@TRL
Nee, voetbal was afgelast vandaag. Lekker uitgeslapen dus, dit schandaal ligt nog in bed met de laptop. Had hoofdpijn en dacht blijf lekker liggen maar dat helpt ook niet, maar proberen of een douche wil helpen en anders maar een molletje erin.
@Roanna
:lol: zie je al helemaal staan in je doll aan de voordeur.
@Marion: Ja, zie je het voor je? :lol: Pffff… en ik schiet maar niet op hier. Ben aan het (nat) stoffen hier en iedere keer kom ik weer hier uit! :lol:
Trl : booschappen doen met kleine C, ziet er wel lekker uit buiten nu
Marion : beterschap met je hoofdpijn he
Roanna : nat afstoffen??? dat heet soppen en dweilen:lol:
Oh, nou dan ben ik dat nu aan het doen. Bijna klaar hier en dan nog even de KD en dan helemaal klaar. Moet kokkie zo maar ff dweilen. :lol: Is net weer thuis.
:wub: net een heeeeele aardige turkse meneer die mijn b*l.com pakketje even kwam afleveren… Ben nu mega aan het meebleren met Jordin Sparks… En voor vanavond lekker op de bank (of in bed) The Notebook kijken :wub:
Cyn : ohhhhhhhh leuk bezoek aan de deur dus.nu maar veeeeel bestellen he bij b.l:hihi:
Roanna : ga jij je maar lekker oppoetsen hoor, ikke ook zo lekker ff badderen, ben de hele ochtend al lui geweest
Trl : heel fijne middag met je bezoek he laat je maar lekker verwennen hoor en C ook, lees strakkies de verhalen wel, veel plezier:kus:
Ik de schapjes binnen,mams ff meegeweest.En nog 3 paar kinderschoenen gescoord voor de kids van vrienden,normaal bijelkaar €83,- nu bijelkaar €17.50 dus vanavond een paar blij maken.
Zo, was er ook weer. Niet geslaagd voor de koffer, maar geen probleem. Ik weet hu haast zeker dat ik 'm op het internet ga bestellen bij de ijkhop. Ze hadden ze hier ook wel, maar hier zijn ze aan het opruimen en die ze hadden staan, leken net of ze al gebruikt waren, dus die moet ik niet. Maar heb dus wel zo ongeveer gezien, welke het worden moet.
@Cyn: Leuk die foto’s. Ik had het net ook even geprobeerd, maar dat leek echt nergens op, dus gauw weer weg wezen daar. :lol: Denk, als ik die hier op zou zetten, geheid jullie pc vast zou lopen. :hihi:
@Raak: Ja, Marion heeft wel gelijk. Als wij maar blijven poetsen, moet jij wel blijven leveren en dat is alleen maar goed. Toch?
Roanna : dat is nou jammer wilde eigenlijk de foto’s wel zien:)
en ja hoor, goed poetsen, je weet waar je mijn spullen moet kopen he
offe ff pb en dan stuur ik wel wat hoor