TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

ja batterijen zijn opgeladen… ben benieuwd wat de camera kan met babies…
@ beps jij hebt het adress? in je tommytommy?

ik baal wel hoor… een heel weekend ertussen en er zat eindelijk beweging in de zaak… sjjjiiittt
afwachten of ik hem volgende week zie en anders mag hij zich lekker afvragen waarom hij me 2,5 week niet ziet :stuck_out_tongue:

@Raak: Welja. Zelfs die standaardkamers zijn al heel mooi hoor. En dvd kijken en internetten doen we dan wel bij Beps. Ach, daar hebben we eens geen tijd voor. :lol:

@Bloem: Ja, zo kun je het ook bekijken. Misschien gaat hij zich dat nu afvragen. :idea:

Ben der ook weer,vriendin kwam ff onverwachts langs,altijd leuk.Dinsdag krijg ik oppas kindje weer eens kijken hoe dat gaat.

Balen Bloem,dacht je vandaag de grote dag te hebben,werkt hij maar een halve dag en heb je hem niet gezien.

Beps,jij ook nog wat gekocht?

De meesten hier in ADR stemming,wat zullen ze daar wel denken,al die mensen die elkaar al kennen.

@TRL: Wanneer moet jij zelf weer beginnen met werken dan?

Trouwens… eerst morgen ook een beetje feest toch. Je krijgt niet iedere dag Bloem en Beps op bezoek. Leuk hoor!

pffff
1 weekie ADR 1 persoon: 850 pleuries!!
1 weekie ADR 2 personen: 625 pp

onbetaalbaar man!

Bloem : begint het ook te kriebelen??

Hey dat is leuk … ook Raak gaat naar ADR!!!
Gaat een vet feest worden daar

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=1664&stc=1&d=1231261240

Roanna,2 maart moet ik pas weer beginnen.Tel de dagen al af hoor.Wereldje wordt wel klein als je thuis bent.

Bloem,krijg je ook de kriebels?

Ja morgen krijg ik hoog bezoek.

@Marion: Dat kun je wel zeggen.

By the way… er staan ook al tijden op de site. Uiteraard onder voorbehoud, maar dit staat er, met vertrek op 17 Juni,

Vertrek: 6.25 uur

Terug: 11.50 uur :hihi:

Marion : ook meeeeee???:lol:

@TRL: Oh, dan heb je nog even, maar kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Lekker weer in je oude ritme en 's avonds weer alle aandacht bij en voor C.

Trl : dan heb je nog lekker wat vrij he om te genieten
Roanna : die tijden zien er goed uit he

Hoop wel dat C dan tegen die tijd doorslaapt…Vriendin van mij gaat 13 februari met zwangerschapsverlof dus gaan we zeker nog wat samen doen.

ja tuurlijk kriebelt het, het kriebelt altijd…
maar zoiets is echt een te achterlijk grapje voor mij… geen adr ! kan ik voor datzelfde geld 2x op vakantie… gno way ghose

dames p+w gaat beginnen, ga ik lekker boven kijken
welterusten en tot morgen:dag:

Zo ga C even de laatste voeding voor de nacht geven…

Dan ga ik met je mee Raak. Komen interessante onderwerpen zo te zien dus…

Iedereen weltrusten en tot morgen weer.

:dag: :slapen:

C slaapt zo lekker,ga eens ff kijken hoe het gaat als ik hem laat liggen,ff testen hoelang die het dan volhoud… Dus duik ik nu ook lekker me bedje in.

Slaap lekker allemaal

Lijkt me reuze gezellig maar ben dan wss nog niet zo heel lang terug :lol:
En mijn plekkie is toch echt in een ander stukkie van Turkije en dat kan ik echt niet missen … hoe gezellig ook daar met zijn allen.