Ja vriendjes zijn is heel leuk… Kan het erg goed met hem vinden… en daar blijft het bij ![]()
En ik heb vandaag hulp
Nog 1.5 week… dan zit het er alweer op ![]()
Nou zo gaan we maar eens even met Aiji het bos in.
Soms moet je even stoom afblazen…er is ergens iets gebeurt, wat ik niet direkt delen kan, maar het stoom komt mn oren uit!!!(sorry even bij jullie afblazen…)
En dan zien we verder, ik moet vanmiddag ook nog werken…en morgen zelfs van 6-8.30 en dan van 12-16 uur cursus en van 16.30-22 uur werken…en dan ben ik dood hahaha
goedemorgen meiden…
heb netjes bijgelezen…
Toos nog gammel?? en morgen de nachtdienst in
Beps, knuffel…stoom en rotdiensten…bleh…
Linda vlinders en ook al ziek
Cynnie heeft het gezellie met E, maar meer ook niet
en toen wist ik het even niet meer…hier heel druk op het werk…dus ga snel weer verder…
doei
@Beps
Even ontstomen in het bos
http://www.sp.nl/nieuws/actie/glenmills/glenmills_stieren.jpg
En helpt dat niet dan kom je hier maar even tieren. Dikke :kus:voor jou.
@Viva
Weer druk in aktie op kantoor. Is het weer wat rustig of rommelt het nog steeds?
@ beps :kus:
kunnen ze 2 mensen van de vroege dienst eigenlijk niet gewoon vroeger laten beginnen??? of zeg ik nu iets heel stoms…
dezelfde stoom als beps kwam mij gisteren ook al de oren uit…
hij gaat weer lekker :tssk:
@Bloemmie: nee er is geen vroege dienst…haha!! De vestigingen nemen om 8 uur de lijnen terug van het storingsnr voor buiten kantooruren. En dan dus de laatste bellers nog helpen endan afsluiten! jammer we zijn er niet blij mee, maar het is wel een oplossing voor het moment
Beps: stoom afblazen… :kus:
Viva,druk op het werk,is beter dan niks te doen hebben gaat de tijd tenminste snel.
Beps,stoom afblazen in het bos :kus:
Bloem,gisteren al stoom afgeblazen.
Marion,vrij vandaag ?
Cyn,makkelijk zo’n hulpje.
Ook goedemorgen.
Zoooo… nou, ik zou zeggen, wat het moge zijn Beps… zet 'm op en blaas van je af. :kus: :mad:
Verder hier alles rustig, dus heb niet veel te melden.
Goeiemorgen all,
Hier grijs en grauw, bah niks aan. Heb eigenlijk ook niks te melden. Ga zo maar eens badderen
Trl: meestal wel ja… maar soms wordt ik er een beetje gek van ![]()
Meiden ik meld me af, we gaan bakkie doen bij mn zus…
Zij zou werken vandaag, maar ze is jarig, dus… we gaan er toch even heen…
tot laterzzzz
Marion : nee is niet druk, afsluiting van het jaar en opstart was allemaal vorige week. Dochter is ook weer terug dussss heb ik weer meer tijd
Beps : oeps dat klinkt niet goed voor je hart he, gooi het er hier maar gewoon uit hoor
Hier gietregen, bah:(
Beps gefeliciteerd met je zus…lekker bakkie doen, en zo te zien is de stoom om je hoofd weer verdwenen
Bloem ook al stoom afgeblazen, gaat weer lekker, ja die andere foto’s zijn een beetje ordi… Damber houd daar helemaal niet van dus deze zijn echt mooi
Hier echt heel druk, collega heeft de griep dus ik zit alleen, en het is tentamen periode…en wat betreft hoe het hier gaat met het management, ach we wachten alles maar af, ben ook niet van plan om voor 1 september te solliciteren op wat dan ook, ze willen ons hier weghebben…dus dat is hun probleem, de dienst waar ik werk heeft een wanbeleid, en zit dus in de financiele nood, maar de school niet, dus als ze onze functie opheffen, moeten ze toch mooi wat anders voor ons zoeken…we wachten het dus maar af wordt dus vervolgd.
@Beps: Gefeliciteerd met je zus en miss maar even beter om er nu even van tussen te gaan.
Hier ook grijs en grauw, maar ben heel blij dat die sneeuwtroep weer helemaal weg is.
@Viva: Zo is dat.
Oh Oh… Beps weer in town bij mij
Haha :kus: grapje hoor!
@Beps: Gefeliciteerd met je zus
@Viva: Schiet niet op, ben je ook niet echt gemotiveerd om je werk te doen.
@Cynthia: Jij niet van de week naar de VK - beurs?
nee zeer zeker niet Toos, maar dat is al een hele poos zo, en dat komt door alle beloftes die gedaan zijn maar waar geen kl****ten aan gedaan is.