@TRL: Geen dank hoor. Graag gedaan en doe er wat leuks mee. :kus: Het is jullie van harte gegunt.
Ook wil ik hierbij Bloem en ik denk ook Beps wel even bedanken voor de genomen moeite om dit allemaal mogelijk te maken en het dan ook nog persoonlijk af te leveren. Petje af!
Ik krijg trouwens strak ook nog ff visite. Helemaal geen zin meer an, maarja… kan ze slechts wegsturen. Staat ook weer niet zo gastvrij. Hoop maar dat ze niet zo lang blijven. :rolleyes:
hoi hoi
ikke ben ook weer thuis…
meteen de uitslag gecheckt van de wedstrijd in kolomna en kon de naam van de canadees nergens vinden… ja helemaal bovenaan!! heeft hij gewoon gewonnen!! shiiitttttt
ikke heel de dag zonder tv of internet (terwijl ze toch 2uur uitzonden ) en dan wint ie!
heb idd foto’s die moet ik nog uploaden, maar ik moet ook nog eten…
hellupppp!! hahahaa
en durf het bijna niet te zeggen maar ik vond C heel erg lief, vooral toen hij naar me lachte… wist niet wat er gebeurde! smolt een bietje
Goede avond!! We zijn ook weer thuis, lekker vol gegeten met jawel … Iskender.
@TRL
Rica ederim … dat wordt weer een keertje leuk winkelen he!!
in ieder geval een leuke middag gehad en dan nu gezellig naar een vriend.
@Roanna
Visite maar is er niet echt blij mee. Hopelijk houden ze het snel voor gezien. Maar meestal wordt het erg gezellig als je er niet zoveel zin in hebt.
@Bloem
Alweer een beetje gesmolten vandaag. Is het niet de grote man van het werk dan de kleine wel of niet?
Ben benieuwd naar de foto’s.