Roanna,nee ben nog geen tattoo aan het zetten kwart voor 7 pas,broer komt me op kwart over 6 oppikken…En ik weet nog steeds niet wat ik wil…Maar zal er wel uitkomen
Roanna: nee niet echt druk… maar gewoon niet echt met mijn hoofd erbij…
Morgen naar Vakantiebeurs… even afleiding!! ![]()
Oh!! En maandag waarschijnlijk de Wii FIT!!! ![]()
:dag:
@Cyn: maandag de wii fit?? En ik kreeg te horen dat die pas in april weer komt?
Even over mij: uitslag is bekend bij de huisarts en hij wil me morgen spreken over de uitslag. Ik mag er om 8:30.
Best wel spannend allemaal.
Groet
Meiden ik ben thuis…
de blauwe/grijze poppetjes met on of off line worden andere kleuren. online wordt oranje en offline blijft deze…(Diegene die dit doet was er ook vandaag, en heb eea doorgesproken)
Vandaag veel positieve reakties, want het was best leuk!!
Ook laten zien hoe lief ik ben met jonkies en vooral de oudjes… zo wat een lief stel,…maar na de ziektes en andere lichamelijke onhebbelijkheden heb ik ze verwezen naar een terras met koffie…(ppppfffff ik was ze zat…maar ze waren wel heeeel llieffff)
Nu op naar mn bedje en dan vannacht werken
Goeieavond, voor mij nog morgen ofzo
Vandaag voor mijn doen wel goed geslapen, lag er om half 9 in en om 1 uur weer klaar wakker, nog maar een halve zopi genomen en toen liggen knorren tot een uur of 5. Dus al met al wel aan mn (chemische) slaapuren gekomen.
@Marion: Gefeliciteerd met je moeder
@Beps: Hoe was de beurs vandaag?
@Trl: Tattoo al laten zetten?
@Jac: Sterkte met de uitslag morgen.
@Viva: Aan de poets geweest bij paps
@Cyn: Maandag aan de wii fit en vannacht slecht geslapen
Dat was alles wat ik in mn grijze cellen op geslagen
ja, komt goed Beppie ![]()
Thanks Travel…of gaan we meteen je nick verpesten haha!!!
Ben jij al thuis dan???
Vannacht mn laatste nacht alweer, moest er maar 2. Gelukkig maar ben het alweer zat:finger:
jep, ook net thuis. Iets eerder weggegaan. werd behoorlijk rustig ![]()
@Travel: Mooi… nou ik ben zo verrot(hihi mn benen dan) …ga nu maar naar bed
@Toos: Das mooi, niet teveel nachten…
Dames(en Heer) tot laterzzz ikke ben slapen
@Travel/ Beps: Was het erg druk vandaag
Nog leuke vaute tazzen, pennen en miniflesjes samos en zo te vinden?
Ja vanalles wel aanwezig. ![]()
tijd voor eten!
@Toos: Voor ik ga slapen: IK BEN PENNEN VERGETEN EN DE SCHRIJFBLOKJES,… Neem er even tig voor me mee…(hahahaha)
Nu ga ik echt trustennnn
@Travel: Eet smakelijk en leuk dat je even binnen kwam wippen hier
@Beps: Slaap ze en misschien wel tot vannacht, als ik het niet te druk heb
Ik ga even badderen, dus tot straks
olaaaaaaaa
zo… ik ben thuis, pfew he… ben kaduukjes! maar goed…
jullie hebben weinig mega nieuws om op te reageren, dus ik ga lekker ego aan de slag.
gosh wat zat mn haar goed vandaag zeg!! wel 5 mensen hebben er iets van gezegd. tijdens de lunch zat hij ergens met zn collega’s verstopt in een dooie hoek te eten en zag het pas toen ik al voorbij was, denk niet dat hij me gezien heeft
daarna ook nog mn best gedaan, veel rondgelopen, maar helaas, hij was net niet op dat moment buiten ![]()
toen dacht ik, eindelijk naar huis, telefoontje sjjjiiieeet, snel afgehandelt maar goed, ik stap naar buiten en zo’n 200 meter voor me loopt hij naar zn auto, zag het eerst niet goed, maar was em toch echt…
ennnnn ik ging shoppen in B vandaag, die kant ging hij de vorige keer ook op, dus ik dacht hahaa moet ik lekker heel de weg achter mij aanrijden
of beter, ikke achter hem…
maar goed… dus maar niet besloten om achter hem aan te rennen om “hoi” te zeggen… hihi, dus ikke naar mijn auto, die stond veel dichter bij en hij is nogal sloomptjes want ik stond echt lang te wachten, jas uit, cd verwisselt, ik denk, ik kan niet te lang blijven staan, dan valt het zo op (als hij me uberhaupt al gezien had) maar goed, besloot dus uiteindelijk weg te rijden, heeeeel langzaam… was de poort uit, en zag hem ver-ver-ver in mn achteruitkijkspiegel aankomen (hij heeft echt een ubersupergave car!) dus ik rijd weg, zo langzaam mogelijk… zie ik een (vrouwelijk!!) collega van hem langs de kant van de weg staan… ik denk… sjiiittt, zou toch niet z’n… ??? maar goed, hij stopt, zij stapt in en ik denk sjjjjjiiiiiitt, maar goed, moest natuurlijk ook zelf rijden en ik sla af richting O/B en hij… hij slaat af de andere kant op!!! archhhhhhh
unbelieveble!! loop ik al jaren met alles en iedereen te flirten via mn achteruitkijkspiegel…komt het een keer van pas… kan nie missen en dan
grggrgrgr
maar goed, ikke dus geshopt, alles afgeprijsd, niet super veel keus, maar wel 1 broek, 2 hempjes, 1 shirt en 1 trui gekocht. een lensfilter en een tripod voor mn camera en bakjes voor mn kaarten in te doen… helemaal bepakt en bezakt!! owh ja, ook nog 2 paar oorbellen, tis tijd om eens weer wat meer vrouwlijker rond te lopen ![]()
zucht… dus…als ik dat telefoontje niet had gehad, had ik hem in het trappenhuis tegen het lijf gelopen. als ik nie zo’n schijtluis was geweest was ik gewoon (helemaal) naar hem toegelopen en gewoon een praatje aangeknoopt en als hij gewoon naar huis was gereden had ik een kwartier naar hem kunnen kijken/ flirten in de achteruitkijkspiegel…
unbelieveble!!
owh kwam thuis, stond er een bak lasagnette op het aanrecht, nog warm… hahaha jam jam
Goedenavond.
@Bloem: Meid, wat een verhaal. Zoals jij het schrijft, zie ik dat helemaal voor me. Wat een pech toch weer he? Maargoed, de aanhouder wint he!!! Alleen… die andere vrouwelijke collega… Hoe zit dat dan? Ken jij die ook van gezicht ofzo en hoort zij bij hem, of weet je dat ook niet? Pffff… wat heftig toch weer. Enneh… in ieder geval nog wel leuke bruikbare dingen in de uitverkoop kunnen scoren en dan niet te vergeten… die lasagna he!!Wat een verrassing!
@Toos:Volgens mij is Marion’s vader jarig vandaag, maarja met al die Zopi van vandaag, kunnen we het je niet kwalijk nemen. Staat allemaal op de bijsluiter. :lol: Leuk he… ze hebben dus toch van die vaute tassen, pennen, kladblokjes en weet ik wat niet allemaal. Gaan we zaterdag toch niet voor niks naar Utrecht he!!
@Beps: Oh, wat leuk om te lezen dat je je zo goed vermaakt had vandaag en ook nog zo’n goeie gastvrouw was voor al die oudjes. Je kan zo met Willeke Alberti mee op toernee. :lol:
Welkom Travelmonkey. Wat een mooie naam. Hoe verzin je het? :lol: :lol: Zo te zien, was of ben je al een bekende van WW en als niet… ik ben ik en kom heel vaak op deze site en dan met name ook nog heel veel op TTT. Aangenaam dus! ![]()
Oh Beps… fijn dat de kleurtjes aangepast gaan worden. Enneh… werkse straks nog he!!!
Jij ook Toos! Rustige nacht/wacht.
@TRL: Oh, nu ben je dus als het goed is naar de tattooshop. Ben benieuw wat het geworden is.
@Jac: Och meid toch. Hopenlijk is het niet al te ernstig en kun je geholpen worden. Spannend hoor. Dat is het zeker. Nou, heel veel sterkte ermee. :kus: