TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

ikke ga ook slapen, morgen een drukke dag!
ciaooo

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goede morgen!
Trl, bloem en beps veel plezier vandaag!!!

@MK: Thanks…

We weten ook weer waar we heen moeten , dus het kan niet fout gaan…
Nog even de oorlogskleurtjes en dan shoppen voor sportkleding…(ohhh sportschool, wil er nog niet aan denken)

@Roanna: Ook die tijden op de site van HV… dus… kan haast niet fout gaan haha!!!
We gaan naar ATTTR We gaan naar ATTTR!!!

Tot vanaaf!

Goeiemorgen!!! :dag:

Raak: ook naar ADR… :biggrin: haha het moet niet gekker worden!!
Bloem: ik vind het persoonlijk wel meevallen qua prijs voor een All-In… Misschien een last-minute?? :wink:

Verder ik vandaag weer vrij, zo even een kadootje voor mijn schoonzusje regelen, die was gister jarig en viert het morgen… Dus straks even de stad in… Wil ook nog nieuwe schoenen… :smiley: Komt wel goed :biggrin:

Ik ga jullie dus zo even verlaten!!! :dag: fijne dag!

goedemorgen…

bijtjes weer heel teruggekomen hoor.

Tlr…vandaag hoog bezoek van TTT
Raak ook naar ADR…pfff …geloof dat er meetings waren waar ze niet met zijn 6en waren en dan praten we over utrecht.
Hier verder niets te melden, gisteravond uit eten geweest en voor de rest vandaag weinig in de planning, morgen verjaardag van paps vieren.

Zo meiden ikke is thuis, goed geslaagd!

2 trainingsbroeken voor mij en 2 voor hubs
1 paar sportschoenen voor hubs
1 pr laarsjes voor mij, 1 paar schoenen voor mij en sportschoenen voor mij!!!

Nu weg, moet naar Veenendaal, Bloemmie ontmoeten, knuffelen en bijkletsen en dan…C!!!

Beps: :dag:

Ik net een kadootje gescoord voor schoonzusje… schoenen waren alleen nog maat 38 :frowning: en daar pas je met 41 niet in :frowning:

Goede morgen …

@Beps-Bloem-TRL
Heel veel plezier vandaag!!! Wat zal die kleine prins genieten van al die aandacht.

@Beps
Voordat je gaat knuffelen eerst nog op pad voor sportkleding. En dan kan het grote werk beginnen :wink: Is gewoon ff wennen, kan ook best leuk zijn hoor. Vooral al straks die teller nog sneller naar beneden loopt.

@Cyn
Op naar de shop straks. Kadootje voor schoonzus halen en op zoek naar nieuwe schoenen.

@Viva
Gisteren uit gegeten … lekker eens een keer niet achter de pannen. Wij gaan vanavond, lachmacun doner of iskender, ligt eraan hoeveel honger ik heb.

Marion: lahmacun… jammie!!! Ik eet Shoarma… :smiley: ook lekkel!!

@Cyn
Das ook lekker, zeker weten. Jammer van de schoenen.

Morre.

@Beps en Bloem: Heel veel plezier daar bij TRL en haar kleine prins C.

Beps… zoooooo… je bent wel lekker bezig geweest he? Klaar voor de start dus.

Nou, verder ook niet veel te melden vanaf hier. Straks denk ik nog even naar de stad om miss die koffer te kopen, anders via internet bestellen. Vanaaf nog even verjaarsvisite.

Kokkie momenteel even weer met de "oudjes "op stap, om naar de Lid* en de Indische toko te gaan, dus ga ik me eigen hier ff nuttig maken, door een beetje de hut hier strak te trekken.

Iedereen nog een hele fijne dag en tot laters weer. :dag:

@Roanna
Jij ook een fijne dag … straks ff je koffer scoren!!!

@Beps: Kep net ook even op het schema gekeken en heb nu een beetje spijt, dat ik toch niet op de dinsdag vlieg. 5.20 uur vertrek en 21.00 uur terug. Nouja, je kan ook niet altijd alles hebben he? :lol:

Van Toos en MK ziet er ook wel goed uit. (onder voorbehoud dan) 5.15 uur heen en 10.40 terug.

:dag:

Roanna al helemaal in de vliegtijden :wink:

@Cynthia: Ja, stom he? :vak01: :biggrin:

stom?? Welnee!! Natuurlijk niet! Zo ben ik ook ;)`

Roanna,al helemaal in de vliegtijden hahaha wie weet verandert het nog.

Cyn,helaas laarzen niet meer in je maat,of je moet de voorkant eraf knippen :biggrin:

Viva,rustig dagje vandaag.

Marion,geen voetbal vandaag?

Beps en Bloem,gezellig naar Veenendaal…En daarna …

Gisteravond C om 11 uur niet zijn fles gegeven,en meneertje kwam vanmorgen pas om half 5,nog ff gerekt tot 5 uur en toen de fles gegeven.Om 8 uur weer een beetje,want wil het ritme van 11 uur,15 uur er ook inhouden.
Vanmiddag hoog bezoek,zo eerst nog boodschappen doen.

@TRL: Nou, meestal staan die tijden wel redelijk vast, maar ach, dit is ook wel goed zo hoor.

Jij natuurlijk ook heel veel plezier met het hoge bezoek van vandaag. Hopenlijk gedraagt ons prinsje zich een beetje, maar dan zijn er weer genoeg handen om het even over te nemen. :kus:Geniet ervan.

Zo, nu ga ik echt ff verder. Kwamen net weer van de Jehova aan de deur. Moest ik die eerst weer afwimpelen en ik ben nog in de doll, dus :lol: pffff.

TRL: hahaha dat kan inderdaad ook :wink: