TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Zie ze al gaan trouwens, met zijn allen over de markt. Roanna met het koffer om de hele bubs van een droogje te voorzien.

En het weegt niks, dus kan ze de oude koffer ook nog meenemen. Zou toch niet meer bijkomen als ze alle tena’s in de oude doet en hij ligt open op de band in Bodrum:lol::lol::lol:

Wie gaat er ook alweer samen met Roanna vliegen? Raak toch, nou uhhh camera in de aanslag dan, willen we niet missen

Jullie zijn lekker op dreef… :smiley:

hubs is wel wat gewend hoor…
hij kent mij :wink: !! hahaha

denk niet dat ik nog weg ga dit schaatsseizoen, hou dan maar 2 vakantiedagen over voor het hele jaar… beetje weinig…

Marion : vanmorgen bezoek hier uit Frankrijk, dus meelees, maar zit nu weer lekker achter mijn pc
Beps : en zeg maar dat we ons nu nog inhouden…

@llen: Ongelovelijk… ik denk echt dat de voorpret groter is dan de hele vakantie lol…

@Bloemmie: Ok dat is een gegronde reden…je moet november dec ook nog weg kunnen tenslotte!!!

MK : ben je nog steeds blij dat we er allemaal zijn??:lol:

Bloem : 2 dagen voor de rest van het jaar is wel weinig hoor en korter gaan is ook zonde, daar is het weer te ver voor he

Het is echt heerlijk weer buiten,wij even gewandeld en dan loop je al snel het centrum als je er zo dichtbij woont,dus kost weer geld,zag een leuk shit hangen voor oppas kind,die kan ik morgen dus weer blij maken een gelijk ook maar 2 shirts voor C gekocht.

Bloem,2 vakantiedagen overhouden voor de rest van het jaar is idd niet veel.

Marion,ken dat gevoel de ene dag beter dan de andere.

Cyn,al zoveel kwijt die Wii doet het goed dus…En een meningsverschil met oma,het houdt niet op he.

Toos,crock ze weer vanmiddag.

Roanna,je krijgt het druk met de vakantie…

Wow was ff wezen eten en kijk eens wat er allemaal gel.ld is:lol:
Trl : toch weer geld uitgegeven, wel lief hoor
Cyn : probs met oma, nu toch weer uitgepraat zeker en al flink afgevallen.
ik zie het aan je avatar foto:lol:

haha :wink:

Voor ik ga bijlezen :

Cyn : zie net je nieuwe avatar !!! En jij noemt jezelf dik ??? Of heb je met die foto “zitten prutsen ?”. ? Jij bent toch niet blond ??
Je ziet er in elk geval geweldig uit !!! Kan ik dit ook ???

@raak
Als jullie heel erg worden daar, dan ken ik jullie gewoon niet :wink:

MK : lijkt me heel verstandig:lol:

Cyn : zeurzak !! zie net die site ! Maar je ziet er toch prachtig uit hoor !

Roanna en Raak zitten dus op zelfde vlucht als ik het zo lees ?

Toos en MK zelfde vlucht heen EN terug…

Ben pagina 45 aan het bijlezen (even terzijde, maar bij mij is het nog steeds blauw en wit).

En weet niet meer wie het vroeg, maar : maandag 2 februari terug aan het werk !! Kijk er eigenlijk wel erg naar uit !!!

O ja !!! Er sprak iemand over pennen … Krijg ik er nu dit jaar ook eentje aub ???

@Bloem

hubs is wel wat gewend hoor…
hij kent mij :wink: !! hahaha

Dat wilde ik nu net niet zeggen :smiley:

@Raak
Vandaag weer moeten lunchen met een wijntje … hikhik?

@TRL
Ja we zitten samen op de wip he … up and down. Maar … komt allemaal goed toch? Een keer.

@Kaylo
Bijna aan het werk, wat zal jij blij zijn he? Alhoewel … dat vroege opstaan zal ook weer moeten wennen.

Misschien willen jullie ons niet kennen, we hebben namelijk wel 2 druktemakers mee.

Ik zal Toos vooraf even doorgeven op welke rij wij in het vliegtuig zitten, kan ze daar rekening mee houden :wink:

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=1767&stc=1&d=1232977642

@MK
Wat een lekker vrolijk stel!!!