Goeiemiddag,
Vandaag ook last gehad van de viva-bij, zorg meestal dat de toko glad is als ik de nacht in moet.
@Mk: Wat een goeie up date:thumbsup:, sluit me er gemakshalve maar bij aan vandaag. Knap je al weer een beetje op van je verkoudheid?
@Marion: Gefeliciteerd met J. en J zelf :arrow::arrow:
hoi dames
ikke ook weer thuis
en toen kwam de klap, gisteren echt te veel gedaan en ben nu helemaal poepiedoepie gaar…
ff gauw hier wat dingetjes op internet doen, en dan lekker op de bank met een dekentje…
gaapp
en vroeg naar bed
heb hem niet gezien, dus baal een beetje want had me echt vandaag voorgenomen nu echt echt echt wat te doen/zeggen etc… blegh baal er zo van, moet maar es afgelopen zijn !
@ marion veel plezier met J en het feestje!!!
@marion: gefeliciteerd met J.
Ikke zo naar verjaardag van mijn mams
Linda gefeliciteerd met je moeder.
Ik hierzo bankhangen…
@Linda: Gefeliciteerd met je moeder!!!
Zo hier is het weer een btje rustiger…
Gelukkig gaat het ook wel allemaal dus…
tot straks…
@linda
Van harte met je moeder!
Linda : gefeliciteerd met je moeder, fijne avond !!
Linda,gefeliciteerd met je moeder.
Thuis…ga zo maar naar bed, ben DOOOOOODDDDD…
Morgen de VB!! We gaan er weer voor…
ikke ga ook slapen
net lekker tv gekeken, geweldig machtig prachtig die beelden van de 11-stedentoch '97
magnifiek!!
trustel
dan zal ik ook maar gaan he. ff boven p&w kijken
tot morgen all
Beps : suc6 op de vb, ga maar lekker slapen, je zult wel moe zijn
Ik ben ook weg… meld me nog voor ik richting Utrecht vertrek!
Goedenavond.
Kom alleen nog even weltrusten zeggen, want het is best al laat.
Feestje op het werk was super. Echt waar. Weinig last gehad van de kou, omdat alles goed opgesteld stond en ik samen met een collega achter en au bain marie van de snert stond. Dus lekker warm. Kregen allemaal een fleece jas te leen en een sjaal en muts die we mochten houden. Was een of ander artiest , die ik niet kende en ene Hudi
aus Tirol. Die gozer van "biertje: zeiden ze. Nou, het zal, maar gezellig was het wel. Echt aan alles, wat met winter te maken heeft, was gedacht. Kwam thuis en toen zat er visite en die zijn net weg.
Gelukkig niet veel bij te lezen. :lol: En wat ik nou weer heb? Weer een soort 5.0 maar dan in het geel/oranje en kan niet terug gezet worden op 4.5. Nouja, het zal een kwestie van wennen zijn. ![]()
@Beps: Heel veel plezier op de VB morgen en zet je beste beentje voor he! :dag:
@Linda: Nog gefeliciteerd met je moeder.
Iedereen… :kus: en weltrusten voor zo. :slapen: :dag:
Ok…of ik hieraan wennen kan weet ik niet, maar ik moet wel geloof ik want ik kan m niet terugzetten…:retard: ok,…ga mn best doen…
Nu me opfrissen voor Leontien en Jeroen op de VB!
En dan zien we verder weer…
mogguh
@ roanna, Rudi aus tirol??? hahahaha
@ beps veel plezier op de VB! ik moet echt nodig eens een lange mail sturen maar als je em toch niet leest heeft het weinig zin natuurlijk hahaha
ikke vind dat oranje wel okey, tenminste niet meer zo’n superwitte bedoening
mn haar zit goed!!! ikke ga werken
hahaha
Ohhh irrri… het groene lampje als iemand online is is vervangen door een blauw(online) of grijs(offline) poppetje… nou hoor :tear:
@Bloemmie: Mail maar… ik ben rond 18 uur thuis, dan lees ik m, voor ik ga slapen haha!!
Goeiemorgen,
@Roanna: Leuk feest gehad gister en laat thuis
@Beps: Veel plezier op de VK en doe de groetjes aan jeroen enzo
@Bloem: Zet hem op he vandaag, moet toch een keer gaan lukken
@Marion: Heeft J een leuk feestje gehad?
Ik heb mn eerste nachtje gehad, was best druk, nog grieperige mensen. nog een nachtje en dan heb ik het weer gehad. Bij mij gaat het :idea: langzaam uit, ga zo mn mandje opzoeken, dus tot ergens vandaag
Werk ze voor de werkende, beterschap voor de kwakkelenden onder ons en een fijne dag vandaag voor iedereen
@Toos: 1ste nachtje van de??? Ikke vannacht in de nacht(ook nog) eerst 1 nachtje, dan vrij(genomen) en dan nog za/zo nacht…
@beps
Veel plezier op de vb!
@toos
Slaap lekker.
@bloem
Zou vandaag je dag zijn… moet er toch een keer van komen!
Goede morgen …
Als 1e allemaal bedankt voor de felicitaties en mooie plaatjes voor J. Jullie zijn schatten. Hij heeft een superdag gehad gisteren en zo hoort het ook. Had geen puf meer om gisteravond nog te reageren want geloof dat ik over de hele dag geen uurtje gezeten heb.
Verder een heleboel gelezen maar weinig blijven hangen. Zwager van Roanna moet naar het AMC met zijn ogen, klinkt niet goed he meis, hopen maar dat ze iets voor hem kunnen doen daar, in ieder geval zitten daar de beste artsen.
Linda nog gefeliciteerd met je moeder.
Toos de nacht weer in.
Beps op de VB vandaag, het zal vast en zeker heel gezellig worden daar in de stand.
MK op de thee met een superupdate
Bloem heeft HEM weer gemist gisteren, zou het er vandaag dan eindelijk van komen?
TRL … hoe is het vandaag met je?
En verder is het empty in mijn hoofdje … dus voor de rest een dikk kus.
Mijn dag vandaag. Zo meteen eerst aan het werk en dan de toko een beetje glad trekken. Daarna met de moeder van N naar het ziekenhuis want N is wss nog niet terug dan. Ze heeft 2 plekjes in haar gezicht die eruit gehaald moeten worden. Daarna bijkletsen met N natuurlijk en als de school uit is naar paps, hij is jarig. Hoef me weer niet te vervelen vandaag.