NEEE heb al geboekt he,…anders had ik nog mss wel erover gedacht…
Maar goed, ikke heb ondertussen ook nog gekookt en gegeten, nu onderweg naar t werk!!
NEEE heb al geboekt he,…anders had ik nog mss wel erover gedacht…
Maar goed, ikke heb ondertussen ook nog gekookt en gegeten, nu onderweg naar t werk!!
Beps: werkse :dag:
Marion,nee nog geen pruilfoto kunnen maken…
Beps,werk ze.
Roanna,morgen dus een kou dagje voor je,brrrr
Vandaag een terug slag,voel me K en kan het niet uit me gedachten krijgen :crybaby:
Ik denk aan je meissie … dikke vette :kus:
Zo ikke weer thuis…pffff echt een drukte van hebikjoudaar op het werk, maar gaat de dag wel lekker snel
Beps al gegeten en nu naar het werk
Cynnie vrijdag naar de vb
Raak hubs nog overhalen…gooi al je charmes in de strijd
Roanna morgen dik aangekleed naar het werk, doe lekker een sjaal om, daar heb ik altijd zo’n baat bij…jawel de echt uit turkije pasmina he…heerlijk warm en niet zo dik
Toos vandaag nog vrij, morgen weer de nacht in
Bloemmie en vandaag de andere kant van de draaideur genomen om een glimp op te vangen.
Marion druk aan de poest morgen voor J. alles weer strak…dus dat wordt morgen een feestje voor meneertje
Jac vervelend zeg, misselijk en buikpijn bah
Tlr…vandaag een terugslag daar heb ik je lang niet meer over gehoord, misschien dat je nu zo af en toe er last van hebt, maar niet meer iedere dag. (verwerken noemen ze dat nietwaar) dikke kus voor jou.
Trl: lieverd :kus: rustig aan… En bedankt voor je kaartje ![]()
zo ik achter de pannen…meld me weer
op t werk… we zien het weer…
Viva & Beps :dag:
Zo, ik heb de pannen al schoon in de kast.
@Beps: Alweer op het werk en hopenlijk laten ze jullie daar een poosje met rust. :unibrow: De stoom al uit je oren intussen?
@TRL: Meisje toch. Was het weer zover vandaag? :kus: Misschien helpt het een beetje.
@Cynthia: Jij zo naar huis zeker!! Wel thuis en nog een fijne avond. :dag:
@Viva: Ja hoor, zal ook een sjaal of das omdoen hoor! ![]()
Roanna: ja ik ga nu weg ![]()
Tot morgen!! (misschien
)
:dag: :kus:
ollllaaaaaaaa
ben gestoken… door de viva-bij
kerstspullen weg, tafel leeg (=750 kaarten opgeruimd) kast heringedeeld en overal een doekje langs. doe morgen wel de vloer en de bank stofzuigen enzo…
naar de kapper geweest…
grappig dat je het zegt viva, heb idd de andere draaideur genomen. het was tijd om naar huis te gaan en ik voelde al een beetje zo van: zul je zien dat ik hem nu tegenkom (wel gezien tijdens de lunch maar hij mij denk ik niet) en ja hoor, ik kom beneden en hij staat buiten te roken en te bellen… ik voelde mn benen al meteen in pudding veranderen, dus even gauw de wc in om mezelf even vermanend toe te spreken. maar ja, ik wilde wel naar huis anders zou ik niet op tijd zijn voor de kapper, dus naar buiten, hij stond idd weer bij de linker draaideur te wachten dus ik heel demonstratief die deur genomen, ahum, moest dus vlak langs hem in de deur en stapte naar buiten, maar toen was ie nog steeds aan het bellen
we keken elkaar wel in de ogen, maar hij praatte gewoon door, dus wilde/kon nix zeggen… hoorde wel dat hij arabisch/marrokaans sprak (igg geen turks, ahahaha dat had ik wel herkent!) maar goed…
zucht :tssk: het schiet dus weer lekker op
anyways
@ roanna klinkt wel gezellig ja, maar kan me voorstellen dat sommige mensen wel genoeg hebben van ijs en schaatsen, hahaa, misschien willen ze wel dat je flink doorwerkt, dan krijg je het vanzelf warm ![]()
@ beps heb het gelezen, toppie, had bijna gereageerd maar niet gedaan
uhm de rest ben ik kwijt…
@Bloem: Hi, hi, jij aan de schoonmaak? Wat zal het nu glimmen dan bij jou! Enneh… het schiet echt niet op zo he? Nouja, je hebt elkaar in ieder geval al even in ogen gekeken. :lol: Wie weet waar dat toe kan leiden? Spannend hoor!
Bloem,de boel opgeruimd en gepoetst,met voorbedachte rade??
Roanna,nog geen pruillipje,maar wel een lach
Ohhhhhhhhhh, wat lief weer. Nouja, beter zo dan, alhoewel zo’n pruillipje ook altijd wel koddig is.
Wat een schatje zeg!!!
wat een stralend manneke!! hahahaa leuk
enneuhm… voorbedachte rade…? waarvoor…?? angelface ahum… ik zeg nix
@ roanna, nee schiet niet op
zucht. ik durf het gewoon niet. echt niet… brbrbrbr schijtluis. had vandaag echt knikkende knieen en bibberende handjes ver nadat ik al thuis was
Bloem : wow, dat is wel echt een heftige :wub: he, suc6 meis, zet hem op, heb nix te verliezen toch, just say : hi and smile:hihi:
Trl : wat een schatje en dat ie honger heeft zie je al, groeit als kool he
Marion : dochter heeft 6 heerlijke weken gehad, is nu aan het afkicken en gaat zaterdag ook maar naar de vakantiebeurs, just for fun zegt ze, jaja
Hele fijne dag morgen alvast met J, maarre…kun je niet beter erna opruimen:(
Roanna : klinkt toch wel als een gezellig feestje morgen hoor en tenslotte valt de temperatuur goed mee
Viva : nu jij aan de beurt voor de drukte, sterkte he
Toos : lekker daagje vrij:dag:
@Raak: En jij niet even mee for the fun naar de VB? :lol: Is zo gezellig he!
Had net mijn schoonzusje aan de telefoon. Die hadden de hele dag in het AMC gezeten voor mijn zwager. Die heeft door een verwaarloosde suikerziekte heel erg last met de ogen. In het plaatselijk ziekenhuis wisten ze niet meer wat ze er mee aan moesten en dus doorgestuurd naar het AMC. Hij moet aan beide ogen geopereerd worden en zijn daar voorlopig ook de eerste maanden zoet mee wat betreft het kleppen naar het AMC (bijna 2 uur rijden) en dan is het nog de vraag of het gaat helpen… Maarja, ze gaan hun best doen hadden ze gezegd. Vond het zo zielig voor hen.
@Trl: Wat een lekker ventje!!
@Bloem: Het is toch wat, in :wub: en krijg je puddingbenen als je hem tegenkomt:p. Geprikt door de viva-bij, het gaat toch wel goed met je he?
@Raak: Ga je toch gezellig mee met je dochter naar de VB
@Hans: Ook al even niet gezien, ga je ook nog naar Utrecht?
@Roanna: Klinkt wel leuk zo’n feest, jammer dat je het niet mee mag vieren
@Marion: Ook geprikt door die bij omdat J. morgen jarig is
@Roanna: Nou dat is zeker zielig, 2 uur rijden en niet weten of ze er wat aan kunnen doen. Is er dichterbij geen mogelijkheid?