Bloem,heb af en toe nog wel eens contact met een ‘vriend’ van hem en die wil ook naar kusadasi komen om ons te zien,snapt er ook niks van.En een andere jongen die hem ook kent zal ik vast wel tegenkomen die werkt ook die jaar weer in het cafeetje waar we altijd komen.Zijn 'beste 'vrienden zoals als ze noemt zal ik niet tegenkomen die ben ik nog nooit tegengekomen in het centrum 1 woont wel bij het hotel waar we heen zouden gaan om de hoek,maar daar komen we nu toch niet langs.
Zijn zusje zit iedere dag op msn,maar staat altijd op bezet of afwezig.Maar weet natuurlijk niet wat hij zijn family heeft verteld.
Ik heb gewoon op Turkije gestemd,Spanje vindt ik niet zo veel aan en de andere landen ken ik niet
@BLOEMMIE!!! MEID!!! Gelukkig is het steeds goed gegaan maar toch…(die rode lampjes???) pffff klt van het geld, maar gelukkig jij veilig… En dan geld terug van water en gas…(electra wel al teruggehad>???) nou goed…morgen je rode monster weer terug, en spieren gekweekt…lekker hoor…
@TRL: Doen wat goed voelt, en daar gewoon alles laten komen wat er komt…:kus:
@ roanna, we doen allebei, 45 minuten cardio achtig en dan nog een half uurtje wat kracht enzo…
mn mams was half kilootje afgevallen, minimaal dus… ze wil d’r buikje kwijt en het liefste gisteren. maar ze hebben bv nu nog niet gegeten, vind je het gek dat ze dan dikker aan het worden zijn… (we hebben het over een klein vetrolletje hoor, ze zijn allebei absoluut niet dik)
@ trl owkhey dus ‘men’ weet wel dat je komt. nou ja, je ziet het allemaal wel he?! vooral lekker rustig aandoen en genieten
en ik ga lekker naar bed… moe… morgen eens kijken hoe laat ik mn auto terug heb en dan richting werk
Ik ga ook mijn boeltje pakken hier. Ga nog even wat administratie op de pc doen en dan is het wel weer welletjes.
Iedereen weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer.
Ik zal er overdag niet zijn, want ga met mijn dochter mee naar Nijmegen voor dat speciale hoorapparaat. Hopenlijk heeft ze de operatie van laatst niet voor niets gedaan, maar dat weten we morgen pas.
Bloem jeetje meid wat heb jij een engeltje op je schouder gehad zeg…en nu jammer van de centjes, maar je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Beps visite weer weg, lekker gewerkt.
Tlr, ja lijkt me ook vreemd om daar weer te komen voor jou, maar het zal allemaal wel goedkomen, belangrijkste is dat je geniet samen met je moeder en kleine C, en dan toch nog omgeboekt, deden ze daar niet moeilijk over?:kus:
Jill meis een hele goede >>> en geniet van het heerlijke Mahmutlar:vak02:
Marion ook weer opnieuw in het lijstje lekker hoor meis weer wat om naar uit te kijken.:vak01:
Roanna morgen naar het ziekenhuis met je dochter, hopelijk kom je met goede berichten weer naar huis…ik ga voor jullie duimen.
Zo ik naar mijn bedje toe…de rest ligt hier al plat.
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Bloem,vandaag je autootje weer klaar,kan je weer rond crossen.
Er is er 1 die weet wanneer ik ga,en dat is iemand waarvan ik weet dat ik die kan vertrouwen,bij de andere heb ik gezegd dat ik misschien kom,dus die zien ons vanzelf wel verschijnen.
Viva,ik hoop dat ik ook een beetje kan genieten als ik daar ben,gisteren op msn een jongen gesproken en die zei al als je komt zorg ik ook wel dat je een leuke tijd krijgt.
Omboeken ging makkelijk een mailtje naar de reisorganisatie,wat de prijs zou zijn ,ze belde nog op om te vragen of ik wel wist dat het appartment alleen logies is en het hotel all in,want qua prijs maakt het niet,maar was dus zo geregeld.Hebben het ook wel eens ter plaatste gedaan,toen het hotel wat we geboekt hadden niet beviel nooit problemen mee gehad.Dus reiscmpas
Nou beter toch Tlr, dat je zo makkelijk om kon boeken, meestal moet je dan wijzigingskosten betalen.
En natuurlijk ga je er genieten,…de herinneringen zal je wel hebben, maar die heb je hier ook.
En wat is jullie programma voor vandaag??
Ik ga boven aan de gang, lekker rommelen.
Zo ik ook weer wakker en bijgelezen(hihi 9 posten ofzo!)
Hier hubbie vandaag thuis. Dus zo naar boven, was vouwen en dan bergt hij het meteen op(ik kan slecht rekken ed!) en de bovenboel opruimen!
Dan nog even boodschappen voor het weekend, en werken. Om 18.30 weer naar huis eten en X-Factor en de TV-kantine(zulk lachuuuuu!!!) en dan naar bed want: Om 5.30 loopt de wekker weer af, moet morgen om 6.45 op t werk zijn(hele dag, zal tegenvallen haha!)
Bloem: pffffoeh dat is niet niks met je auto… gelukkig wordt het nu gemaakt en ben je snel weer veilig!! En vet kwijt en spieren erbij…
Marion: weer geboekt… Lekker!!! Het is jullie gegund! :kus:
Toos: wat zag ik nou!! EEN 500!!! Wat gaaf!! Welke kleur… want dat heb ik geloof ik even gemist… En weer naar Jamaica!!! Lekkerrrrrrrrr!!!
Beps: vroeg naar bed vandaag… Hier ook x-factor kijken… Leuk!!!
TRL: omgeboekt! Als je nog wat nodig hebt qua toeristiek dan hoor ik het wel he!!!
Nou vandaag weer werken… morgen lekker vrij… Vanavond uit eten… mams was gister jarig… dus vanavond even uit eten… GEzellig
@bloem
Wachten totdat de auto klaar is, balen joh dat er zoveel aan moet gebeuren. Maar je wilt natuurlijk ook een beetje veilig rijden. Gelukkig had je wel een meevaller op de afrekening van het gas.
@beps
Nu nog genieten van de hulp van hubs, kan me goed voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet dat je straks alles zelf moet doen.
@trl
Toch omgeboekt naar een appartement. Gelukkig dat het nog kon.