TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

iedereen van harte met dit nieuwe deel!!!
@Linda beterschap en spannend hoor met je vlindertjes.

Verder heb ik gisteren de echo gehad nog geen uitslag helaas. Ik ga rond 11:15 even naar de huisarts bellen.
Je kunt het altijd proberen zeg ik.
Maar dit is niet meer leuk hoor. Pijn in bovenbuik elke dag, eten ja het moed maar als ik eet ben ik misselijk of wordt ik misselijk.
Maar goed ik mag verder niet klagen want verders gaat het goed.
Ben heerlijk mijn rust aan het nemen. Genieten van mijn kleine nichtje en vakantiefoto;s aan het bekijken.
Nou dit was mijn egoberichtje

Groet en iedereen een fijne dag

@Jac: Nou verder mag je niet klagen.:confused: Vind dit ook al heel wat hoor. Naar gevoel moet dat zijn. Beterschap en laat wel even weten he, hoe het afloopt en wat ze eraan gaan doen.

Jac : beterschap he:kus:
Beps : fijne verjaardag !!

@Raak: Hub nog over kunnen halen voor de VB?

Roanna: jawel :wink: Uiteraard ga ik ook… maar ik ga zelf vrijdag… :slight_smile:

Beps,gefeliciteerd met je zus.

@beps: gefeliciteerd met je zus!

Zo ga vandaag weer proberen te werken

Toos : wordt nog aan gewerkt:)
Linda : suc6 he
Cyn : vrijdag is volgens mij ook wel het meeste te doen

Raak, Geen idee… Maakt me ook niet zoveel uit… Is meer vanwege vrije dagen enzo :smiley:

Cyn ::lol:

wow is hier stilletjes vandaag:p

@Raak: Ben je er weer, is er niemand:tear:. Heb je trouwens ook al vakantieplannen?

Ikke wel!!! :lol: :dag:

Goedenmiddag.

Nou, dat wordt me toch een feest morgen daar bij ons op het werk. Alles wat met schaatsen te maken heeft is er. Zijn nu druk aan het bouwen voor die ijsvloer.

Erwtensoep, hutspot, boerenkool met worst, broodje zuurkool met worst, warme chocolademelk en niet te vergeten de oliebollenkraam. Staat er allemaal al. Wij moeten morgen extra dikke kleding van ons zelf aan doen en krijgen dat nog een fleecetrui van het werk en handschoenen. Het is dat wel in tenten, maar de zijkanten zijn open. Zal wel lekker koud zijn dan en daar heb ik toch al zo’n hekel aan. Maargoed, volgens zeggen, dat het een heel mooi feestje worden. :so:

Wel rustig hier he? :wink:

Kom ik even weer langs, gaan ze allemaal weg. :crybaby::crybaby: Nou, dan ga ik maar vast even de schapjes doen en kom later nog wel ff weer kijken hier.

:dag:

Even snel een kleine rookpauze … ben nl druk aan het cleanen :frowning:
J is morgen jarig en dan moet het er toch strak uitzien he. Morgen naar kantoor 's morgens dus dan kan ik niets meer doen.

@Beps
Gefeliciteerd met je zus!!! Veel plezier op de verjaardag.

@TRL
Hoe is het met C vandaag? Heb je al een pruilfoto kunnen maken?

@Toos&Roanna
Weinig te melden vandaag. Even warm draaien misschien dan kunnen jullie vanavond flink aan de babbel.

@Raak
Dochter weer terug, mooi zo dan kan moeders het weer wat rustiger aan doen. Hoe hadden ze het gehad op vakantie?

@Viva
Druk door een zieke collega. En dan ook dat gezeur er weer bij. Maar … ik zou ook die paar maanden nog vol zien te houden. Je hebt nu wel een vaste baan dus ze kunnen je niet op straat zetten. Hopelijk is het alle ellende waard en krijg je straks wel een leuke baan als deze functie opgeheven wordt.

@Cyn
Heb je je verdekt opgesteld nu Beps in town is?

@Jac
Vervelend die buikpijn als je wat eet. En dat moet toch doorgaan he want zonder houd je het ook niet lang vol. Hoop dat ze snel wat vinden zodat je van je klachten afkomt.

@Roanna
Morgen het schaatsfeest. Ze hebben Bloem toch ook wel uitgenodigd he? Want zonder haar is een schaatsfeest geen echt schaatsfeest :wink:

@ roanna: Dat klinkt gezellig!!! leuk hoor dat ze dat zo organiseren. Gezellig en weer eens wat anders.
@Beps: gefeliciteerd met je zus.
@Marion: druk om het huis spik en span te maken voor de grote verjaardag van J.

Groet Jac

Marion: haha nee is niet nodig… Ik zit op mijn werk :wink:

@Jac: Klinkt als een maagwandontsteking. Heb ik sinds verleden jaar mn galstenen en mn scheurtje in t middenrif met regelmaat… komt goed uiteindelijk

Maar Beps is dol op reizen en ze kan zomaar binnenvallen om een reisje te boeken, of niet Beps :wink: ?