TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

@raak
Geweldig, gewoon met z’n zessen, dit verzin je toch niet… :smiley:

Raak ook naar ADR, helemaal leuk. Hahahahahaha ik kom niet meer bij, wie is de volgende???

Hier de hele dag takkenweer geweest, stromende regen en storm. Dochter is vandaag in Blijdorp geweest en geen regen gezien:unibrow:
@Viva: Je http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/53.gifhad windje mee denk ik, ben gestoken vandaag.

MK : wordt flinke meeting zo he??
Toos : toch gelukt, alleen je verjaardag niet gehaald maar vieren we gewoon 10 dagen lang :lol:

Toos : wat zal je huisje blinken nu he

@Raak: Komt helemaal goed toch? Bij wie heb je geboekt, ook bij de heckerman?

Toos : ja dacht kunnen we net zo goed met Roanna meevliegen he:hihi:

alleen beetje gek, de site van het vrouwtje vloog er steeds uit dus heb gebeld. boeking is ok en ik heb ook het boekingsnummer gekregen maar toen ik vroeg om een mailbevestiging zei ze dat doen we nooit ???

Zo ik ben weer thuis!! Leuke set voor mn vriendin gevonden(zij heeft t zelf gekocht hoor…)

Ohohohoh… wat een mega meeting gnagnagna

Beps : zal me wat worden daaro he:lol:heb er echt zin in

Mis Bloem vandaag, heb ze alleen ff voorbij zien flitsen:hihi:

@Raak: Dat heb ik al weken, en het wordt alleen maar erger… ongelovelijk!! Cyn en ik hebben elkaar voor het eerst echt gezien in Gumbet, Kaylo ga ik voor het eerst ontmoeten in Turgutreis… En dan Borrelen en happen met elkaar… JAAAAA ik ben zoo happy!!!

Bloemmie is bij dr ouders… en druk te werk, en we moetn ons natuurlijk voorbereiden op de ‘jonge Prins’!!

maar ik ben er weer
beetje vervelend begin van het weekend want heb hem niet gezien.
we gingen voor lunch en toen stond zn auto er nog, kwamen terug en toen was ie weg, dus denk dat hij een half dagje had… baal echt want wist vanochtend echt zeker dat het ging gebeuren… maar ja… nog 3 dagen om met hem in gesprek te komen voor ik 2,5 week op vakantie ga…

heb veel bijgelezen maar ff geen zin om te reageren…

Hoihoi meis…
Ben je gelukkig ook weer… raar hoor zonder jou hier!!!

Nou meiden, ik ga eens rustig aan doen, morgen drukke dag, en ik wil een btje opknappen…
Tot morgen ofzo

Zo, visite weer weg. :dag:

Ik ben nog helemaal in een euforische stemming, als je dat al zo schrijft. :lol:

@Raak: Inderdaad vreemd dat de site er steeds uit vloog. Er wilden zeker nog meer mensen mee. :lol: Nouja anyhow… jullie staan te boek.

@Bloem: Is dat even weer pech hebben en zit er weer een heel weekend tussen. Zucht, zucht. Daar zou je toch gek van worden? :kus:

Bepsw : ga maar lekker bankhangen. Kaylo ga ik ook voor het eerst zien en MK ook, vind dit echt hartstikke leuk.
Bloem : nou moeten we je toch echt een schop onder je k.nt geven he. 2.5 week voor jou in spanning zitten, dat gaat echt niet he:hihi:
Jullie beiden een heel fijne dag morgen en een heel dikke kus van mij voor Trl en natuurlijk ook de kleine C
W horen de verhalen wel en willen uiteraard ook foto’s zien!!:dag::dag::dag:

@Raak: Heb je ook select geboekt of een standaardkamer?

@Beps: Weltrusten voor zo en tot morgen en als we je niet meer spreken… see you later. Neem de pennen en kladblokjes wel mee in de koffer. Koop ik wel een iets grotere koffer. :lol:

Roanna : geen idee:lol: kon via de site niet boeken en heb tel. gedaan ze zei we hebben nog selectkamers maar gaf de prijs van normaal. Maakt mij geen fluit uit joh, lol hebben we toch wel he