Goeiemorgen!!
Ik heel slecht geslapen… ik leg later wel uit waarom… (geen zorgen heeft niks met mijzelf of familie te maken)
ik ga ff een kop thee zetten!!
:dag:
Goeiemorgen!!
Ik heel slecht geslapen… ik leg later wel uit waarom… (geen zorgen heeft niks met mijzelf of familie te maken)
ik ga ff een kop thee zetten!!
:dag:
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Beps,veel plezier op de vb.
Roanna,gelukkig geen kou geleden en een muts eraan overgehouden.
Cyn,slecht geslapen,balen.
Marion,J een mooi feest gehad,nu de boel opruimen,dan straks lekker bijkletsen met N.
Met mij gaat het nog hetzelfde…
fijne dag allemaal
Goedemorgen all.
@Marion: Nou meis, alweer gefeliciteerd en dan nu met je vader. Je hebt er maar druk mee zo he? Maar wel gezellig toch. Vandaag ook je vriendin weer terug… dus dat wordt ook weer lekker bijkletsen, voor zover je dat al niet gedaan had. Lief dat jij dan nu even haar taak overneemt, wat betreft N.s moeder.
@Beps: Nogmaals… heel veel plezier op de VB en wil je ook even van mij de groetjes doen aan Jeroen, van deze WW-verslaafde. :king: Misschien kom ik zaterdag ook nog wel even op hun stand. ( voor die pen) :lol:
@ MK. Ook weer meelezend en meedoen vanaf kantoor, neem ik aan!!
@Toos: Onder de wol.
@Bloem: Gaat vandaag met haar mooie haar, haar charmes weer in de strijd gooien.
@TRL: nog even niet gezien. :kus:
Ik nu badderen en dan ook maar eens even hier de boel een bietje strak trekken.
OH TRL: :dag:
@Cynthia: Klinkt niet best. :dag:
Goedemorgen meiden.
Cynnie een slapeloze nacht
Marion eerst naar ziekenhuis, dan naar paps gefeliciteerd met hem.
Bloemmie als je haar maar goed zit, misschien dat het vandaag dan toch lukt
Toos op een oor na een zware nacht met zieke mensen
Beps naar de vb
Roanna gisteren geen kou geleden bij de snert en gaat vandaag weer jodelend naar het werk
Tlr het lijstje al weer geplaatst
Ikke net wakker, Damber zich verslapen en ik zo dan naar paps even boodschapjes doen voor hem en zijn toko weer strak trekken…en dan vanmiddag hier aan de gang.
Hier ook een andere kleur moet er erg aan wennen, niet meer zo wit, maar ik mis het donkere, moet erg wennen aan het blauw overal tussen…
@Viva: :dag: :dag:
Zo, nu ga ik echt even baddren, anders kom ik achter op mijn schema. :drugged:
Ja Viva en dan die lampjes, wat Beps ook al zei. Je moet nu haast een zonnebril opzetten om te zien wat voor kleur het heeft. ![]()
ach we zullen er wel aan wennen nietwaar…het is wel de kleur die de meeste forums hebben, dat staalblauw, het enige verschil is de oranje balkjes aan de zijkant.
Ik ook naar de badkamer nu, en in de kleren voor een rondje DH, om naar paps toe te gaan.
Ik meld me weer.
iedereen op familie bezoek en werken enzo…
ikke ook…
heb echt geen ene F*** zin, maar dat heb ik eigenlijk al sinds kerst niet…
geen zin meer, ben t ook allemaal niet meer gewend zo veel te werken, en dat in de winter :S
Mogge dames
Ook hier een ander kleurtje, maar buiten het oranje is de kleur eigenlijk zachtgrijs, ik vind het wel mooi zo, behalve idd de poppetjes, dat is moeilijk te zien
Beps : al op de VB
Bloem : sterkte meis, niet leuk he als je geen zin hebt
Marion : proficiat met je vader, idd een druk daagje
Roanna : gisteren leuke dag gehad, gelukkig
Toos : ligt lekker te slapen nu na eerste nachtdienst
Cyn : rot geslapen:kus:
Trl : gaat nog niet zoals je hoopte he meis:kus:
Viva : paps weer ff helpen en daarna thuis in de weer, damber had ook al geen zin om op te staan
MK : nog grote stapels op je bureau?
Hier valt het nu wel weer mee
@Cyn
Slecht geslapen, klinkt idd niet best zoals je het zegt maar gelukkig ben jij en je familie oke.
@TRL
Je hebt nog steeds je dag niet … dikke :kus:
@Roanna
Zit jodelend in bad nu.
Ja, ze houden me wel bezig hier he. Gelukkig is het vanaf zaterdag weer wat rustiger.
@Viva
Een beetje uitgeslapen en bij paps aan de slag nu. Damber zich verslapen … hoe is het met haar nu? Nog steeds druk met daten?
@Bloem
De mooie man nog niet gespot?
@Raak
Mooi zo, niet zo druk op de zaak. Kan je wat vaker hier binnen wippen … gezellig!!
Marion : ja dat klopt, maarre is wel rustig hier he:smile:
@raak
Ik verveel me nog niet.
Door alle feestdagen was ik het overzicht een beetje kwijt en dat voelt niet prettig. Nu heb ik alles weer doorgeworsteld en weet ik weer precies wat er nog ligt.
Voor eind februari moet ik alles aangeleverd hebben bij de accountant, dus daar heb ik mijn handen voorlopig vol aan.
Verder hebben we 2 zieken en dan heb je weer te maken met allerlei formulieren die ingevuld moeten worden (reintegratie, plan van aanpak etc) Allemaal werk wat niets oplevert helaas.
En niet te vergeten het werk dat blijft liggen doordat ze er niet zijn.
MK : dan verveel je je idd niet meisje, veel sterkte :kus:en idd die klsujes die nix opleveren heb ik ook een hekel aan en laat dat onder aan de stapel liggen. en… nu ben ik dus onder aan de stapel en heb er nog steeds geen zin in om te beginnen, vandaar wat meer tijd voor ww:lol:
goeiemiddag iedereen !!
kan echt moeilijk wennen aan dit “koude” kleurtje hoor, vind het maar niks !!
Heb even de up-dates gelezen en ik sluit er mij gemakshalve bij aan.
Zo direct even de kerstboel opruimen en boom afbreken (heb ik een hekel aan, maak hem liever mooi op).
En verder nog wat “genieten” van mijn laatste daagjes thuis; heeft nu lang genoeg geduurd.
Benieuwd of ik maandag om 5 u mijn bed uit ga kunnen (vrees ervoor …) :slapen: :slapen: :slapen:
@kaylo
Jouw boom heeft wel heel lang gestaan.
Marion…Damber is heel rustig met daten…of te wel NIET DUS.
ach je moet maar zo denken de goeden zitten goed verstopt.
Zo de :was: draait, en boven gedweild, de piepers staan op het fornhuis te pruttelen (stamppot zuurkool blehhhh). Strijk is weg. En de slaapkamers en badkamer zijn weer schoon.
Nu nog stofzuigen en dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag.
En het is hier nog steeds mega mega stil.
Nouja en dan kom ik, is er ook niemand? :paranoid:
Goedenmiddag.
Ik even hier de administatie gedaan en tevens even weer mijn bureau opgeruimd en een hoop troep weggesmeten. Zojuist meteen maar even de aanbetaling van de vakantie gedaan. Kan maar beter wegwezen. Holy c., wat is trouwens die ann. verz. een hoop geld tegenwoordig. Tis dat je eigenlijk niet zonder kunt, maar anders…
Kan je bijna een weekend met de bus voor naar Parijs.
Maargoed, Viva bijna de hele hut al schoon incl. die van paps.
Raak neemt lekker de tijd om ook weer even mee te beppen.
Kaylo nog even om het hoekje wezen kijken.
TRL, denk ik de tattoo aan het laten zetten.
Cynthia nog steeds niet met 't hoofd erbij, of zeker erg druk momenteel?
MK ook de administratie van de zieke collega’s erbij doen, dus hoop werk.
Bloem op het werk en wie weet?
Toos nog lekker aan het slapen,
of zich alweer gereed maken voor vanavond. Laatste nacht en dan een paar daagjes vrij.
Beps vermaakt zich hopenlijk op de VB. Ben benieuwd naar de verhalen die je zoal mee maakt op zo’n beurs, als je er zelf moet staan.
Marion druk met feest vieren voor verjaardag van vader.
Begin trouwens al een beetje aan de kleuren te wennen, alleen zou de kleur lampje :idea: duidelijk mogen.