Ik ben weg!!
tot morgen!!! :kus:
Ik ben weg!!
tot morgen!!! :kus:
@Cynthia: :dag: :dag:
@Marion: Ga je naar dat appartement wat je voordelig kon krijgen en alleen de vliegreis er nog bij moest/boeken zoeken? Vertel even.
@Roanna
Yep! We gaan ook in augustus weer daar heen.
@Beps
Ja, gelukkig weer iets meer om naar uit te kijken.
@Cyn
:dag: fijne avond!!
zo weer terug van de sportschool en eten al bijna op
zal t nog sterker vertellen… ik krijg de auto niet eens meer mee!! het is ‘zo gevaarlijk’ dat de garage hem of elders wil verslepen of zelf fixen… de remleidingen voor en achter zijn zo poreus dat ze elk moment door kunnen gaan (en ruitenwissers en lampen stellen, zoiets)
maar goed, ze kon t meteen bestellen, ze gaan het morgen doen (ken geen beun de hazen en is bij de kwtft die staan toch erom bekend niet super duur te zijn) maar goed… morgenochtend ga ik gewoon pas richting werk als ik mn auto weer heb (kan ik ook een ochtend poetsen)
maar goed, lekker gesport en mams vertelt over de waterrekening waarvan ik geld terug krijg en voorschot bijgesteld is. ze vroeg of ik het gas al terug had… nee nog niet. dus beetje zitten geinen dat als ik thuis zou komen het gas in de bus zou liggen en zie daar… jawel!!
ik wist altijd al dat ik teveel betaalde, maar durfde niet zo goed bij te stellen aangezien ik niet wist hoe warm of koud het hier in de winter zou zijn en OMG!!! over 10 maanden krijg ik bijna 300 pleuries terug!! kleine pleister op de wonde!! maaaaarrrr ze verhogen wel mn voorschot met 10 euro!!! morgen dus maar ff bellen, heb even alles berekend (ruime marge) en dan zou ik zomaar 30 euro omlaag kunnen… maar goed… we zien wel
heb nog geen rekening van eigen risico gehad… hellupppp :eek: zal weldra komen vrees ik…
dus… wat een financiele poespas allemaal he!? gek word ik ervan!
en marion lekker geboekt!! jheaaa lekker in de zomervakantie weer naar Side!! you go girl! gaat N. ook mee?
@Bloem
Jeetje meis wat heb jij een geluk gehad!!!
De remleidingen. Je moet er toch niet aan denken dat die dingen het niet doen, rijdend op de snelweg met een lekker vaartje en dan komt er een hert vrolijk overhuppelen. Je remt en dan … niets. Ik geloof dat ik gillend gek zou worden.
Ja hoor … tuurlijk gaat N ook weer mee.
ja I know…!! brbrbr vraag me wel af of het echt zo nijpend was, maar goed…
en lekker N. ook mee, lopen jullie elkaar ook niet mis!
goeieavond iedereen !!
Even vlug bijgelezen.
Beps : sorry hoor meid ! Was echt niet mijn bedoeling om jou de stuipen op het lijf te jagen in verband met de operatie en de verzorging van je hubbie. Maar je staat ervoor, en je moet erdoor. Ik begrijp jouw (jullie) situatie echt wel hoor. En is helemaal niet makkelijk, en ik hoop dan ook dat je toch wel ergens op iemand hulp kunt rekenen ? Duim alvast voor jullie. :kus: ter ondersteuning…
Marion (dacht ik) : Ik mag momenteel niet klagen, ben voorlopig de lappenmand uitgekropen. Zie wel wat die spuiten geven op termijn, zoniet is het volgende zomer even geen ADR !!! :tear:
Voel nu wel even dat ik echt wel spieren heb in mijn lichaam… alles doet pijn, maar wel een gezonde pijn zeg maar. Heb normaal bijna niks van beweging, nu dus wel ![]()
Heyyy meiden,
Sorry ik heb jullie de laatste dagen verwaarloosd he maar ja druk druk druk,morgen is het zover en ik had nog zoveel te doen.
Schapjes vullen voor de kids nog snel dit en dat,dus vandaar dat ik er even niet was.
Ik weet niet of ik nog later vanavond of morgen nog tijd heb daarom kom ik even afscheid nemen.
Allemaal goed op jezelf en elkaar passen he!!!
Hopelijk hebben jullie ook wat zon de komende dagen anders stuur ik wel wat!!!
Lieverd tot over een maand!!!
Dikke knuffel voor allemaal!!!:kus:
:vak02:
hey jillie
geniet maar lekker en maak je ons om ons maar geen zorgen :dag: wij redden ons wel!
hahaa
ga maar lekker van de zon en de warmte genieten!! fijne maand!
Jill,hele goede reis en veel plezier en vooral genieten.
Marion,Owww weer heerlijk geboekt,lekkere vooruitzichten voor jullie.
Bloem,balen van je autootje,kan je die euri’s die je terug krijgt,daar weer aanbesteden.
Beps,:kus:
Na veel wikken en wegen toch het hotel omgeboekt voor appartement,hebben we toch wat meer ruimte en is ook makkelijk met voeding warm maken,helaas zit er geen bad in,maar ja kan niet alles hebben.
@ TRL lekker omgeboekt? gewoon doen waarbij jij je goedvoelt. het zal wel goedkomen, als C-tje 4 jaar is dan ga je weer lekker in een hotel… je gaat lekker genieten strax en dat is het belangrijkste…
heeft je moeder er ook al zin in? en hoe staat het met de zenuwen? hoe denk je dat het zal zijn om weer terug te gaan?
smkiek Hallo ladies.
Tja, kan het niet laten. Moet ff de nieuwe dingetjes uitproberen.
@Jill: Oh, gelukkig niets mis met je, dan alleen erg druk geweest. Meid, ik wens jullie ook een hele fijne vakantie en ga er weer van genieten hoor en tot over een maand weer. Dan hopen we je hier weer te zien. :vak01::kus:
Ik zag je ook nergens meer in mijn vriendenlijst hier van het forum, ( miste je rode karretje) was daar net even mee bezig geweest, maar kreeg het niet voor elkaar. Nouja, komt wel weer. :dag: Goede reis ook!
@TRL: Dus toch? Lijkt mij ook handiger met zo’n kleintje, maarja… ik praat dan voor mezelf. Heeft C. nog last gehad van zijn prikjes?
Verder iedereen :dag: :dag:
owh ladies…
er moet nog gestemd worden
wereldwijzerreisaward 2009: hotel
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=65559
wereldwijzerreisaward 2009: land
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=65561
@jill
Heel veel plezier in Turkije!!!
owh trouwens helemaal vergeten ‘t goede nieuws’ te vertellen
mams en ik hadden onszelf gewogen in de sportschool. ik wist dat ik aangekomen was, maarrrr… 3kg vet verloren en 4 kilo spieren gekweekt.
overigens heb ik op dit moment bijna 5kilo meer vocht en dat had ik al her en der gevoeld. weet niet waardoor het komt, maar lijkt me prettig om dat kwijt te raken ![]()
maar vooral doorgaan om het vet om te zetten in spieren
was best wel een opsteker… doe t dus allemaal niet voor nix.
Bloem,me mams heeft er wel zin in,maar is ook wel bang,kan ik me ook wel iets bij voorstellen,weet zelf ook niet hoe ik ga reageren,heftig of misschien blijf ik wel rustig.Geen idee.Zullen best wel emoties los komen,V gaat in juni of juli trouwen(tenminste als het waar is),maar ga er niet vanuit dat ik hem in het centrum ga tegenkomen.
Je hebt wel levensgevaarlijk gereden he zo met de remleidingen.
Roanna,C heeft geen last gehad van zijn prikjes,tenminste niet dat ik weet,ben gewoon gaan werken en me mams heeft opgepast,zei dat het goed gegaan was .
@ trl ja ik kan me voorstellen dat je niet weet hoe je zult reageren… en misschien kom je hem niet tegen en misschien wel… sowieso zal het raar zijn… of als je vrienden van hem ziet ofzo…
maar goed, je mams is lekker mee en c-tje voor het eerst naar Turkije!! het begint langzaamaan dichterbij te komen he?! ongelooflijk
@Bloem: Ik heb gestemd en ben zelfs nu een keer vreemd gegaan qua land. :lol:
Dat was toen een reden voor mijn dochter om weer van de sportschool af te gaan, omdat ook zij spieren ging kweken en dat wou ze juist niet.
Ik vind het best wel goed van jou hoor
En je moeder dan? Of doet zij het niet om af te vallen? Er zijn natuurlijk ook mensen die erop gaan om hun conditie te verbeteren en hoeven niet zo nodig af te vallen. Dat zou voor mij een reden zijn om ook op cardiofitnis te gaan, maar het komt er steed niet van. :lol:
@TRL: Oh, gelukkig maar voor C.