TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

:dag: ik aan het werk… Druk!! sorry dus!!!

Kaylo : ja kom ook, wordt een flinke delegatie he
hoewel…wordt er gedaan aan "groepsuitjes"naar de "markt"enzo:eek:
Beppie : zit zich te vervelen, en daarna ook weer nix doen:hihi:
Toos : doe maar lekker lui vandaag hoor, is toch jouw “weekend” he
Bloem : wat is dat nou, nu al de moed opgegeven?nix voor jou toch en nog even goed rekenen, idd weet maat nooit wat er volgend jaar is
Trl : weer heerlijk zonnetje hier, ga je wandelen?
Marion : nu aan het werk
Viva : alle voorbereidingen voor nix gedaan gisteren maar hoop toch wel gezellig geweest
Roanna : ff geen tijd, komt strakkies nog op de koffie

@Raak: Ik kan lui wezen tot 2 uur, daarna is het weer crocktime
@Marion: Ik ben deze week alleen morgen en woensdag vrij. Hoe is het nou met jou?
@Kaylo::dag:, wanneer denk je weer aan het werk te mogen?
Pffff mn duracelletjes zijn al aardig leeg, maar goed nog een avondje doorbijten.

@Raak: Dat wist je nog niet he, dat we met zn allen naar de “markt” gaan. Had je je wel bedacht, hahaha. O en we gaan niet alleen op zaterdag naar de markt, op woensdag is er voor de deur ook een klein marktje, gaan hub en ik samen naar toe:lol::smiley:

@Cyn
Druk … druk … druk!!!
Zooo grappig die nieuwe avatar van je.

@Toos
Nog even aan de oplader tot een uur of twee.
Gaat wel goed met me hoor, alles is vrij rustig nu.

@Raak
:dag: Op de meeleesstand vandaag?

@Toos(en de anderen) Hubs en ik liggen in een vouw hierro… hahahahaha!!! Echt zelfs hij gaat zich al iets op de DDD’s verheugen hahaha

Toos : nee, als ik dat geweten had…
werk ze dan nog vandaag he, had ik niet gelezen

Zo nou ik ga even tijd maken voor jullie!!!

Trl: graag gedaan, ik hoop dat je een mooi autostoeltje kan kopen!! :smiley:
Bloem: DM gewonnen… :biggrin:
DDD’s: haha met z’n allen naar de markt… Handig… Beps is heeeeel goed in afdingen :wink: Vooral op handdoeken haha

Ehm verder tsja, zaterdag lekker 2 films gekeken, en daarna nog even met de wii… (karten) gister naar sportschool, en s’middags naar schoonzusje, had de controllers mee, dus daar met z’n 4en gebowled… :smiley: Meningsverschil met oma gehad… kon natuurlijk niet altijd goed blijven gaan… maar goed… :finger:

Nu weer te werk, staat best veel werk, dus zal niet zo heel veel langs komen… Vanmorgen nog op de Wii-fit geweest… ben nu 1 week bezig en 2.3 kg kwijt… Dus was wel blij vanmorgen :biggrin:

Nou ik moet nu echt ff aan de slag!! En oh ja… Het is de laatste stage-dag!!!

:kus:

Wacht maar tot hij dat stelletje ongeregeld live ziet, nou lijkt het nog leuk:lol::lol:.

Hij kan altijd nog steun zoeken bij de andere mannen :lol:

@Raak: Je kan nog omboeken naar de buren hoor:)
@Cyn: Druk met wiien en nog afgevallen ook, goed hoor. Tja en weer een meningsverschil met oma, zal er niet beter op worden denk ik
@Beps: Vind het knap om zoveel af te vallen, neem je je strakke sportbroek mee naar de fitness in ADR?

@Marion: Kokkie, raak haar hub en die van mij weten al wat voor vlees ze in de kuip hebben, nou Beps dr hub nog:D

Straks gaan ze gillend naar huis :D;)

Vergat ik nog te zeggen, op dinsdag en donderdag is er in Bodrum markt, wordt druk dus. Vi*ga is niet aan te slepen daarzo

Komen we straks nog bij Gordon in zn programma:lol::lol:

Met die gast erbij gaat het helemaal een dolle boel worden. Of … met zijn allen zijn jullie mans genoeg en kunnen jullie hem de mond wel snoeren.

Roanna mag wel 2 tassen met tena lady meenemen:lol:

Beter dat ze haar nieuwe koffer er mee vol propt.

Is gemakkelijker denk ik, wss zitten er wieletjes onder, hoeft ze niet zo zwaar te tillen.

gatver met gordon naar de markt, nou nee doe maar niet:drugged: