TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

ben ook wel benieuwd naar de foto’s

Zo meiden ik ook weer thuis, had ook nog een verjaardag(die ik vergeten was) van het zoontje van mn vriendin…die is ook al weer 2!!
Dus meteen door, daar gegeten…

De Jonge Prins… wat een lekker ventje!!! Bloemmie heeft lekker zn buikje gemasseerd, en toen was hij ook heel rustig meteen… ffies huilen, maar zo huilen ze tot nu toe allemaal die ik ken(hij zal heus echt brullen hoor, maar vond het vandaag nogal meevallen) en daarna de hele middag geslapen!!!

Nu voor werken voor morgen(of tewel, SLAPEN moet morgen werken!!)
Tot morgen :dag:

ik heb ze naar TRL gestuurd. ze moet zelf weten wat ze er mee doet

@Linda
hey leuk je bent ook weer even op de thee. Hoe is het met je buik? en hoe bevalt je nieuwe laptop?

@Beps
Ook weer veilig thuis en heeft intussen de volgende kleine prins ook al weer bezocht. Is wel een koninklijk dagje voor jou of niet?

@Marion: Ja!!! En ook nog mn prinsesje(hihi Prinses Bloemmie!! haha)
Nee zonder dollen, was een lekker dagje, en gelukkig was ik HEEEL ver weg toen mn werk belde of ik in kon vallen…NEEEE helaas hahahahaha!!!

Nu hebben we ffies gezeten, lekker ff bijgekletst, foto’s gekeken… en nu SLAPEN!!!
Trusten allen

ja slaap lekker
ciaoooo tot morgen

Goodmorning all!!

Op mn werk, geen stem meer…
Meld me nog wel
Toedelsss

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Môge TRL!

Goedemorgen Beps,gisteren te hard gezongen op de verjaardag dat je geen stem meer heb?

Bloem,mooie foto’s hoor.

Dames,zal er straks een aantal hier neer zetten.

Goedemorgen all
Beps : werkse
Trl : heel graag, ben zo benieuwd
Ik ben niet lang hier want ga op visite. heel de familie bij elkaar, mijn broer en kleine nichtje vieren hun verjaardag. dus strakkies naar rotterdam:dag:

Ook goedemorgen all.

@Beps: Geen stem en dan toch werken. Nou, hopen maar dat er niemand belt vandaag, maar dat zal wel niet. Sterkte ermee. Lijkt me heel vermoeiend. :frowning:

@TRL: Jaaaaa, lijkt mij ook leuk.

@Raak: Zo, lekker weer de hort op vandaag. Ook gezellig toch zo af en toe. Veel plezier en wel even vertellen dat jullie op vakantie naar ADR gaan hoor! :lol:

Nou, voor de rest heb ik ook niets spannends te melden. Blijf vandaag lekker thuis. Heb het dekbed over het balkon hangen en die kan er straks weer schoon in.

Verder was het gisteravond toch nog wel gezellig en heb er zelfs een etentje aan over gehouden. Mijn schoonzus en zwager hier uit de straat vieren volgende week zaterdag hun trouwdag en of wij ook zin hadden om mee te gaan naar het Bali-restaurant. Nou, wij dus wel he!!!:king:

Iedereen een fijne zondag verder en Beps… werkse. Ik denk aan je. :dag:

Roanna : weten ze al hoor :hihi:

@Raak: Oh, dan. :biggrin: :vak01:

Roanna,meestal he als je geen zin heb in visite valt het vaak wel mee.

Raak,gefeliciteerd en veel plezier in rotjeknor.

Hier dan een paar foto’s

Trl : oh wat een lieverdje zeg.jaja ik ben een echte oma:hihi:wat zullen je ouders er ook gek mee zijn

Raak,idd me ouders zijn er helemaal weg van,komen iedere dag wel even langs,zelfs me paps hahaha

Hier nog 1 samen met een vriend van mij,gisteravond gemaakt.

@TRL: Lieffffffffffffff :wub: Kan me best voorstellen hoor, dat ze iedere dag ff komen kijken. Echt hele leuke foto’s.

Weet ook al waar ik jullie kado aan ga besteden…Ik ga daar een autostoel voor kopen.

Trl : echt schattig stuur je een pb