Ik achter mijn bureau, en dat voor de vrijdag, hier alweer een hele stapel werk…dus ik kom de ochtend wel door
Beps beterschap…eindelijk zet de griep dan door, daar zit je net op de wachten
Raak toch proberen om in ADR te komen, wachten op de baas van hubs
Bloemmie achter de plantenbakken struinen om een glimp op te vangen
Tlr…C nog erg huilerig…knuffel voor jou…want het is niet makkelijk om een huilbaby te hebben
Toos vandaag vrij…heb truusje naar je toe gestuurd, hoop dat ze tegen de wind in kan vliegen.
Roanna nog op zoek naar een mooi hard koffer zonder ritsjes en touwtjes.
Mk hier ook al meer dan 24 uur aan een regen…en harde wind.
en wat een prut weer zeg…geloof dat hier de halve stad zonder straatverlichting zit, nou dat kan ik net gebruiken zeg bakken met regen uit de hemel en dan ook nog donker buiten…dan zie ik dus geen fluit in de auto…dus op goed geluk hier naartoe gereden…gelukkig is het goed gegaan.
@Viva
Gelukkig ben je heelhuids aangekomen, het is gewoon kl*te rijden in het donker en met regen. Ik was maandagavond even met J naar wat huizen kijken. Onbekende wijk, volop regen en weinig straatlantaarns dus knap donker. Ben dan ook net zo’n mol. Geen lol aan maar ja, hij wilde het en ik was al lang blij dat hij wat interesse toonde.
Hebben jullie nog een leuke avond gehad gisteren?
Had net al een heel bericht zitten typen, maar de boel liep vast hier.:mad:
@Viva: Hier ook k*tweer hoor. Harde regen daarnet en ook veel wind. Gelukkig heb ik mijn eigen privetaxi die mij haalt en brengt. :biggrin:
@Beps: Mooi die meter en gelukkig kan ik goed Duits. Enneh… natuurlijk haal ik de drankjes en zelfs tegen 5 uur de koekjes en keekjes. Allemaal light!!! Zal zorgen dat het jullie aan niets ontbreekt.:lol:
Niet ziek worden hoor Beps. :dag:
Hopenlijk heeft Bloem meer geluk vandaag. :biggrin:
Nou, ga zo ff aan de slag, want tja… het gaat niet vanzelf, dus ff de schouders erweer onder nu.
Jullie al dan niet op het werk, weer een fijne dag. :dag:
Ik net weer op Box geprobeerd,zat gelijk in het systeem echt om 9.00 uur, nou niet te boeken, als je dit wilt moet je dus geen annuleringsverzekering erin aanvinken anders loop je vast, nu wel een andere acco.
Paloma Bitz…vertrek 23 juni.
@Viva: Hier ook zo. Leek nog te boeken, inderdaad Bitez, maar als je verder gaat staat dat het uitverkocht is, maar blijf erbij, dat die aanbieding voor € 100 meer in hotel HP in Gumbet ook goed te doen vind.
Hi all, kan niet posten en word iedere keer van ww afgegooid, irri !!
Maarre goedemorgen allemaal
Beps : beterschap hoop dat je snel weer opknapt
Bloem : suc6!!ja stom he die datum hihi
Trl : hoe gaat ie??
Marion : ook al weer druk in de running
Roanna en Viva : jullie posten had ik dus nog niet gezien
Roanna : zet jij maar ff je schouders eronder en vraag een vivabijtje en het is zo weer gebeurd
Viva : nog steeds bij Box aan het rondneuzen en niet eens voor jezelf:(
Goeiemorgen,
Hier ook takkenweer, regen en harde wind. Bah, niks aan. Volgens mij heeft de vivabij tegenwind, heb hem nog niet gezien. Ben niet vooruit te branden vandaag @Beps: Toch de griep? Beterschap @Viva: Toch gelukt bij Bix en niet eens voor jezelf @Raak: Nou maar hopen dat hub toestemming krijgt van zijn baas, wanneer weet hij dat? @Cyn: Lekker dagje vrij, geniet ervan @Bloem: Succes vandaag:wub::wub:
Toos niet gelukt bij Box, ja maandag voor collega maar vandaag en gisteren en eergisteren voor andere collega niet…en echt we zijn er als eerste bij kom ook op het boekingsformulier hoor, dus kan namen enzo invullen en dan doorenteren en dan geeft hij niet beschikbaar, als je dan opnieuw begint krijg je gelijk al dat hij vol zit…en kom je dus niet meer in het boekingsformulier.
Wat een gedoe op Bax om een goedkoop reisje te boeken, je moet er wel wat voor over hebben. Weet wel dat radar er vol mee stond afgelopen jaar, zelfde problemen
Ik kwam er ook niet door,maar was ook wat later met kijken.Dat hotel in Gumbet ziet er ook wel aantrekkelijk uit ja.Zijn er ook nog niet uit wanneer we willen gaan,mams gaat liever in september dan is C wat ouder zegt ze.En anders misschien toch maar mee met de vrienden alhoewel ik een caravan nog steeds niet zie zitten.
Raak,hoort je hubs het vandaag of hij vakantie kan krijgen?
Cyn,vroeg wakker op je vrije dag,lekker veel tijd om te wii-en
Raak: ja absoluut!!! Is een zeer goede accommodatie!!! (zeggen mijn klanten, ik ken het persoonlijk niet) En een 9,1 op vakantiereiswijzer… dat is echt mega hoog voor die website!!
tja was toch nog een latertje…gingen om 01.15 uur naar bed, was vanmorgen dan ook niet echt helemaal wakker hoor toen in onder de douche stond. Maar was wel gezellig klein clupje nietwaar…hubs zijn broer en zus en schoonzus waren er…dus lekker rustig. Schoondochter heeft de griep en haar moeder was gisteren ook jarig dus die kwam niet (ook niet bij haar moeder, en zoonlief zit op de kazerne en kon ook niet weg).
hoorde trouwens gisteravond een gerucht over een kennisje die 4 maanden zwanger van een jongetje is dat het niet goed zou gaan…lees ik net op de hyves van haar zus dit.
gisteren, 07:54, 141 x bekeken
21-01-2009, me zus krijgt en geslachtsbepalingsecho, het is 18.10 uur en vol verwachting wacht ik tijdens het koken op me zus die me gaat bellen dat haar kindje daadwerkelijk een ventje is.
en ja hoor, me zus belt 18.20 uur.
vrolijk neem ik op: “haha is het toch een meisje”
aan de andere kant hoor ik geen gelach?? het geluid dat ik hoor is het gehuil van me zus die mij als antwoordt geeft: “nee schat het is dood”…
ik ga zitten op de grond en brabbel nog wat dat ik straks na het eten naar haar toe kom.
huilend blijf ik zitten, ---- probeert me nog wat te troosten door kusjes te geven en te knuffelen ( hij denkt immers dat ik me pijn heb gedaan bij het koken).
na zo’n 10 minuten raap ik mezelf bij elkaar, ik moet even groot zijn voor die kleine, ik moet even wat eten en dan kan ik daarna naar — en ----.
uiteraard krijg ik geen hap door me strot en ga dus naar me zus.
nog onbeseffend rij ik naar hun toe.
ik bel aan en loop naar me kleine prinsesje.
ze ligt in bed maar ik ga haar toch nog even een kus geven.
huilend ligt ze daar en vertelt me dat haar broertje dood is.
weer moet ik huilen want hoe leg je een meisje van 7 uit dat haar broertje die 2 weken ervoor nog helemaal gezond en in orde in mama’s buik zat, nu dood is?
ik aai haar over haar bol en terwijl ze langzaam wegdoezelt geef ik haar een kus en ga naar me zus.
onbegrijpend en totaal in de war zit ze op haar bed, het enige wat ik kan doen is luisteren en troosten.
ik weet niet wat ik moet doen, ik had zo graag alles in orde gemaakt voor haar en herman.
thuis in bed heb ik mezelf in slaap gehuild, tranen van de schrik en de pijn in me hart, maar vooral verdriet omdat me zus en me prinses verdriet hebben.
vandaag moeten ze naar de verloskundige om te horen hoe het verder gaat, diep van binnen hoop ik zo dat deze vertelt dat alles in orde is en dat het allemaal een droom was!..