zo zie je ik lees echt nooit iets terug:hihi:
Kom ook nog even aanwaaien voor ik naar mn mandje ga.
@Roanna: Mooie koffer gekregen en lekker gewokt
@Raak: Nou klinkt helemaal leuk, jij ook naar ADR. Heb je mn tip van vanmorgen nog gezien? O ja en niet de 27ste terug gaan he, ik geef een feessie de 28ste;)
@Raak: Hoeft toch ook niet. Je houd gewoon de updates van sommigen hier bij en je bent weer helemaal op de hoogte. :lol: Maar nogmaals… zou het heel leuk vinden, als jij met je hubs ook mee zouden gaan. Maargoed… dat is aan jullie natuurlijk.
Nou, dit omaatje gaat nu slapen. Tis mooi geweest voor vandaag.
Weltrusten all, alhoewel de meesten al afgehaakt zijn zag ik, dus iedereen tot morgen weer. :kus:
:dag: :slapen:
Hoi Toos. Nee de koffer moet ik nog kopen. Zijn eerst even wezen kijken hier en daar en toen moest ik wokken en staat zo raar om met een koffer daar binnen te komen.:lol: Maar weet ongeveer al wel welke ik wil.
@Roanna: Slaap lekker en de groetjes thuis he:slapen::dag::kus:
Zo’n harde koffer toch? Niet een die met touwtjes dichtgeknoopt moet worden
@Raak: Je hoeft niet eens alles terug te lezen, want de data’s staan in onze handtekening. Van bijna iedereen die gaan. :dag:
@Toos: Ja, zo’n harde. Zelfs niet met ritsjes. ![]()
Omaatje : slaap lekker:dag:
Toos : heb je tip gezien he enne weet ook wanneer je jarig bent hoor:kus:
Nou meiden… weltrusten hoor. :slapen: :kus:
See joe leter ol. :dag:
Oh ja…jullie ook de groetjes thuis hoor. :dag:
@Raak: Je moet het zelf maar bekijken wat je doet hoor, zou leuk zijn als je er ook zou zijn.
@Roanna: Je behoort nu tot de ouwe taarten, mag dus af en toe DDD hebben. Maarre slaap lekker en tot morgen maar weer
Ik ga mn mandje opzoeken, morgen nog een dagje vrij. Heb geen speciale plannen, heb zo’n idee dat viva"s werkbij langskomt. Slaap lekker en tot morgen maar weer:kus::dag:
Toos : welterusten meisje en tot morgen
Ik denk dat iedereen al slaapt, doe ik het :idea: maar uit en de verwarming laag. tot morgen :dag:
Ik ben wakker…voel me ziek…eindelijk…hik hier al weken tegen aan…ben trouwens al wakker va…4 uur :retard:… morgen ben ik weer beter…zul je zien…ikke heb 2 vrije dagen…:retard:
@Raak: Ohhhh Jeee…mn ouders gaan het moeilijk krijgen… nog meer TTT-dinnetjes bij ADR!!! Hahaha, gezelli hoor… ik geef elke dag een rondje heb ik beloofd, en Roanna gaat het halen(of was het Kokkie??)
Mn ouders komen vandaag op de koffie, de blauwe ray bekijken…
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
gooood morninggg
@ beps wat spreek jij ineens goed duits!!
en ziekje
arme meissieee
@ raak, ik vond het idd ook wel erg kort, maar ik dacht, kan precies, zal dus wel
hahaha
allemaal een fijne dag vandaag!! :dag:
Goede morgen …
@Beps
Heeft de griep je nu dan toch te pakken? En dat net voor je vrije weekend ![]()
Gaan duimen hier dat je morgen beter bent want je moet naar C he!!!
@Bloem
Jij ook een fijne dag op het werk. Ik ben benieuwd hoe hij nu gaat doen. Speelt ie weer verstoppertje of gaat ie je aanspreken misschien?