TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Bloem,toi toi toi vandaag en nog gefeliciteerd met je broer.

Viva,lekker al weekend.

Marion,hoe is het met de moeder van N gegaan? En al bij kunnen praten met N?

Ik nog steeds last van tintelende vingers/handen volgende de week de ha maar eens bellen

Goedemorgen.

Ben ik ook nog even.
De boel boven weer lekker fris en fruitig, want het is per slot van rekening vrijdag he!!!

De rest denk ik nog op een oor, want die hebben hard gewerkt vannacht en de anderen druk op het werk of thuis druk.

@TRL: Zou er dan toch inderdaad maar even naar laten kijken. Misschien is het niets bijzonders, maar als je het toch al vaker hebt… beter even naar de HA ermee.

@Toos: Heb je het gezien op de WW- VB foto’s? Ze hebben de wijn al klaar staan en zie je die oranje pennen daar liggen? Gaan morgen mooi bij ons in die vaute tas he? :slight_smile:

Nou dames en heren… verder heb ik even niets te melden, na ook weer de up-date van Marion, dus zeg maar weer, tot… laters. :dag:

Zo … ben ik weer.

@TRL
De operatie was een beetje tegen gevallen. Ze is een taaie maar ze kwam lijkbleek van de verkoeverkamer af. Nu maar hopen dat alles weg is en ze niet nog een keertje moet.
Gisteren N nog wel even gezien in het ziekenhuis, ze kwam me aflossen daar. We hebben trouwens iedere dag even gebeld toen ze in Turkije was en zometeen komt ze even op de thee.
Jij volgende week ook even naar de ha, ben benieuwd waar die tintelende vingers vandaan komen. Misschien zit er iets vast in je nek of zo? Of misschien van de spanningen?

@Roanna
Al druk geweest op de vroege morgen, de bovenboel al weer klaar.

En nu ga ik ook maar eens naar de VB foto’s kijken.

Hi dames, nou ook van mijn kant niets spectaculairs te melden
sluit me ook aan
ga ff de vb foto’s bekijken
Bloem : proficiat met broer he en zet hem op !!! zelfs met sieraden en al, je wordt zo nog een echt madammeke:lol:
Jac : al meer bekend? hoop dat het meevalt hoor:kus:

Hallo
Heb me hier heel lang niet gemeld. Sorry daarvoor! Misschien denken jullie wel nu, daar heb je dat mens weer! Weet in elk geval dat ik wel mee lees. Heb gewoon geen puf om te reageren, misschien komt t wel omdat ik niet zo goed in mijn gezondheidsvelletje zit. Diabetes gaat niet echt lekker en heb veel vervelende dingen daardoor. Meest vervelend is een constant ontstoken teen en pijnlijke voeten. Hoe dan ook, ben nu volop onder behandeling en hoop dat het snel weer beter gaat. Over ruim 3 weken ga ik met een vriendin nog een weekje naar Marmaris en hoop echt dat dat kan doorgaan!
Ik wens iedereen het allerbeste toe en ik meld me wel weer eens!
dikke kus XXX

@crazy
Niks daar heb je dat mens weer!!!
Als je niet lekker in je vel zit, dan heb je ook geen zin om te reageren.
Wat vervelend dat het niet lekker loopt met je suiker en zeker als je ook allemaal nog bijwerkingen hebt. Ik hoop dat de medici iets voor je kunnen betekenen en dat het snel weer beter met je gaat.

Hi Crazy, dat is niet zo fijn he als je je constant niet lekker voelt.
Hoop voor je dat je reisje doorgaat hoor, dat heb je best verdiend:kus:

Meiden ben weer wakker, schapjes in huis…kan er tegen dit weekend…op naar Waalwijk voor een hondenshow…ben benieuwd hoe de dame het doet, niets geoefend enzo…

@Crazy: Gekkie…tuurlijk ben je niet ‘dat mens’!!! Mis je hoor, en vind het verschrikkelijk dat je rot in je velletje zit… :kus:!!!

en nu…wandelen met de muppet

Goeiemiddag,
Ben ook weer wakker, nou ja ben aanwezig. Vannacht druk gehad , geen tijd om hier even langs te komen. Ga zo badderen en mn boodschappen doen
@Crazy: Missen je hier wel hoor. Vervelend dat je rot in je vel zit, hoop maar dat ze de diabetes snel onder controle krijgen
@Roanna: Morgen dus op ww pennenjacht en zo. Heb er zin in. Ga zo de foto’s bekijken
@Bloem: Gefeliciteerd met je broer

@Marion: Mega update:thumbsup::thumbsup:, scheelt weer een hoop bijlezen, sluit me er maar bij aan vandaag

jullie zijn lief…ik kikker helemaal op van jullie lieve woorden!

Crazy wil je heel gauw maken dat je je verontschuldigingen inslikt, het is knap waardeloos als je niet goed in je vel zit, en dan zit je niet te wachten op slap gel*l…dikke knuffel voor meis, hoop dat ze je snel op de regel hebben met je suiker.
Toos al wakker en dan naar de winkel
Beps met madame op pad…pffff…jij hebt ook geen tijd om adem te halen.
Hier de boodschappen ook al weer binnen, dus bijna weekend nog ff de pot soppen hier beneden en dan is alles weer kant en klaar.

Goedenmiddag.

@Crazymar: Ik ben het helemaal met de vorige ladies eens. Niks van daar heb je dat “mens” weer.! Je zegt zelf al, dat je regelmatig meeleest en dat jij dan op dat moment even geen zin hebt, om terug te beppen, nemen we je echt niet kwalijk. Door alleen al te lezen hier, hou je de boel toch bij en weet je ook als er eventueel weer ergens meetings zijn.

Mocht je trouwens iets willen weten over diabetes 2, dan kan of mag je me altijd PB-en hoor. Misschien zit je met vragen, van hoe doen sommigen het dan met die suikerziekte en medicatie… Mijn kokkie heeft het al jaren en heeft nu alles onder controle. Dus aarzel niet hoor als je wat wilt weten. :kus: Heel veel sterkte en beterschap ermee.

Iedereen verder alweer wakker en weer druk doende.

Viva de doos ook bijna schoon, dus het weekend kan komen.

Zo ikke ook weer thuis, ik word al moe van het lezen van al dat gepoets:lol:
Maarre … keep up the good work ladies, is goed voor mijn business!!!:kus:

@Crazy
Dikke :kus: voor jou!

@Beps
Morgen naar de show met Aiji. Ze gaat het vast goed doen hoor.

@Toos
Ook morgen naar de beurs. Samen met Roanna op pennenjacht?

:lol::lol::lol:

@Raak: Zo is dat. Zijn maar wat fijn die doekjes. :lol: Zo houden wij jou ook aan het werk hoor! Ha, ha.

Mijn kokkie is volgens mij meer dan een uur geleden even wegegaan om een gratis krantje bij de AK* te halen en hij is nog niet terug. Is zeker iemand tegen gekomen onderweg, want het is nog geen 5 minuten lopen. :hihi:

@ Marion: Zekers ff pennen halen daar. :arrow: Alsof we thuis nog niet genoeg pennen hebben. :lol:

Crazy,:kus:en haal die rare gedachten uit je hoofd,natuurlijk denken we niet zo over je…Sterkte .

Roanna,kokkie nog niet terug,misschien bij iemand een bakkie doen…

Beps,succes morgen in Waalwijk.

En dan nu de foto van mijn tattoo en het tekeningetje

@TRL: Oh, best wel groot he? Maar vind 'm heel mooi. Echt waar. :thumbsup:

Zo, kokkie inmiddels thuis. Was inderdaad onderweg bij mijn zwager hier in de straat een bakkie gaan doen ( was met het dak bezig), maar normaal zegt die dat altijd even. Maargoed, hij is er weer, dus gaan ook ff eten nu.

Latersssssssssss :dag: