TTT deeltje 118

Ik ben er ook
Gister ineens doodmoe, dus mn bedje ingedoken!!
Nu weer redelijk fris en fuitig, vanmiddag weer werken. Gister mn weekloon van verleden week…ach dat maakte het weer de moeite waard :slight_smile: :slight_smile:

@Bloemmie: Staat lekker op he…lief van hem!!!

@Kaylo: Hier zie ik daar ook zo tegenop, vooral omdat ik het 12 weken heb…(als hubbie geopereerd is) eerst de 2 weken na de operatie, als hij echt met fysio hier thuis(en in ziekenhuis 1 wk) niet van bed kan. En dan ook nog de 10 wkn erna…en om dan het ‘drama’ maar compleet te maken…na 4-5 wkn na de operatie komt er wss een pupseltje hier!!!(jaja en Beps mag GEKKKK worden hahahaha!!!)

Vanavond weer 2 uurtjes werken, maar dan wel lekker op kantoor

Meiden voor wie nog wat wil boeken, vanavond en morgenavond weer middernachtsale, daar waar ik portugal ook van heb geboekt.

@Kaylo: Hier zie ik daar ook zo tegenop, vooral omdat ik het 12 weken heb…(als hubbie geopereerd is) eerst de 2 weken na de operatie, als hij echt met fysio hier thuis(en in ziekenhuis 1 wk) niet van bed kan. En dan ook nog de 10 wkn erna…en om dan het ‘drama’ maar compleet te maken…na 4-5 wkn na de operatie komt er wss een pupseltje hier!!!(jaja en Beps mag GEKKKK worden hahahaha!!!)

het eerste is zwaar, maar pupseltje is leuk maar ook vermoeiend…

Niet in combi Viva…Ik kan zelf erg weinig he, door mn whiplash. En dan ook nog Hubs verzorgen, het huishouden(dat dan totaal op mij neerkomt) en het pupseltje…

(ik doe normaal alleen de was en koken…derest doet Hubbie…ja oke wat lopende dingen, maar de grote dingen kan ik gewoon niet zonder dat ik er andere dingen voor moet laten en dan om 8 uur in bed lig. Ben voor die whiplash volledig afgekeurd geweest, is nu handelbaar, maar dan kan ik echt weinig!!!)

hier is het belachelijk mooi weer… zalig… zal wel niet zo lang blijven

Beps kun je niet zolang iemand krijgen die je het zware werk uit handen neemt?? Iets van tijdelijke thuiszorg ofzo??

Bloem hier schijnt ook het zonnetje, was toch niet voorspeld geloof ik.

met een inkomen van 7 uur per week?? En 12,50 per uur betalen voor een hulp die ik inhuur(als ik het daarmee al red…)

en zij vinden dat ik maar de mantelzorg moet doen(sorry Viva… het is niet lullig bedoelt, maar dit is het gevolg van alle goede bedoelingen die we allemaal hebben en onze eigen familie maar blijven verzorgen…!!! En dus kan Iedereen dat wel en krijg je steeds minder hulp. Wij hebben geen kleine kinderen dus moet ik het zelf kunnen!!)

:teeth:

:zon02:

:zon02:Hier ook, en dus geniet ik er maar van…:zon02:

Dat is toch belachelijk, omdat je geen kleine kinderen hebt…wat een gelul.
Mijn vader krijgt nu 2x per week huishoudelijke hulp (is eergisteren beslist door de zorgverlener, en 7 dagen per week 2x per dag verpleeghulp om zijn sokken aan/uit te trekken). Mijn vader heeft aow en een goed pensioen, en zijn eigen bijdrag is 74 euro per 4 weken.
Voor een situatie waarin jij komt te zitten moet daar dan toch ook een machtiging voor uitgegeven kunnen worden, via de gemeente.

Al die uren hulp die hij krijgt worden bij elkaar opgeteld 6 uur huishoudelijke hulp en 7 uur verpleeghulp per week is 13 uur, en daar betaald hij dus ongeveer 17 euro voor.

Zo ik jump onder de douche…ga even boodschappen doen, en denk ik de was brengen bij paps en ff shoppen ofzo, wil nog wat shirtjes hebben voor de vakantie.

Hubbie verdient dusdanig dat we voor het volle pond worden aangeslagen(vergeet niet Viva…ik heb al eens thuiszorg gehad, 9 uur per week, we hadden huisdieren anders kreeg ik niets…toen ik net mn ongeluk gehad heb…) Viva IK KRIJG HET NIET, EN ALS WEL 15 EURO PER UUR!!!(zwart wss rond de 12,50-15 euro… per uur)
NOGMAALS…
Ik heb straks echt een uitdaging…een echte…en ik woon dusdanig dat niemand bij ons in de buurt woont, mn ene vriendin werkt 55 uur per week, zelf 2 honden maar ze zal aiji een paar keer meenemen per week. De andere vriendin heeft dan net haar 2de kindje…dus onze mantelzorg is NUL!!!
Punt is, ik zeur niet, maar kan zo slecht tegen ‘geklaag’(sorry niemand persoonlijk) van anderen. IK KAN NIETS!!! Geen kracht in de spieren(daarom is het sporten zo wonderbaarlijk) mn nekspieren zijn beton en als ik alleen stofzuig dan heb ik giga hoofdpijn en de middag duizelig.

Als ik dan Kaylo’s stukje lees krijg ik het benauwd bij het idee wat mij straks 9-12 wkn te wachten staat… gewoon de stress die inslaat…
Alle mogelijkheden al onderzocht, geen uitvluchtkansen…(ik ben ook al tijden hiermee bezig…)

Goedemorgen ladies.

Hier ook nog een lekker zonnetje en hopenlijk blijft het ook nog even zo, want moet met de scoot naar het werk.

@Viva: Ach ja he, vroegah…vroegah was alles beter. :biggrin: Zeker weten.

@Beps: Tja, ze gaan er altijd maar van uit, dat je wel iemand in je familie of vriendenkring hebt, die het wel even zullen doen. Nou, ik zie het ook bij mijn collega met die BK, zij is alleenstaand, maar ze moet het ook van de buren hebben. Schandalig gewoon. Zij heeft gister trouwens te horen gekregen dat de longen ook aangetast zijn en nu zwaardere chemo krijgt en ze blijft maar positief. Echt een prachtwijf.

Kreeg gister ook een leuk mailtje van Marifran in antwoord op mijn paasmail. Zitten nu ergens daar bij bij Bordeaux. Ze zijn momenteel weer aan het rondtrekken met de caravan in Zuid-Franrijk, Spanje en Portugal. Wat een bofkonten he!!! :biggrin:

Zo, kokkie al om 7.30 weg naar de boer, dus heeft hij ook weer even zijn uitje.

Ik ook douchen nu. :dag:

Werkse allemaal.

Als ik dan Kaylo’s stukje lees krijg ik het benauwd bij het idee wat mij straks 9-12 wkn te wachten staat… gewoon de stress die inslaat…
Alle mogelijkheden al onderzocht, geen uitvluchtkansen…(ik ben ook al tijden hiermee bezig…)

Kan het me voorstellen Beps, als je er niet meer uitkomt dan geef je maar een seintje, dan kom ik je wel een keer uit de brand helpen. Als het goed is heb ik dan zomervakantie. Niet dat 1x dan zoden aan de dijk zet maar toch. De werkbijen laat ik dan thuis, en kom in eigen persoon.

@Beps: Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen hoor. Het is ook allemaal niet niks. We gaan dan nog wel eerst ff lekker op vakantie en kan je even de batterijen opladen, maar het staat jullie toch te wachten. Hoe dan ook.

Ik weet ook nog wel hoe ik er vorig jar op deze tijd voorstond en dat is nog lang niet zo erg, als die bij jullie vergeleken, maar de stress alleen al. Ik begrijp je zorgen hoor! :kus:

ja met name de stress vooraf is killing… pfff

ik wil ook wel bijspringen daar waar ik kan. ff met de hondjes naar buiten, puppie oppass
en ik zorg wel voor de nodige afleiding in je hoofd :wink:
ik wil niet zeggen dat alles wel goed komt, want het is idd een zware opgave en lijkt bijna onmogelijk vooraf. grote berg om tegenop te zien… :frowning:

is er niet iets met de kerk, dat ze bijspringen? of helpen of zoiets?!
toch hoop ik wel dat er van de zomer een puppseltje mag komen… of net erna…

Jullie zijn lief :crybaby:!!

@Bloemmie: Kerk heb ik nog niet over gedacht(wat ik al zeg he…los het altijd zelf op, en ga als laatste bij het voor de hand liggenste kijken :wink: )
Dat pupseltje is ook de afleiding zeg maar… iets om naar uit te kijken niet tegenop te zien haha

Beps,:kus: ook ik wil je wel helpen hoor en een dagje de boel komen doen.

Cyn,bedankt.

Hier is het zonnetje inmiddels weg en wordt het donkerder.C zijn laatste inenting gehad voorlopig de volgende pas weer bij 11 maanden.Hij weegt nu 7350 bij een lengte van 64cm.En hij doet het uitstekend zeiden ze.
Ben de laatste tijd wat stiller,omdat ik toch nog niet helemaal de oude ben,heb een muur om me heen gebouwd en die is nu aan het afbrokkelen dus moet hem opnieuw opbouwen.Voor de buitenwereld hou ik me goed,maar van binnen huil ik.Sorry…

geeft niet TRL, we weten het…
tis alleen voor ons moeilijk om je te helpen als je niet verteld waarmee je hulp nodig hebt,…
praten helpt echt :wink:

@ beps ja de kerk… waarom niet?! je staat altijd voor hen klaar… als je het deelt, misschien staan er dan nog wel 2 mensen op die willen helpen met de boel te doen…
wie weet…

twee bijtjes hebben zich al aangemeld :wink: