TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

@ roanna waren er nog bekende schaatsmensjes bij jullie laatst??

en nee, ken haar ook niet, maar heb hen (+anderen) wel eens samen zien lunchen en volgens mij werken ze samen ofzo. maar goed, ze gingen richting station dus wie weet…? heb haar wel eens in een autooke gezien (zo’n typische 2e vrouwenautootje) maar snap dan sowieso niet zo goed waarom ze niet uit het gebouw samen naar de auto zijn gegaan… :S en misschien is zij helemaal geen collega maar zijn vriendin en lunchen ze daarom vaak samen… i dunno

@Bloem: Ja, zekers was er ook een bekende schaatser, maar weet echt niet meer wie. Zal dan wel niet zo bekend zijn geweest, want ik heb de naam niet onthouden. Er komen vast nog wel foto’s en verslagen van het feestje, dus zal er dan eens op letten. Ik heb zelf ook heel weinig of eigenlijk niets van de artiesten kunnen zien, omdat ik achter de kraam moest blijven om soep en dergelijke te scheppen, maar des te meer gehoord. Ook was er zo’n dweilorkest en die waren echt gaaf. Brachten echt de sfeer, zeg maar. Net als in Thialf, denk ik.

Jeetje wel een bietje gecompliceerd he, hoe dat nu precies zit met die leuke man. Maar niet opgeven hoor! Wie weet wou ze alleen maar even weggebracht worden en toevallig door hem, omdat hij misschien toch die kant op moest. :lol: You never know.

Bloem : je maakt er zo wel een langlopende soap van he. Morgen aktie ondernemen hoor anders moet je weer een heeeel weekend wachten:hihi:
Jac : suc6 morgen bij de dokter:kus:
Trl : ben benieuwd wat het geworden is, maak maar fotootje
Roanna :beetje ddd en naam van schaatser vergeten:lol:
Toos : werkse in je laatste nachtje
Beps : leuke dag gehad op de vb en nu weeral aan het werk
Travelmonkey : welkom hier, gezelli:dag:
Cyn : op de wii fit aan het wachten
en toen wist ik het ook niet meer:(

Zo ik is weer thuis,pfff broer moest na mij en had wat langer werk,ondanks dat hij al tig keer is geweest,ging hij toch weer bijna van zijn stokje en moest er dus ff gerust worden :hihi:.
Ik heb de tattoo laten zetten op me onderarm,hij is iets groter geworden dan ik in gedachten had,maar wel mooi,heb samen met de tattoo man een lettertype gekozen en hij heeft er wat omheen gemaakt

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

,ben er tevreden mee.

Bloem,owww balen dat er elke keer wat gebeurt waar je niet op rekent,nu uit zien te vinden wat de connectie met collega is.

Beps,leuk gehad op de vb dus,volgend jaar weer?

@TRL: Dus het is wel geworden wat je wou?

@Raak: En toen wist jij het ook al niet meer?
Dus ook van de club? (DDDD) :lol:

Roanna,ik ben er tevreden mee,zal morgen een foto plaatsen

@TRL: Oh ja, graag. Leuk!!!

ja idd leuk! doe maar een foto!

@ roanna, was t vast een gestopte schnabbelende schaatser. jochem uytehagen misschien??

overigens, over de layout… ik kan nu ook van iedereen het ip adres zien… hebben jullie dat ook, of is dat een moderators-tooltje :stuck_out_tongue:

niet dat je er iets aan hebt, maar ik vind het wel leuk om te zien wie van jullie mn sites hebben bekeken,… gaat makkelijker als je ip adres kunt vergelijken

anyways
im off to bed!! slaaaappuhhhhhh
morgen naar paps en mams, eten met z;'n allen en gebak ook, want broer was gisteren (ook) jarig
ciaoooooo

@Bloem: Ik heb geen idee, of ik dat ook kan zien. Trouwens, jij dan ook nog gefeliciteerd met je broertje.

Ik haak ook af. Voel weer een beetje hoofdpijn opkomen en ben een beetje rillerig. Hoop toch niet dat ik griep ga krijgen. :hihi:

Weltrusten allen. Tot morgen weer. :dag: :slapen:

@Bloemmie: nog gefelicidinges met Bro… En die IP-adressen kan ik ook zien is een mod-tooltje… Daardoor kwam ik er toen achter dat ons moderatorschap was toegekend! hahaha

zo zeg… ben ik in coma geweest ,…HEERLIJK!!!

@Roanna: ja hoor volgend jaar weer, mss wel 2-3 dagen. Is best leuk hoor, en dan kan ik meteen shoppen voor de vakantie die we dan willen maken haha!!!

nu…op richting werk

Nou zeg… gewoon niemand meer na 23 uur…wat een rust…
Meld me wel weer,…

(Toos??)

En nog niemand!!!

ikke ben er!
moest eerst even haartjes fohnen, kleertjes aandoen, sierraden zoeken enzo… maar ik ben er!! en mn haar zit goed :smiley: hahaha

ik heb naast het poppetje een computertje staan, en als ik daarover heen zweef, dan zie ik jullie ip adres… zal wel een mods dingetje zijn hahahah

lalaladddaaaaiieiiiiee

kootje vond ik vanochtend gewoon in de kamer! deurtje nog dicht, maar denk dat hij zo aan het stoeien is geweest met de ren optillen dat hij eronderdoor is gekropen. hihi… kaatje aan de binnenkant van de ren en kootje aan de buitenkant, lagen ze nog gewoon tegen mekaar aan… lieffff

Ahhhhhh das lieffffff
Ja is een mod-dingetje heb ikke ook!!!

Werkse Askim, veel plezier, flirt ze… en VERTELLEN!!!
(mail je vandaag ok!)

ja he? vond het ook mega lieffffff :wub: ze sprongen allebei op als een betrapt stelletje :stuck_out_tongue: hahahahaha

okey
off to work!!

@raak thanks, maar nu op naar de beurs!

Goede morgen allemaal …
Als 1e bedankt voor de felicitaties, de verjaardagen zitten er hier weer op voor even. Ben er gewoon moe van, of mss ook de griep in aantocht want ben me een partij snotterig en heb hoofdpijn. Maar dat zal ook wel weer bijtrekkken. Zo meteen de frisse lucht in.

@Beps
Een leuke dag gehad op de VB.

@Jac
Zo meteen het gesprek bij de dokter. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Duim voor je en denk aan je … sterkte!!

@Bloem
Verdorie, het wil maar niet lukken om met die mooie man in contact te komen. Nu scheurt hij er weer met een collega(?) tussen uit. Misschien stond haar auto wel in de garage en bracht ie haar gewoon even naar het station. De aanhouder wint he … .
En … nog gefeliciteerd met je broertje.

@TRL
Een nieuwe tattoo, ik ben benieuwd!

@Toos
Heeft de vervelende nachten er ook weer op zitten en mag morgen naar de beurs.

@Roanna
Ook jij naar de VB morgen en je hebt geluk want er zijn weer vaute tassen.

@Cyn
Hoe is ie vandaag? Een beetje beter geslapen vannacht?

@Kaylo
De kerstboom weer opgeruimd? Lijkt de kamer weer een stuk groter he? Heb er hier geen last van gehad want had hem niet gezet want ik was toch niet thuis.

@Linda
Hoe is ie?

@Travelmonkey
Veel plezier weer op de beurs!

Zo … was ie weer … aan het werk nu.

goedemorgen, nou ik sluit me gemakshalve maar even aan bij de mega update van Marion, daar valt niets meer aan toe te voegen…:lol:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …