TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

@Toos: Nee, dat denk ik niet, in zijn geval dan. Hij heeft het ook suikerziekte, dus zal het AMC daar wel in gespecialiceerd zijn. Hij is in hun plaatselijk ziekenhuis al menig maal gelaserd en er zat totaal geen verbetering in. Eerder verslechtering. Volgens mij zit er in Rotterdam ook wel een oogcentum, maar dat is voor hen dan nog verder.
Nouja, ff afwachten weer.

@ roanna owh echt minder nieuws dus, maar tis dan wel 2h rijden maar ze zullen daar wel zo vakkundig zijn dat het allicht daarna allemaal beter gaat…

zucht… hi… blegh, krijg t mn strot niet uit, als ik hem aankijk sta ik dus echt aan de grond genagelt. voel me weer heel erg 14 ofzo :S

@Bloem: Fijn toch om weer even puber te zijn? :lol: Miss kun je je beter even aanmelden op die ander topic van TLK. Ha, ha, maar ik geloof je best hoor.

nou ja, echt super vind ik het allemaal niet. ik hou er meer van als ik gewoon een grote bek kan opzetten en op iemand af kan stappen… maar ja…

Roanna : dat is minder nieuws dan he. Sterkte, uiteraard ook voor je familie
Bloem : zelfs nu je gewoon thuis zit ??:confused:oh oh:kus:

Zo, kom even weltrusten zeggen.

@Leuke topic weer van je Bloem. Wil het ook nog eens goed leren, hoe ik op de juiste manier een foto erop krijg.

Nou ladies en gentleman, weltrusten en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

Zo dames ik ben er weer…
Heb snel bijgelezen

@Roanna: Familie naar AMC voor suikeronderzoek en ogen…(toch) ze zijn er goed…ik duim voor ze

@Bloemmie: Is een bakvis, en in Love… sterkte askim
en heeft daardoor de Viva-bij ontmoet…ook prettig een schone hut

en toen was ik t kwijt…
ik ga naar bed, om 5 uur de wekker
doeggie

:tssk: wilde 2 uur geleden al slapen
maar er kwam weer iets tussen

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=363483&posted=1#post363483

ik daag iedereen uit om hem stap voor stap te volgen om aan te geven of hij duidelijk is, dingen mist, overbodige dingen erbij zitten etc…

nu ga ikke ook slapen

@ roanna, je was er snel bij :wink: was nog bezig!! hahaha

was trouwens blij na mn bezoek aan de kapper. zit weer eens ff goed! hahaha
truste

@Bloem en degene die gaan slapen, inclusief mijzelf, slaap lekker en tot morgen maar weer.
@Beps: Werk ze morgenochtend vroeg

En ik ga ook het bed in. Heb nog een poosje gebabbeld met vriendinnetje en haar vriendje in Turkije. Voor haar ook de laatste dag morgen.

Truste voor allemaal en tot morgen!!!

:idea:
Zooooo kon het knopje bijna niet vinden…

Meiden niet te veel kletsen vandaag ik ben er (bijna) niet.
Nu eerst werken, dan even lekker met Aiji het bos is(jaja echt vandaag) en dan cursus en een avonddienst…en morgen…

JAJA de Vakantiebeursssss

mogguh dames.
ikke goed geslapen, jammer genoeg beetje kort! iekkss maar goed. haartjes gefohnd. voelt helemaal als nieuw,… dus… nieuwe kansen!! hahaha

@ marion jammer voor N maar beter voor jou om je vriendinnetje dichtbij huis te hebben en samen heiwmee te hebben

allemaal een fijne dag!!

Goede morgen … ikke even snel, kantoordagje en dan een feestje.

@Beps
Je dag is flink vol gepland vandaag … succes!!

@Bloem
Als je haar maar goed zit … en dat doet het vandaag, zeker weten. Hopen maar dat zijn ogen nu de goede kant op staan.
Ik ben ook blij dat N weer bijna terug is maar mag niet alleen aan mezelf denken he. Mijn batterijtje is weer vol, nu moet ik er eerst even voor haar zijn.

Marion, van harte met je mannetje

http://tbn2.google.com/images?q=tbn:gUuGDR9DdzhuPM:http://img114.imageshack.us/img114/2931/31260504jp.jpg

Goedemorgen.

Maar nu allereerst:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/888.gif

@Marion: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van J. Jij nu eerst werken en dat een feestje. Ik wens jullie een hele fijne verjaardag en doe J. ff de groetjes van mij en nog… vele jaren jongen. :dag:

goedemorgen meiden, ik ook al weer op kantoor…vandaag weer mijn laatste ochtendje en dan weer weekend.

ohhhh ja Marion helemaal vergeten.

gefeliciteerd met J…en maak er een leuke dag van.

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Marion,van harte gefeliciteerd met J en natuurlijk ook de felicitaties aan J zelf.