J heeft er me toch een bende van gemaakt op zoek naar zijn knikkerzak. Hij heeft wel geprobeerd alles weer de kast in te proppen maar dat moet snel snel natuurlijk en alles staat schots en scheef. Zelfs op zijn kleren heeft ie dozen met spelletjes staan.

Toos gelukkig heb je het weekend lekker vrij. En heb je alles al in orde voor hubs zijn feestje.
Meis eind van de week ben je er vanaf, mag ik hopen om te spitten.

Marion hoe herkenbaar, iets zoeken en dan er een bende van maken, hihihihi ach dan heb je alles weer door je handen gehad en is het gelijk weer netjes…

Beps ook al de schapjes in huis, ik doe ze morgen wel…ben net klaar met de hut hier.

Dus nu lekker badderen…

Morgen ben ik aan t werk, dus dan kan ik geen schapjes doen, EN ik wil als het kan niet op zaterdag shoppen!!!

Nu eve relaxen en dan naar t werk!

zucht auto is nog niet klaar… moet eigenlijk tot 6h werken, maar begin een beetje te vrezen dat ik em voor die tijd nog niet heb…
sjiiiitttt