@Bloem: Ja, was even te vroeg gisteravond en heb later die andere aanwijzingen over gelezen en ga er vast van de week even mee aan de slag. Vandaag komt er nog even niets van. Ik ben ook bijna de hele dag niet thuis.
Dus dames… niet teveel kletsen hoor! :dag:
@Beps; Hij is doorgestuurd voor zijn ogen en wij nemen ook maar aan, dat ze het daar beter weten dan in ons ziekenhuis. Er wordt in ieder geval heel veel werk van gemaakt, als ik het progamma van mijn schoonzus hoor. Zijn er zeker een maand of 3 a 4 zoet mee. Onderzoeken, laseren, controles en dan operatie een oog, daarna andere oog en dan weer op controles. Maargoed, als het dan maar zal helpen. Volgens mijn schoonzus was de eerste reactie van een de oogartsen daar… catestrofaal. (of hoe schrijf je dat?) Dus…
@Allen: Jullie allemaal weer een fijne dag en voor de werkenden… werkse.
@Marion: Jij ook he… maak er een kei-toppie dag van voor die knul!!
En je vriendinnetje weer bijna thuis hoe rot ook voor haar, jij hebt weer even je uitlaapklep in de buurt :kus:
Roanna,weet niet of het buiten heel koud is,maar sterkte vandaag…
Wij zo even naar me werk een bakkie koffie halen.Morgen naar de tattooshop,nog een kraamkadootje van me broer,weet alleen nog niet wat en waar ik het wil laten zetten,in ieder geval wel C zijn naam,met misschien nog iets erom heen.
Ik kom even snel langs… daarna weer records verbreken met de wii
J, gefeliciteerd met je verjaardag!! :kus:
Bloem: :wub:
TRL, een nieuwe tattoo (heb je ze al?) Gaaf hoor!! (ik zou ook wel weer willen haha )
Beps: morgen Vakantiebeurs… Leuk!!
Nou ik ga zo even boodschappen doen en dan achter de Wii… :wub:
@beps
Veel werken de laatste dagen.
Hoe gaat het verder met je, slaat de ab kuur aan?
Morgen de vb, leuk hoor!
@roanna
Drukke ijsdag voor de boeg vandaag, het wordt een enorm feest zo te lezen.
@bloem
Puddingbenen en trillende handen, maar inmiddels wel zijn stem gehoord. Vandaag met een nieuw kapsel weer nieuwe kansen.
@marion
Gisteren druk in de weer geweest om het huis netjes te krijgen voor het feest voor J.
N. bijna weer thuis, kunnen jullie weer leuke dingen doen samen.
@viva
Mooie foto’s van Damber!! Hoe gaat het nu met je, knap je al wat op? Verder wederom ellende op het werk…
Mk,ik denk op me pols of op me voet,maar zal denk de pols worden en misschien op de voet wat anders…Ja me broer wilde een armband voor C geven,maar vind ik niet leuk voor een jongen dus ik zei doe maar een tattoo,me broer moet zelf ook,dus zullen er wel even zitten…
Cyn,heb er al 2 1 op me enkel en 1 op me onderrug.