@Bloemmie: Reisje in mrt… VERTELLLL???
mmhh… veels te duur (voor mij)
in verhouding natuurlijk niet maar weet niet of ik zoveel geld van mezelf mag uitgeven voor 2 weekjes, ben ik ook nog eens meteen door al mn vakantiedagen heen…
zal ik maar niet doen
He, wat jammer dan weer Bloem. :hihi:
Ok dat kan je alleen met jezelf uitvechten… maar goed… Je weet iig weer wat het kost …
Ikke ga zo maar eens naar bed. Hubbie gaat naar de nachtdienst en dan zien we verder…
Ik ga ook naar boven… Ben ook al moe van het niets doen van vandaag. Heb verder ook even niets te melden, dus misschien morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ook voor jou he, Bloem. Zet 'm weer op!
Weltrusten dames en heer. Tot morgen weer. :dag:
:slapen:
ben ook weer thuis en bijgelezen, was niet zo veel he:hihi:
bloem : reisje??
ga zo naar boven
voor iedereen strakkies welterusten en tot morgen
mogguh!
@ beps sorry, had mn msn uit staan, hij deed weer eens gek, las je berichtje pas vanochtend.
ikke idd weer werken, ben nu veel te veel met het schaatsen bezig, de knop moet ff-kes om.
Ik heb alvast wat spullen gepakt voor de vliegreis, allerlei shampoo-zooi in kleine flesjes zitten gieten, handdoek, pyjama etc… heb natuurlijk amper tijd daarvoor volgende week maandag… dus…
anyways, zit al heel de tijd te denken om naar Salt Lake City en Vancouver te gaan in maart, uiteraard voor het schaatsen. Zoals ik het nu verzonnen heb, zou ik 1500 euro kwijt zijn, en dan nog taxi, bus, entree, souveniertjes erbij. Niet echt mega duur, maar wel veel geld voor maart, vakantiedagen…etc…
als ik nu zou weten dat ze volgend schaatsseizoen in november zouden beginnen, zou ik het kunnen opschuiven, maar dat weet ik dus niet… mmhh
Môge…pfffff zo lekker geslapen geen zin om eruit te komen…
@Bloemmie: Geen punt!!!
Ik vermoede al zoiets…was tenslotte je hoop voor mrt, op zn eigen ijs… doe wat jij wijs vind :kus:
Geen plannen voor vandaag. Een echte rust dag(op de normale dingen na!) en dan morgen naar de fokker van AijiPaiji… en lekker wandelen en kletsen daar eten en dan zien we weer(hubbie moet nog vrij nemen/krijgen…)
klinkt lekker beps! je zult wel ff wat rust nodig hebben, dus pak die dan ooook!! hahahah
owh en foto’s morgen!! whihheee
anyways, off to work
goedemorgen ik ook weer wakker, ja allang natuurlijk als je vrij hebt nietwaar.
Heb braaf even alles terug gelezen.
Bloemmie in twijfels voor reisje
Tlr…geen dank, goede keuze een autostoeltje en wat een heerlijk mannetje
Beps aan het werk en geen stem
Roanna extra etentje
voor de rest hier heel rustig geweest.
Ikke gisteren paps zijn verjaardag gevierd, maar eerst zijn hele hut strak getrokken, de hele dag onder de pannen geweest daarzo. Is iedereen ziek, dus geen ander bezoek dan wij en de kinderen … pffff alles klaar gemaakt, en dan wordt er door paps verteld dat niemand komt omdat ze allemaal ziek zijn…nou ja niets aan te doen.
Ikke vandaag dus lekker vrij maar ga eerst aan de mega was van paps (incl. beddengoed).
dus mijn dagje is wel weer gevuld…
meld me dus weer …toedels
Goede morgen …
@Bloem
Twijfels over de reis naar Canada. En tja, de keuze kan alleen jij maken. Alleen … nu kan je, nu heb je het geld, wie weet wat het volgend jaar weer is. Die mooie man aan je hand misschien? En die heeft dan net weer andere plannen voor de vakantie.
@Beps
In de ruststand vandaag.
@Viva
Druk geweest bij paps gisteren en dan is er geen bezoek behalve jullie. Wat zal jij gebaald hebben. Ook vandaag weer een volle dag.
En ik ook even aan het werk nu, tot straks.
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Bloem,zou wel mooi zijn,goed over nadenken.En wie weet wat t volgend jaar weer is.
Viva,druk geweest bij paps,maar iedereen ziek,had je in ieder geval na die tijd niet veel zooi om op te ruimen.
Beps,rustig dagje voor je vandaag.
Marion,hoe gaat tie daar?
@ marion nee dat wordt nooit nix
kwam hem vanochtend vroeg tegen op de parkeerplaats. nog niet eens wakker…
was wel in staat om te glimlachen, hey, hai, good morning te zeggen
en hij zei wel wat terug, maar ja. ik had moeten stoppen en een gesprek met hem moeten aanknopen, maar nee, ik liep gewoon naar binnen, hij achter me aan en ikke met de trap omhoog en hij met de lift…
hopeloze zaak hahah
@Bloemmie: Hopeloos of hoopvol…hij zei iig wat…(hihi)
Zo ben ik mufffffff
Goeiemorgen,
Hele weekend aan de crock geweest, dus druk. Werd vanmorgen wakker en dacht wat ik vandaag zou gaan doen. Nou niet veel, moet nog een avond rondcrocken.
@Viva: Wel sneu voor je vader dat iedereen ziek was en voor jou ook, al het werk voor niks.
@Trl: Hoog bezoek gehad. Wat een lekker ventje is C.
@Bloem: Twijfels over Vancouver, goed over nadenken dan. Ben er ook geweest, ook in Whistler, zou er zo weer naar terug gaan. Prachtige stad, heel veel te zien daar en een mooie ijshal.
Goedemorgen dames en heer.
Had vanmorgen even geen tijd om hier langs te komen, maar kom vast vandaag nog wel ergens even weer.
Latersssssssssss. Iedereen een fijne (werk) dag. :dag:
@Roanna: 1keer naar de ‘markt’… als ‘groepsuitje’??? Ok…had je ‘anders’ ingeschat :lol: :lol:
@Toos: Vooral doen wat je bedacht heb: NIET VEEL!!! Denk aan jezelf he!!! :kus:!!
Ikke zit me giga te vervelen. Hubbie slaapt. Moet daarna naar de fysio, en dan gaan we nog meer niets doen…ben benieuwd
Even een vluggertje, is al een paar daagjes geleden, sorry !!
Beppie : proficiat met je kilootjes hoor ! :kus: Doe zo verder zou ik zeggen !!
Raak : jij ook van de partij zie ik in ADR ?
Moet nu vlug even boodschappen doen, maar ga straks zeker bijlezen. Heb de boel hier wat verwaarloosd :o
@Bloem
Waar leven is is hoop he!! En is het deze mooie man niet dan komt er wel een andere.
@TRL
Gaat wel hier hoor, de ene dag beter dan de andere. Maar ondanks alles gaat het nog niet zo verkeerd met mij.
@Toos
Werkweekend gehad en vandaag weer aan de crock. Wanneer heb je vrij deze week?
@Roanna
Een beetje druk vandaag. Werk ze en tot straks. Zag dat we bijna aan bevallen toe zijn. Misschien vanavond al, dan ben je toch ook weer van de partij he :lol: ?
@Beps
De verveling slaat toe vandaag na al dat werken. Is de WII fit nog niet terug van vakantie.
@Kaylo
Shame on you … hoe kan je ons zo verwaarlozen … geintje!!! Schiet maar op met die boodschappen. Er is weer werk aan de winkel voor je, een nieuwe foto om te raden. De boel staat een beetje stil daar zonder jou.