Viva : ja joh, zit hier al een tijd over te dubben, wil het zooooo graag gaan zien en voor die prijs kun je echt zelf geen auto huren, hotels daar boeken en nog eten ook. Die rondreis is toch een kleine 2.500 km. Moet je nagaan wat dat alleen al aan benzine kost in Turkije en Nederlandse reisleiding en neem mijn eigen Turkse reisleiders mee:p Moet ie alleen wel vakantie kunnen opnemen, dat is het grootste probleem. Zou zo graag willen en Hubs geeft daar nix om
Nou ik hoop voor jou dat ze dan maar vrij kunnen nemen, en idd het is niet duur…maar het zou niets voor mij zijn…dat gehobbel in een bus, en dan zo veel kilometers maken…als ik in Alanya ben, wil ik niet eens naar Antalya voor de markt, mij te ver rijden…
Maar ieder zijn meug, en als je het altijd al hebt willen doen is het nu je kans.
Marion : dat probleem ken ik eigenlijk niet. Die 3 van mij brachten altijd van alles mee, mochten het een dag in de huiskamer laten staan zodat iedereen het goed gezien had en dan : hups de vuilnisbak in :tssk: anders zou ik binnen een week geen leeg plekje in huis meer hebben. Beestjes was ook zoiets, gingen we naar de vogelmarkt in Antwerpen, wilden ze ieder beest wat ze zagen ook meenemen. Heb een keer vogeltjes gekocht, wevertjes, wat een rotzooi maakten die krengen, zo weer de deur uit hoor
Viva : fijne avond nog enne hobbelige bussen in Turkije ??? Moet je eens naar de Dominicaanse gaan hahahaha zitten je darmen binnen 5 minuten in je keel
@Viva
Die bedoel ik dus. Heb er al een hele serie weg gewerkt toen neefje kwam logeren. Neem mee dat boek en Marion ging fanatiek aan het plakken. Ik was nog enthousiaster dan neefje zelf, een dikke 30 kaartjes minder
Ik kreeg die krengen ook, op een gegeven moment, de hele stapel meegegeven aan Damber voor haar collega haar zoontje…wat moet je er mee, maar ja ik pak ze toch wel aan, ik krijg altijd vragen van anderen van heb je die en die dingen van de supermarkt.
Hetzelfde met de ducaten van de bl*kker…op een gegeven moment krijg je niet eens je portemonee meer dicht.
@Raak
Beesten daar trap ik niet meer in. Alles is lief voor even, en na een poos staat mams het spul te verschonen omdat meneertje geen tijd/zin heeft. We hebben waterschildpadden gehad, 2 hamsters en een cavia. En daar laat ik het bij.
@Viva: Nee, vliegen doe ik juist heel graag, maar met een bus door de bergen met van die haarspeldenbochten. Nee, mij nooit meer gezien, na een trauma in de Frans-Italiaanse Alpen op zo’n 2000 m hoogte, vanwege die blokkades toen. (Alternatieve route, zei men) Nooit, maar dan ook nooit meer. Al mag ik gratis of krijg geld toe. Never again.
Marion : wij vissen hamsters , cavia, konijnen, poezen, vogeltjes, hele dierentuin dus. Voor mij dus nix meer nu
Roanna : wij willen ook met die voor heeel weinig geld
Viva : ben je nou nog niet aan het hangen ???
Oh meiden… wij hebben hier binnen in de woonkamer 2 kanarie’s in een grote kooi en die hebben momenteel 4 jonkies. Soo cute, maar dat is ook alles wat wij hebben.