TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Mk,wat een leuke kids zeg en lekker vrolijk.

Marion,is wel te hopen dat het ooit weer goed gaat,me ma zegt altijd ‘het wordt nooit zo donker of het wordt weer licht’

Kaylo,zal wel wennen zijn om weer aan het werk te gaan.

Goedenmiddag.

Heerlijk weer eens ouderwets 2 of waren het er nu 3 pagina’s bij moeten lezen. En natuurlijk lig ik hier ook in een deuk. Pffff… ga denk ik maar zo’n koffer om 4 wielen kopen, want er wordt nogal al veel van mij verlangd, om voor jullie mee te nemen. :unibrow: Maar doe het graag hoor.

@Kaylo: Moet je tegen die tijd maar even aan Beps vragen, of jij ook zo’n pen mag, want neem er 3 voor haar mee, die ze bij mij besteld had. :slight_smile:

En ja, ik vlieg als het goed is heen met Raak en terug met Beps en de familie.

Nou, mijn kokkie vraagt zich zo nu en dan ook af, wat dit toch allemaal te betekenen heeft en dan zeg ik maar van… och, zij gaan toevallig ook allemaal daar naar toe. :vak02:

@Beps: Gaan we ook aan “groepsmarkt” doen dan? Hmmm… weer eens wat anders. :tongue:

Nou meiden… gaan we nog bevallen vandaag?

alle DDDers die naar ADR gaan zijn druk met de voorpret lachen hoor…

Nou het was van korte duur, de groetjes allemaal!

@MK: Oh ja… wat een scheetjes ook. Weet ik in ieder geval al wie die kindjes zijn als we daar komen.

Kaylo: welnee… haha ik ben helemaal niet blond, en ook niet zo dun :wink: hahahaha

@MK: Wat een heerlijk stel zijn M en G!!! Heerlijke koppies… Kan me best verheugen jullie weer eens een paar daagjes te zien hoor!!!(al is het wel of niet op afstand of dicht bij, weet niet hoe jouw hub het vind als die dolle dames, met aanhang!)

Tuurlijk gaan we bevallen, ikke blijf er ffies bij denk ik!!!

@Roanna: Heb je MAAR 3 pennen hahahahaha…dan moet ik er heftig over nadenken of ik wel 1 voor Kaylo kan missen(tuurlijk wel!)

@Beps: Ja, 3 pennen en 3 kladblokjes had je besteld. :king:

Ik neem me eigen kladblokje wel mee, om te punten op te schrijven. :idea:

@Jac: Hoe is het nu met jou dan? Hebben de medicijnen hun werk gedaan? Ben je alweer wat opgeknapt?

Ja dat vroeg ik me ook af, alleen is Jac weer weg, TE SNEL!!!

@Cynthia: Ik vind die foto van jou ook leuk. Je lijkt zo echt precies op mijn kapster, die ook zo’n soortgelijke foto (echte) in haar MSN-avatat heeft staan.

Zo weer een erbij en zo schieten we wel op. :lol:

Oh, bij mij staat het poppetje nog op groen bij Jac.

Oh, nu dus NIET meer.

Ja Roanna het ziet er naar uit dat we het saampjes moeten doen…

Ik zie Cyn en TRL en MK en jou en mij en … dat was t…en zien ze ons hier, helpen duwen en persen naar nr 111??? nee dus

Ik heb hubs al voorbereid…

… en wij zitten bij het kinderbadje uiteraard

nog 25

ik blijf wel even online

ben er ook wel hoor…Maar heb niet veel te vertellen

@trl
Ga je naar de pre*atal voor de autostoel?

Wij meestal ernaast bij het grote bad. :lol:

Tja Beps… het is weer eens zover en moeten wij het weer doen. :drugged: