@TRL: Das een best idd…kan me zo voorstellen dat je die kleiner gepland had… Maar wel een mooie en lieve tatoo, zeker met de achtergrond van wie en waarom je hem hebt!!!
Meiden ikke is weer thuis, huispak aan, kleertjes uitgezocht(ja ik ga ruimen, veel te groot, en als ik toch ooit weer aankom…dan koop ik wel nieuw. Veel was nog uit het jaar kruik…)
Dus… ik meld me nog wel…
@Roanna: MEENEMEN VOOR MIJ(zeg maar tegen Jeroen…heb ik niet gedaan nl…) PENNEN(minimaal 3) en bloknote-jes…(ook min 3 dus!!! :lol:)
Roanna,Beps,dank je,aan de grote raak ik al gewend hahaha,en denk dat als die kleiner was geworden de naam ook minder leesbaar zou zijn,maar hij staat er…
Beps,kast aan het ruimen,in de kliko of breng je het naar een 2de hands winkel,krijg je er misschien nog wat voor terug alhoewel als het uit het jaar kruik is…
@TRL Nee we stoppen in zo een bak voor afrika ofzo… dat er mss nog mensen zijn die leven in t jaar kruik en het nog mooi vinden Hihi…nee mss nog bruikbaar voor mensen die het niet zo ruim hebben…(wel ruimte genoeg in de grote maten in die zak hoor :lol:)
Beps : suc6 morgen in het Brabantse he!!Ik ga ook naar de VB, zullen wel wat meeritselen voor je hoor, leuke foto’s he in je ww shirtje
Trl : mooie tattoo hoor en ik vind hem niet te groot hoor, ben wel wat gewend wat tattoo’s betreft (heb er zelf geen hoor)Alles ok met C nu ?
Zou voor de tintelingen toch ff naar de dokter gaan hoor, kan idd nekhernia of andere beknelling zijn
Roanna en Toos :PB
Raak,C is gelukkig minder huilerig,dinsdag weer naar de manueel therapeut.
Ex-schoonzus was vanmiddag hier en ik vertelde van die tinteling,heeft zij ook last van en zij wordt eraan geopereerd heet karpal tunnelsyndroom heeft met hormonen te maken.
He, he, dit is inderdaad veel duidelijker. Nu kun je goed zien, wie on of off line is. :idea:
@Marion: En hebben jij en N. al lekker bijgebabbeld? Had zij het ook weer leuk gehad?
Maargoed, ik ga nu ff off line, want moet nog het een en ander hier thuis doen. Ga ook kleren opruimen, maar dan die ik niet meer wil gebruiken en ook niet meer van deze tijd vind. Ik doe ze hier in zo’n container van het Leger en die weten er dan wel weer iemand. Heb ook best wel veel goed linnengoed en dat gaat er ook allemaal in.
Tlr mooi die tattoo, ik vind hem ook niet te groot hoor…lijkt me trouwens pijnlijk zo onder op je arm.
Beps aan het ruimen
Roanna kokkie gelukkig gevonden…hihihihii
Ik hier bankhangen, ik meld me wel weer. Iedereen een fijne avond.
Hier onder op een subtopic, vraagt iemand of in de bijgebouwen van ADR een lift zit, daar het maar 3 verdiepingen is. Haar man is slecht ter been, dus zou ze dat graag willen weten.
Dus misschien… Toos, Jac of MK. Weet een van jullie dat?
@Roanna: Dank u, dank u, dank u:chin::lol:. Gelukkig maar dat kokkie weer terecht is, hoef je opsporing verzocht niet te bellen @Raak: De digitale postduif is onderweg @Beps: Alweer een beetje bijgekomen na je nachtje?
@Trl: Mooie tattoo hoor en helemaal niet te groot
Dochter is klaar met werken en schoonzoon komt binnen, dus ga eens kijken of de sunsea nog koffie kan maken.
Misschien tot laters en anders Roanna en Raak, zie jullie morgen. We houden contact. Heb er in ieder geval zin in
hoi hoi
ikke ook weer thuis, lekker gegeten, fijn gelachen…
@ marion hoe staat het nu met het virus? helemaal wel?
@ trl mee een mooi tatooo, ik kijk vaak miami ink, vind ik leuke serie!
@ crazy, hahahahhaa ik denk altijd: “CRAZIIIIIIIEHHHUUUUU” hahahaha, ben altijd blij ff wat van je te lezen!
en verder, nix nieuws te vertellen… hem vandaag niet gezien terwijl ik me goed voelde… baal daar wel erg van, want nu 2 dagen zonder… bahbahbah… niet leuk
Mooi dat je ze zelf al gevonden had Beps. Ik vind ze best mooi hoor.
Ik ga er ook in. Moet morgen ook vroeg op. Gaan naar de VB :unibrow:
@Bloem: Ook weer veilig thuis gekomen van een heerlijk avondje eten en heel belangrijk… lachen. Op het werk weer pech dus. He bah, ja. :wub: Het zit je niet mee he?
Nou, weltrusten iedereen en tot morgenavond. :slapen: