@TRL: Misschien de muur niet opbouwen(en alles bij je binnen houden?), maar het gewoon laten komen. Anders blijft dit: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/wall.gif](javascript:void(0);)gebeuren… en loop je er telkens tegenaan…
En geen [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/sorry.gif](javascript:void(0)
We zijn er voor je, en zullen dat elke keer weer zijn, zolang het nodig is…
:kus: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0)![]()
@TRL: Ben het helemaal met Beps eens, maar ik denk dat je dat ook wel weet, dat we er allemaal voor je willen zijn, als we maar weten hoe. Meid toch… :kus:
Nu even over C. Geweldig hoor, dat hij het zo goed doet. Hopenlijk heeft hij niet al teveel last van de inenting.
@Beps: Nou, ik zeg heel eerlijk… in de huishouding ben ik ook niet meer zo’n kei. Hou hier de boel een bietje strak en de rest doen wij altijd samen. Maar ik kan natuurlijk wel een keer de schapjes voor je halen.
Maar ach… dat bespreken we wel ff in Turkije. Ha, ha.
Het begint hier nu ook een beetje te betrekken. Als het dan maar even wacht, tot ik op het werk ben. :tssk:
Nou dames… ik denk dat ik maar vast ga, want het is nu nog droog dus…
Latersssssssssss ![]()
doei roanna :dag: werk ze!
@Roanna: Schapjes zijn nou weer mn hobby hihi!!!(en dan ben ik ff het huis uit hahahahaha…houd van hubbie hoor, maar 6 wkn op mn lip…)
Werk ze…
Hier begint het te betrekken…ikke ga ff een uurtje…nietsen…op de stoel hmmmmm [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/g.gif](javascript:void(0);)het bedje trekt ook wel hahaha
mmhh lekker… gewoon aan toe geven ![]()
ikke heb echt honger… maar nog geen lunchtime
he bah…
Bedje gaat winnen…Tot laterzzz
:dag: goeiemorgen!! Sorry maar best druk op kantoor!!!
Beps: :kus:
TRL: :kus:
En voor de rest :kus:
Zo ik weer terug.
Beps lekker naar bed, en je ziet het genoeg hulp als je het maar aangeeft.
Tlr…meissie toch…huil/gil/jank/krijs maar gooi het er uit tot vervelens toe maakt niet uit hier heb je tig oren die je verhaal aan willen horen al zeg je het 1000x we zijn er voor je om je met raad en daad bijstaan en natuurlijk kunnen we je verdriet niet wegnemen maar praten helpt echt…maar jou kleine mannetje groeit als kool
Ik weer wakker…mn ouders komen vanavond op visite(eten mee, lekker he, ik moet werken…en toch kan ik eters ontvangen omdat ik al om 18.40 thuis ben haha!!!)
Dus meiden ik ga even de lopende zaken doen hier, dan kan hubbie stofzuigen en dweilen en zitten we er weer spik en span bij…
Zo mijn deel gedaan(nou ja ongeveerd dan haha…) nu kan hubs er zo nog even tegen aan
Het is hier een btje niet aan kant nl, hubs is buiten alles aan het schuren en verven.
Hij heeft deze week ADV(alleen vandaag cursus) dus… Dat kon even lekker…
Nu op naar de boodschapjes en mn werk
Tot straks/op t werk!
zo… de autobedrijf belde…
lekker… MOET de auto laten maken… voor mega veel pleuries …
zucht… weet niet eens hoe ik morgen op mn werk moet komen :retard: kan er nix aan doen…maar baal er flink van!!
@Beps: He, dat is dan weer jammer. Was graag voor je, of met je gaan shoppen. Ha, ha.
@Bloem: Dat is flink balen dan. Daar gaat je goeie geld. Ik had ook net de rekening van het zoekenfonds binnen dat ik binnen zoveel dagen het eigen risico a € 155 moet betalen. Ook zo zonde geld. Maarja… het moet!
>>> Leuk is tie he? Een nieuwe hier.
@Bloem: Ken je niet een beuntje die het erbij doet en je hem dan weer laat keuren? Doet mijn zwager ook altijd zo. Laat hem keuren bij de garage en dan gaat dan met de afgekeurde gebreken naar een vriend die het er een beetje bij doet, ( is monteur) en in orde maakt en dan weer laten keuren. Is maar een idee hoor!
Ik ga ff schapjes doen.:dag: Laters.
Bloem: pfffff dat meen je niet!!! Wat balen meis!!! Ik zou er ook ziek van zijn!!!
Goede middag … ik ben er ook weer even.
@Kaylo
Druk met de verzorging van ventje en het vee. Hopen maar dat hij snel zelf weer wat meer kan. Lijkt me voor jou ook niet goed nu je zelf al in de lappenmand zit.
@Beps
Ziet op tegen de tijd dat hubs uit het ziekenhuis komt. Logisch omdat je zelf ook je beperkingen hebt. Komt allemaal goed meis, en ga je het niet redden dan gaan we gewoon meeten in L. Raak komt met een auto vol doekjes en wij laten de handen wapperen. Kunnen ondertussen ook kletsen toch? En als jou huisje aan kant is gaan we lekker uit eten ![]()
@TRL
C weer inentingen gehad en hij groeit goed. Ik zou alleen zo graag horen dat het met mams ook weer wat beter ging. Meis maak van je hart geen moordkuil, ik weet dat je het liever alleen oplost maar soms kom je er in je uppie gewoon niet uit.
@Bloem
Oeps, hoge kosten aan de auto. Altijd zo’n rotrekeningen want je ziet er zo weinig van. Maar het karretje moet wel blijven rijden he.
@Bloemmie: :retard: Jemmig… En kan je m idd niet ophalen en laten doen bij een goedkoper bedrijf??? (als wordt dan de keuring weer duurder!!)
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@Marion: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffffffff. Weer geboekt. >>>
:kus: :vak01:
Lekker Marion, weer een ding om naar uit te kijken!!!