TTT deeltje 110 gaat niet hard maar wel gestaag

Ja erg he…vind het verschrikkelijk, ze heeft meer dan 2 jaar er over gedaan om weer zwanger te worden en nu dit…ze was zo gelukkig ze heeft al een dochtertje van 7.

o jesses…dit staat er bij haar eigen hyves.

brrrr kippenvel huizenhoog…

rest in peace little angel…

gisteren, 22:33, 67 x bekeken
Gister zijn we tijdens de pretecho achter gekomen dat ons zoontje niet meer leeft…
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus dan maar zo…

Lieve mama, ik weet hoeveel pijn ik je heb gedaan,
door met de engeltjes mee te gaan

Jullie wilden me zoveel liefde geven
echt mama, dat zal ik nooit vergeten!
Merk je niet dat ik je tranen laat drogen?
Lieve mama, dat moet je echt geloven

En ‘s avonds als je gaat slapen
Ben ik bij je om te waken
Dan kus ik je zachtjes elke keer
Geloof me mama dat doe ik elke nacht weer

Lieve mama ik ben niet weg gegaan
Ik blijf altijd heel dicht bij jullie staan

Dikke kus, jullie engeltje van boven….

@Viva
Getver wat een akelig nieuws, ik krijg er gewoon kippevel van.

@Cyn
Aan het shoppen bij Bol.

@TRL
Nog steeds op zoek naar een leuke aanbieding voor Turkije.

@Roanna
Ons Elsje heeft de boel weer klaar thuis en inmiddels al weer aan het werk.

@Raak
Volgens mij zijn het allemaal superdeluxe hotels in Sorgun.

@Toos
Is ook nog steeds niet vooruit te branden. Hier hetzelfde verhaal, uuuuuffffffff … ik word soms niet goed van mezelf.

Voor Toos en Marion

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/20.gif

dit is truusje ik heb haar ontslagen, had haar vanochtend naar Toos gestuurd, kom ik haar net tegen hier om de hoek…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/4.gif

Viva,wat een akelig nieuws zeg,en dan loop ik te zeuren dat C zoveel huilt,dat is dan niks vergeleken met dit.

Marion,ja altijd op zoek naar aanbiedingen,maar zal toch wel een last minute worden.Me mams zei gisteren al als C zo blijft huilen is het ook niks om te gaan.

Viva,aan zulke bezige bijtjes heb je ook niks,dan maar op zoek naar een andere.

@viva
Jakkes dit soort berichten, daar krijg je zo’n draai van in je buik. Het zal je maar overkomen.

En ik maar wachten op die bij, ben benieuwd wanneer die hele zwerm langskomt
@Viva: Getver wat een akelig nieuws, krijg er ook een beetje kippevel van

Trl, meisje… je zeurt echt niet hoor!!! Kan best begrijpen dat het frustrerend kan werken als C. steeds blijft huilen… maar er komt een dag dat het over is hoor meis!!! :kus:

@Viva
Ik dacht al, waarom ben ik toch opeens zo aktief. Denk dat er toch eentje de weg heeft kunnen vinden.

@Toos
Bij jou zijn ze nog niet gearriveerd zo te lezen.

@TRL
Niets zeuren, je hebt het niet gemakkelijk nu, en daar mag je over praten :kus:

Viva : dat is echt kippevel nieuws bah bah
en heb vanmorgen in Belgie ook weer zulk lekker nieuws gehoord. moordpartij in creche met aantalen doden

Raak: jaaa is toch vreselijk!!! Ook kinderen dood in die creche toch?

Raak,ja heb het ook gelezen,ook kinderen dood.Denk je dat ze veilig op de creche zitten,moet je toch niet aan denken

Cyn en Trl : word je toch allemaal niet vrolijk van he. hier zitten kindjes van 6 weken tot 2.5 jaar op de creche daarna gaan ze naar de kleuterschool

pfffff wat een idioot die zoiets doet!

@Raak
O nee toch!!! Je snapt toch werkelijk niet dat iemand tot zoiets in staat kan zijn he? Levenslang achter de tralies met die randdebiel.

Lopen wat gekken rond he
Ik ga naar nederland en zie jullie strakkies wel weer he:dag:

Goedenmiddag ladies

Heb advies nodig…misschien dat jullie me dat kunnen geven?
Mijn vriendin en ik denken erover om de komende vakantie in Turkije een auto te huren voor een week. Vanaf het vliegveld in Izmir en dan weer inleveren bij de terugreis. Wat denken jullie? Wij hebben nog nooit in Turkije een auto gehuurd, heb me er uiteraard nu wel in verdiept op internet. Het ziet er allemaal wel erg goed en betrouwbaar uit, maar ik ben er toch nog niet helemaal uit of het echt wel te vertrouwen is en zo.
Hebben jullie er ervaring mee? Goede of slechte ervaringen…ik hoor het allemaal graag!
Bedankt voor het meedenken alvast.

Wij huren regelmatig een auto en hebben nooit problemen gehad. Wel goed navragen of het inclusief verzekering is. En misschien bij een internationaal bedrijf huren ipv bij een lokaal bedrijfje, wel duurder maar dan weet je wel waar je huurt. Voelt misschien wat veiliger.

Zo ik ben er weer ffies… wat een dag:

Eerst schapjes gedaan, ouders op de koffie en de lunch, toen naar de sportschool(ook wij gaan eraan geloven) en door naar de fysio… Mn neus loopt maar door, ziek ben ik niet!!!

@Viva: Ik ken dit, ik heb zelf kortgeleden zo een telefoontje gehad he…met mn vriendin. 5 jaar erover gedaan om haar 1ste zoon te krijgen, toen een miskraam, daarna Daniel doodgegaan in haar buik… en nu zijn ze gelukkig weer zwanger… Maar toch…Daniel heeft bestaan, is hun engeltje… en hij hoort erbij!!!(zoo dat is echt TE ZWAAR)

@Crazy: Ik doe niet anders…alleen niet al vanuit nederland maar daar… dat is bij jullie dan wel anders. Let op ruitschade en bandeschade, en roekeloos rijden(??) want dat is in Turkije niet af te verzekeren (zeggen ze) maar wij krijgen het altijd incl!

En nu…nu eten, met een vriendin mee naar de MM om te kijken naar een dolby set…en dan slapen, want ik ga morgen " de kleine Prins" ontmoeten!!!

@TRL: Jij hebt je eigen verdriet, dat mag…deze mensen hebben hun verdriet, dat mag ook, het 1 is niet erger dan het andere…jullie hebben allemaal je eigen verdriet! :kus: